Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
ik vind het echt allemaal zo'n grote onzin!
b.v. ik ben dan zogenaamd een alto en een hele goeie vriend van mij is dan een zogenaamde kakker.....maakt allemaal geen bal uit, iedereen moet eens wat minder naar de kleding van de medemens kijken.
||
Citaat:
Je kunt er dan qua kledingstijl wel hetzelfde uitzien. Maar misschien denk je wel heel anders over bepaalde dingen dan die ander.
|
![]() |
Ik wordt zelf onder het hokje goth gerekend, maar af en toe heb ik maffe zin en schijn ik alto te zijn.
Ik praat eigenlijk tegen iedereen, maar tja ook ik heb af en toe zoiets van moeten die kraagjes nou echt. Die 'kakkers' vinden zichzelf vaak geweldig als ze in een groep met allemaal hetzelfde spijkerjasje zijn, maar alleen kan ik meestal wel met ze overweg. En zo zal het bij de rest ook wel zijn. Persoonlijk vind ik het af en toe wel leuk om zo aangekeken te worden van wat ben jij voor een maf mens. Maar soms heb ik ook zoiets van laat me toch eens, accepteer het dat ik er niet zoals 80% procent van de wereld uitzie. Ach het groepjes gebeuren zal wel altijd blijven, en dat is misschien maar goed ook. Stel dat iedereen hetzelfde was. Ik heb vrienden in alle soorten en maten, en echte vrienden accepteren je zoals je bent. Dus maak je niet zo druk om het hele gezeik. |
![]() |
|
Eerder had ik de stelling 'je moet iedereen nemen zoals hij/hzij is.' maar toch voelde ik me beter dan anderen die niet 'zoals ik' waren. Nu hebben we een kennis en die is sinds vorig jaar 100% punker en alto, hij ziet er gewoon niet uit. Ja, nu ga ik ook toegeven dat ik me meer voel dan anderen.
Wij hebben het thuis niet arm en ik houd niet van slordige accenten. Ik snap niet dat er mensen zijn die in kleren lopen met vlekken erop. Ik snap niet dat je moeilijk kunt doen over een paar cent. Ze noemen me dan ook wel een kakker, terwijl ik mezelf niet zo zie. Nu ik het opschrijf wel weer meer... Ik heb volgens velen een kakker-accent. Ik praat zo netjes mogelijk, zo ABN mogelijk. Ik heb van mezelf een rollende R, ik kan die letter niet normaal uitspreken dus wordt het maar de 'air' Ik snap wel dat mensen dat kakkig vinden klinken maya. Ik kleed me over het algemeen in merk. Niet dure merkkleding, gewoon Esprit en Mexx, Vera Moda enz. Ik zie het kwaliteitsverschil en ik denk 'voor dat beetje extra loop ik liever in merk' Ik geef toe dat ik als lichte kakker, het kan immers nog veel erger, een afkeur heb voor de meer alto-mensen. Ik heb persoonlijk ook liever een kak-vriendje dan een gemiddelde. Betekend dat dat ik een 'echte' kakker ben? Ik woon tenminste niet in 't Gooi ofzo.
||
Citaat:
(Ja, dat vind ik en dat slaat ook op mij, ik geef het toe)
|
![]() |
Mensen noemen mij gothic om hoe ik me kleed. Ik kleed me in de jurken waarin ik me mezelf voel, waarin ik me goed voel. Ook als anderen mij niet zien. Lange zwarte jurken en spikes en geverfd haar schrikt soms mensen af... Ik bijt niet, en nee ik ben ook geen heks... Laat iedereen zichzelf zijn... Zonder er meteen over te oordelen.
t woord "kakker" heeft gewoon een heel negatieve lading... Onder elk soort mensen heb je er gewoon die je niet kunt uitstaan. Maar ik heb bewondering voor mensen die origineel zijn, die (in zekere mate) schijt hebben aan wat anderen van hen denken en volgens hun eigen overtuigingen leven. Erbij horen... in de puberteit bepaalt het je leven... Pas jezelf niet aan om erbij te horen, wees jezelf, en de mensen waar je dan mee omgaat zijn friends for life, omdat die jou nemen zoals je dus echt bent, en je hoeft geen rol te spelen. Het is moeilijk voor sommigen, (geen kritiek!!!) maar je wordt er wel gelukkiger van. Want wat is er nou vermoeiender dan bij alles wat je doet, denkt en aantrekt te moeten denken: hoe hoort het? ... |
![]() |
|
Ik ben meer een 'freelancer' om het zo maar effe te noemen
![]() ik kleed mezelf gewoon zoals ik me voel, of ik dan ineens een skater of punker ben, of de schooljuffrouwen look, of een gothic maakt mij niks uit... Wat ik vind van alto's en kakkers die elkaar afkeuren:... kakkers zijn meelopers volgens de alto's en de alto''s zijn volgens de kakkers vies en raar ![]() Naja iig, iedereen wil geaccepteerd worden hoe diegene zelf is, of je nou een truitje koopt bij de H&M of op het waterloopplein... Er zijn veel alternatievelingen die zich zo kleden omdat het 'in' behoord te zijn dus kunnen ze zich ook tot de kakkers rekenen naar hun mening gezien dan... De kakkers vinden alto's raar omdat ze 'anders' zijn, maar hun zien niet in dat hun net zo goed anders zijn... Maar achja op uiterlijk beoordelen doen we al zo lang, denk maar aan de punkers en de pleiners de vetkuiven en de hippie's, ze hebben niet voor niet een 'groepsnaam'... |
![]() |
||
Citaat:
Net of alle hippie's echt joints roken!... Net of alle skaters hele dagen op de grond zitten!... Net of alle gothics in hun polsen snijden omdat dat 1 of andere heksen formule is!... Net of alle kakkers op scooters rijden!... Net of alle punkers Nazi's zijn!... Net of alle gabbers XTC verslaafden zijn!... Ik denk dat dit wel genoeg zegt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|