Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je vriend slaan is wel erg laag. Ik snap dat het ontzettend pijnlijk is om op de derde plaats te komen, zoals jij het noemt. Zelf zou ik dat ook niet pikken. En waarom kijkt hij naar andere meiden? Is dat nodig waar jij bij bent? Ik zou sowieso eens met je vriend gaan praten over deze zaken, en als je je er écht niet bij neer kunt leggen, is het waarschijnlijk het beste dat je het uitmaakt. Dan botst het teveel, of hij is gewoon niet toe aan een vaste relatie en hecht meer waarde aan zijn hobby's en zijn vrijheid.
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik graag wil duidelijk maken is dat ik hem nu 2 keer 1 klap op zun arm heb gegeven en niet eens in zun gezicht ofzo..ik heb het gevoel dat jullie het slaan iets te erger zien dan dat het is..ik voel me nogal aangevallen door jullie reacties ik ben echt niet een sla-persoon of wat dan ook m'n vriendje en ik hebben bijna 2 jaar wat en willen trouwen en alles vat dit alsjeblieft niet verkeerd op.
Dat ik hem sla op zo'n moment vind ik wel heel erg. Ik wil de aanleiding tot slaan(het gevoel de frustratie en agressie)verwijderen of leren mee om te gaan. Maar ik ben zo vaak bang dat hij vreemdgaat of iemand anders leuk vind.In zijn vorige relatie is hij 2 keer vreemd gegaan en de laatste persoon was ik. Ik ben wel erg bang denk ik dat hij dat bij mij ook zou doen. sorry dat dit zo door elkaar getypt is maar kan even niet goed uit mijn woorden komen |
![]() |
||
Citaat:
Dat is namelijk niet gezond.. zeker niet als dat bij jou een soort agressie opwekt. Probeer wat te doen aan je 'jaloezie', je komt op mij wel een beetje jaloers over... Kijken doet iedereen.. (denk dat jij ook wel kijkt als er een leuke jongen voorbij komt) zolang hij niet met allemaal meisjes staat te flirten is er toch niet zo veel om je druk over te maken? Probeer dus niet gelijk jaloers en boos op hem te reageren.. Tja je weet dat hij al eens eerder is vreemdgegaan (2 keer zelfs) en mogelijk zou hij dat nog eens doen, maar jij hebt zelf besloten dat je toch een relatie met hem wilde en je wist dus van te voren in feite dat de kans erin zit dat hij nog eens vreemd zou kunnen gaan.. Tja dat je daar nu bang voor bent is wel te begrijpen, maar jij bent zelf aan die relatie begonnen.. En als ik jou was zou ik eens een goed gesprek houden met je vriend.. Vertel hem gewoon wat je dwars zit (ik neem aan dat jullie na bijna 2 jaar relatie over zulke dingen kunnen praten).. Neem de tijd om naar elkaar te luisteren (luister ook naar wat hij te zeggen heeft) en te vertellen wat je dwarszit.. Misschien dat jullie er een goede oplossing voor kunnen vinden of dat hij je iig gerust kan stellen.. btw; hoe kan het dat je na bijna 2 jaar nog steeds bang bent dat hij vreemd zal gaan....?? IK neem aan dat hij niet voor niets al die tijd al bij je is gebleven.. Als hij een ander zou willen dan zou hij het toch allang hebben uitgemaakt en met een ander zijn ipv met jou??
|
Dat slaan, snauwen en ontzettend bezitterige gedoe is erg!
![]() Voor een goede en gezonde relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en dat doe jij dus niet. Zelfs niet na twee jaar. Ik snap dan niet hoe je het zo lang met hem hebt volgehouden en andersom. Ik zou goed met hem gaan praten. Vertel hem wat je dwarszit en hoe je erdoor voelt. Als hij echt met je wilt trouwen (wat me op dit moment niet verstandig lijkt) en dus veel van je houd zal hij er vanalles aan doen om jou het gevoel te geven dat je hem wel kunt vertrouwen.Steekt hij er geen of amper energie in en blijf je je elke keer opvreten zou ik me maar eens gaan afvragen of hij wel de juiste persoon voor je is. Ik denk dat je ook naar jezelf moet kijken. Slaat je onzekerheid ergens op en wordt je niet te snel jaloers. Ik werd vroeger ook onzeker om niks en deed dan ook bitchy terwijl dat nergens voor nodig was. Probeer er samen uit te komen. Suc6
|
![]() |
als ik dit zo alemaal hoor denk ik 2 dingen
*ehhhh trouwen!!!! hoe oud ben je!?!?! *waarin vertrouw je hem niet?? als je hem niet vertrouwt kwa vreemdgaan en zijn intresses in hobbys (meer dan voor jou) en ik hoor zo dat je dat juist erg belangrijk vind! zou ik zoiezo nog niet aan trouwen denken!!! eens goed denken wat stelt onze relatie nou voor en wat mis ik hier in! ga dan na of het voor jou nog wel zin heeft! kus de 2 vragen wel even beandwoorden he! |
![]() |
|
![]() |
ok...laaat maar zitten allemaal ik weet niet hoe je deze topic moet sluiten maar ga je gang.
ik ben 19 en geen 14. Onze relatie stelt erg veel voor we hebben samen veel meegemaakt en ik heb hem mijn excuses aangeboden voor wat ik heb gedaan. Ik merk dat anderen onze relatie erg anders voorstelt dan dat onze relatie is. Jullie reacties geven me echt kriebels..uitmaken? ![]() We willen trouwens niet nu trouwen maar nog wel een paar jaartjes later. Bedankt voor jullie aandacht aan dit onderwerp. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Dichtwedstrijd] De uitslag! Em. | 20 | 12-06-2012 19:32 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |