Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 12:09
Kayla
Kayla is offline
Ik heb een heel lief vriendje.
Ik snau hem alleen konstant af als iets me niet bevalt,als hij naar een ander meisje kijkt sla ik hem en kan ik wel janken en nu baal ik en erger ik me dood aan hem omdat hij 2 hobbies heeft waar hij erg verslaafd aan is.
Ik voel me op de 3e plaats komen.
Hij doet zijn hobbies overduidelijk liever dan dat hij bij mij is.
Ik hou ontzettend veel van hem,maar waarom heb ik dan het gevoel dat hij alles fout doet?
Ik zit hier echt heel erg mee.(ik voel me zo krengerig)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 12:12
Verwijderd
is dit niet meer voor psychologie dan? want volgens mij zit het in je hoofd...

'k kan je niet helpen sorry
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:50
Verwijderd
ik denk dat je gewoon moet leren hem te vertrouwen.. hou zou niet je vriendje zijn als ie je niet interessant genoeg vond toch? denk daar maar es over na.. en anders: prata er eens rustig met hem over, in plaats van meteen te gaan slaan, dat helpt zijn gevoelens voor jou namelijk heel snel om zeep...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:11
TefnachT
TefnachT is offline
Als mijn vriendin mij zou slaan dan had ik het al lang uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:26
Kirk22
Kirk22 is offline
sla je hem omdat hij naar anderen kijkt, of sla je hem omdat je hem wilt onderdrukken zodat hij je niet verlaat?
Als mijn vriendin me zou afsnauwen en slaan, zou ik haar op de 28e plaats zetten.
Oud 25-08-2002, 17:16
Kayla
Kayla is offline
..nah het slaan is nogal een groot woord..het is niet zo dattik hem 1 keer per week sla ofzo en al helemaal niet expres..ik probeer het weg te drukken..maar alsie een opmerking maakt over een mooi meisje en ik denk gdvrr hij weet dattik hier niet tegen kan geef ikhem een mep tegen zun bovenarm osso en dan voel ik zware agressie en een beetje verdriet..maar word na een tijd pas weer rustig.
Niet denken dattik een sla-persoon ben want dat ben ik absoluut niet ik ben ook absoluut geen stevige-meid of bazig ofzo dus dat moet je niet fout zien.
Maar toch lijkt het m voor hem vaak wel moeilijk om met mij om te gaan en verliefd op mij te blijven.
Ik voel me vaak klote en hij krijgt steeds sneller en vaker het gevoel dattik me aan stel..dat laat hij tenminste zo merken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:18
Kayla
Kayla is offline
en ik geloof dattik hem puur uit gevoel sla..hij weet wel dat ik een moeilijk persoon ben die nogal in de war is met haar emoties..al negeert hij dat wel het liefst.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:17
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Kayla schreef:
en ik geloof dattik hem puur uit gevoel sla..hij weet wel dat ik een moeilijk persoon ben die nogal in de war is met haar emoties..al negeert hij dat wel het liefst.

Daarmee negeert hij jou ook dus.

Leuk zo'n vriendje die je negeert.
Maar, ook, leuk dat je wordt geslagen door je vriendin.

Mijn advies: Ga uitelkaar, en verbindt je pas weer wanneer je handjes niet meer zo los zitten.
Oud 26-08-2002, 12:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik denk dat je eerst aan de jaloerze moet werken, hem overduidelijk niet meer slaan!!
k denk dat die hobby's voor hem een uitvlucht zijn hoor...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je vriend slaan is wel erg laag. Ik snap dat het ontzettend pijnlijk is om op de derde plaats te komen, zoals jij het noemt. Zelf zou ik dat ook niet pikken. En waarom kijkt hij naar andere meiden? Is dat nodig waar jij bij bent? Ik zou sowieso eens met je vriend gaan praten over deze zaken, en als je je er écht niet bij neer kunt leggen, is het waarschijnlijk het beste dat je het uitmaakt. Dan botst het teveel, of hij is gewoon niet toe aan een vaste relatie en hecht meer waarde aan zijn hobby's en zijn vrijheid.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:56
Kayla
Kayla is offline
Wat ik graag wil duidelijk maken is dat ik hem nu 2 keer 1 klap op zun arm heb gegeven en niet eens in zun gezicht ofzo..ik heb het gevoel dat jullie het slaan iets te erger zien dan dat het is..ik voel me nogal aangevallen door jullie reacties ik ben echt niet een sla-persoon of wat dan ook m'n vriendje en ik hebben bijna 2 jaar wat en willen trouwen en alles vat dit alsjeblieft niet verkeerd op.
Dat ik hem sla op zo'n moment vind ik wel heel erg.
Ik wil de aanleiding tot slaan(het gevoel de frustratie en agressie)verwijderen of leren mee om te gaan.
Maar ik ben zo vaak bang dat hij vreemdgaat of iemand anders leuk vind.In zijn vorige relatie is hij 2 keer vreemd gegaan en de laatste persoon was ik.
Ik ben wel erg bang denk ik dat hij dat bij mij ook zou doen.

sorry dat dit zo door elkaar getypt is maar kan even niet goed uit mijn woorden komen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oei, iemand die ooit in een serieuze relatie is vreemdgegaan zou ik sowieso niet als vriend willen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:53
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Kayla schreef:
m'n vriendje en ik hebben bijna 2 jaar wat en willen trouwen en alles
Als je met hem wilt trouwen en een leuk huwelijk enzo wilt hebben dan zul je hem denk ik toch wat meer moeten gaan vertrouwen en niet steeds zitten dubben of hij je nog wel leuk vindt en of hij niet vreemd gaat...
Dat is namelijk niet gezond.. zeker niet als dat bij jou een soort agressie opwekt.

Probeer wat te doen aan je 'jaloezie', je komt op mij wel een beetje jaloers over... Kijken doet iedereen.. (denk dat jij ook wel kijkt als er een leuke jongen voorbij komt) zolang hij niet met allemaal meisjes staat te flirten is er toch niet zo veel om je druk over te maken? Probeer dus niet gelijk jaloers en boos op hem te reageren..

Tja je weet dat hij al eens eerder is vreemdgegaan (2 keer zelfs) en mogelijk zou hij dat nog eens doen, maar jij hebt zelf besloten dat je toch een relatie met hem wilde en je wist dus van te voren in feite dat de kans erin zit dat hij nog eens vreemd zou kunnen gaan.. Tja dat je daar nu bang voor bent is wel te begrijpen, maar jij bent zelf aan die relatie begonnen..

En als ik jou was zou ik eens een goed gesprek houden met je vriend.. Vertel hem gewoon wat je dwars zit (ik neem aan dat jullie na bijna 2 jaar relatie over zulke dingen kunnen praten).. Neem de tijd om naar elkaar te luisteren (luister ook naar wat hij te zeggen heeft) en te vertellen wat je dwarszit.. Misschien dat jullie er een goede oplossing voor kunnen vinden of dat hij je iig gerust kan stellen..

btw; hoe kan het dat je na bijna 2 jaar nog steeds bang bent dat hij vreemd zal gaan....?? IK neem aan dat hij niet voor niets al die tijd al bij je is gebleven.. Als hij een ander zou willen dan zou hij het toch allang hebben uitgemaakt en met een ander zijn ipv met jou??
Oud 26-08-2002, 18:30
Mystique
Mystique is offline
Dat slaan, snauwen en ontzettend bezitterige gedoe is erg! . Daar jaag je hem juist mee weg en dan snap ik wel dat hij zich werpt op zijn hobby's.
Voor een goede en gezonde relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en dat doe jij dus niet. Zelfs niet na twee jaar. Ik snap dan niet hoe je het zo lang met hem hebt volgehouden en andersom. Ik zou goed met hem gaan praten. Vertel hem wat je dwarszit en hoe je erdoor voelt. Als hij echt met je wilt trouwen (wat me op dit moment niet verstandig lijkt) en dus veel van je houd zal hij er vanalles aan doen om jou het gevoel te geven dat je hem wel kunt vertrouwen.Steekt hij er geen of amper energie in en blijf je je elke keer opvreten zou ik me maar eens gaan afvragen of hij wel de juiste persoon voor je is.
Ik denk dat je ook naar jezelf moet kijken. Slaat je onzekerheid ergens op en wordt je niet te snel jaloers. Ik werd vroeger ook onzeker om niks en deed dan ook bitchy terwijl dat nergens voor nodig was.
Probeer er samen uit te komen. Suc6
Oud 26-08-2002, 20:08
quween
quween is offline
als ik dit zo alemaal hoor denk ik 2 dingen

*ehhhh trouwen!!!! hoe oud ben je!?!?!
*waarin vertrouw je hem niet??

als je hem niet vertrouwt kwa vreemdgaan en zijn intresses in hobbys (meer dan voor jou) en ik hoor zo dat je dat juist erg belangrijk vind! zou ik zoiezo nog niet aan trouwen denken!!!
eens goed denken wat stelt onze relatie nou voor en wat mis ik hier in! ga dan na of het voor jou nog wel zin heeft!

kus de 2 vragen wel even beandwoorden he!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:07
Kayla
Kayla is offline
ok...laaat maar zitten allemaal ik weet niet hoe je deze topic moet sluiten maar ga je gang.
ik ben 19 en geen 14.
Onze relatie stelt erg veel voor we hebben samen veel meegemaakt en ik heb hem mijn excuses aangeboden voor wat ik heb gedaan.
Ik merk dat anderen onze relatie erg anders voorstelt dan dat onze relatie is.
Jullie reacties geven me echt kriebels..uitmaken? ik moet er niet aan denken.
We willen trouwens niet nu trouwen maar nog wel een paar jaartjes later.
Bedankt voor jullie aandacht aan dit onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Kayla schreef:

Jullie reacties geven me echt kriebels..uitmaken? ik moet er niet aan denken.
Als je in je topic om advies van buitenstaanders vraagt, kun je ook reacties verwachten die je misschien liever niet wilde horen. Maak het niet mooier dan het is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten