Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn laatste film was millers crossing. Minder humor dan ik verwacht had, maar best een fatsoenlijke film.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoop Dreams - Stond al een tijdje op de "to-see" list, gister kon ik 'm meenemen van de FRS. De documantaire gaat over twee jongens die ervan dromen om een NBA ster te worden. Ze worden vanaf hun 14e, wanneer ze gescout worden voor een highschool, tot hun 18e gevolgd. Tussendoor krijgen we een goed inzicht op het leven van de twee jongens en hun familie bijv. de armoede, drugs, scheidingen en natuurlijk de school en basketbal wereld in America. Ik heb me in de drie uur geen moment verveeld en was bijna constant geboeid. Een erg interessante docu die zeker het bekijken waard is, ook voor de niet basketball fans (zoals ik)! Een dikke 8! Voor vanavond, The Chronicles of Narnia (1988), Mr. and Mrs. Smith en Sid and Nancy een biopic over Six Pistols bassist Sid Vicious.
||
Citaat:
Een tientje bij play.com, een prima website, meestal binnen 5 dagen geleverd. Ook een perfectie klantenservice, mocht er iets misgaan. Je moet wel beschikking hebben over een creditcard.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ontopic, vandaag; Rudolph the red-nosed Reindeer Green Fish Marathon Alle 3 wel aardig Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 19:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mr. and Mrs. Smith - Het viel me heel erg mee, ik vond 'm zelfs erg leuk! Leuk gebracht, vooral die stukjes bij de relatietherapeut waren erg leuk gedaan. Voorderest zat het vol met actie en leuke gadgets. Soms was het misschien iets teveel van het goede en het had misschien wel wat korter gekund. Eindelijk eens een leuke actie comedie zonder Jackie Chan of Will Smith. Maar met de hot Angelina Jolie, en Brad Pitt is natuurlijk ook lekker.
The Chronicles of Narnia (1988) - Wat een truttige film zeg. ![]() ![]() Sid and Nancy heb ik nog maar 40 minuten van gezien omdat ik moe was en kijk ik vanavond verder af.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bijna vergeten. Gisteravond The Idiots gezien en die was goed.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens ben ik het verder ook niet met je eens. Ik vond het een erg goede film ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ot: Cube Gemiddelde psychologische thriller/horror dat maar een slap script en acteerprestaties heeft. Desondanks heb ik me wel vermaakt. Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 17:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg me vooral af waarom je zei dat het logisch was dat de dialogen onnatuurlijk waren, want de tekst kwam uit een toneelstuk. Alsof teksten uit toneelstukken altijd onnatuurlijk zijn?! Dat is fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In werkelijkheid ga je toch ook niet in Shakespeare-taal staan ouwehoeren? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Acteerprestaties: die van het meisje waren soms vrij nep overkomend, die van de vrouw overemotioneel. Maar dat is slechts in mijn ogen zo. Maar goed, het is een low-budget film, dus ik mag niet klagen eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor wat betreft die geruisloze verschijning van Da Canucky Nigga (Quentin) heb je wel een beetje gelijk. Maar kom op zeg, dat is hooguit een zeer milde flaw, vooral omdat hij niet gewond raakte, maar slechts één (van boobytraps gespeende) kamer naar beneden viel. Ook waren de andere twee druk in gesprek en maakte die vermeende "exit" geluid. Toegegeven, het is een beetje op het randje, maar an sich niet onmogelijk. Natali maakt het in ieder geval niet zo bont als je zou verwachten van psychologische horrorfilms.
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Laatste film die ik gezien heb btw: One flew over the cuckoo's nest Erg goede film. Aanradertje! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |