![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Zoek de defenitie van vergiftiging op dan en concludeer je onzin ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry hoor, maar jouw stelling slaat van kut op bootsanker. Je bent zelf degene die drugs neemt, niemand heeft een pistool tegen je hoofd gezet. Niemand gebruikt voor je, dus kom alsjeblieft niet aanzetten met het argument dat als je geen drugs gebruikt je beter bent, dat je vrienden geen vrienden zijn en dat ze er alleen op uit zijn om je in de "shit" te trekken. Kijk eens wat verder dan je tieten klein zijn, en weet waar je over praat. Zoals je nu tegen ons tekeer gaat werkt alleen maar avrechts en je komt heel, heel dom over ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Overigens, ik eet geen magnetronmaaltijden en sport veel dus ik heb recht van spreken wanneer ik zeg dat je dan ongezonder bent. Als dit topic gegaan zou zijn over magnetronmaaltijden zou mijn antwoord wederom Citaat:
Danku!
||
Citaat:
|||
Citaat:
Waar haal je het idee vandaan dat iedere gebruiker metteen een junk is? (Dit concludeer ik uit je post mocht dit niet zo zijn verbeter me dan aub met goede argumenten) Verder vind ik dat je nogal minderwaardig doet over drugsgebruikers. Nogmaals lang niet iedere gebruiker is per definitie verslaafd. En zo goed als geen een drugsgebruiker is er op uit om zijn of haar vrienden ook drugs te laten gebruiken en al helemaal niet om je de shit in te sturen. Verder vind ik dat je je mening over drugs wel iets beter mag beargumenteren want ik zie geen een punt waar ik inhoudelijk op in kan gaan. Mocht je hier een andere mening over hebben ben je uiteraard vrij om me tegen te spreken maar doe ook dit alsjeblieft met goede argumenten waar ik op in kan gaan want zo heeft de discussie in mijn ogen niet echt zin. Citaat:
Ik ga op het punt zelf verder maar niet in omdat dat nogal heel erg offtopic is maar ook hierover vind ik dat je je mening niet echt goed beargumenteerd (en nee ik probeer hiermee geen reactie hierop te forceren want nogmaals dat is te ver offtopic. Ik meld dit meer even om aan te geven dat je je mening wel wat beter mag beargumenteren want hier kan ik persoonlijk niet zo heel veel mee.)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je antwoord: ja dat reken ik onder drugs (softdrugs wel te verstaan). Waarom? Ze zijn verslavend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
juist ja...
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, je bent nog maar 14, en de meeste mensen op die leeftijd die anti-drugs zijn gebruiken uiteindelijk het meest als ze eenmaal ouder zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() stigmatiseren = drugs Maar inderdaad, ga eens met Yab Yum praten meisje.
||
Citaat:
Daarbij wil ik graag cijfers zien die aantonen dat gematigd gebruik van plantaardige drugs je zo ongezond maken als jij beweert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 00:36. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Drugs mondeling Verwijderd | 5 | 18-01-2011 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals? Severus | 37 | 28-10-2007 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Heeft uitgaan groei van het aantal mensen met een alcohol/drug verslaving tot gevolg? Lieke89 | 19 | 13-10-2006 12:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Muziek |
When the drugs don't work Rain down on me | 35 | 10-02-2003 19:01 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |