Advertentie | |
|
![]() |
|
Tom and Thomas - Ja. leuk enzo voor de kerst. Verder niet echt heel bijzonder. Boon is wel cool. 6/10
Jingle All the Way - Jaja, geen kerst zonder Ah-nod en Sinbad. Zwaar oké. 4.6 my ass, it's Turbotime! 7/10! The Nightmare Before Christmas - Hmm, wat is het toch een heerlijke film, met zoveel liefde gemaakt. Dit is echt top. Maar dat wisten we natuurlijk al. 8.5/10 Demoniac - Jawel, de Amerikaanse kut versie. Maar nog steeds erg vermakelijk; we hebben een ex-priester die allemaal vreemde rituelen ziet op een zwarte mis, denkt dat de mensen daar bezeten zijn en gaat dan lekker moorden. Veel tieten, lesbo's en slechte gore. Een ecte film om mee wakker te worden op 2e kerst. 6/10 Vincent - Leuk kort filmpje dat bij de extra's van The Nightmare Before Christmas zat. Net als Frankenweenie
Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 12:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Taxi - Ja, wel leuk enzo. Het kon me gisteravond niet zo heel veel boeien. Terwijl ik er wel zin in had. Noujah, jammer dan. Oh, en de muziek aan de openingsscčne.
![]() Taxi 2 - Leuker dan deel 1, hier heb ik me nog wel meer mee vermaakt. Taxi 3 - Ik had een beetje genoeg van de Taxi films, maar ik moest toch nog maar het derde deel kijken nadat ik de eerste twee al (achterelkaar)gezien had. Toch wel het minst uit de serie, vind ik. Het was allemaal een beetje te veel van het goede, hoewel de bevallings scčne wel erg leuk was. Over de hele trilogie gezien vond ik het een beetje jammer dat telkens dezelfde grappen gebruikt werden. Bij een Back to the Future was dit erg leuk, maar hiet paste het gewoon niet in, en werd het nogal vervelend. Trainspotting - Ik vond 'm net iets beter dan de eerste keer. Dit was echt verfrissend na de drie taxi films! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gladiator (extended version)) - Prima film met een prima Crowe en een prima Phoenix. Ik weet er eigenlijk niet zoveel over te vertellen, behalve dat de muziek op cruciale momenten echt verschrikkelijk is. Je weet wel, dat neuriende "huuuhuuhuhuhuhmmmhuhuh", wat in al die 'epische' films gebruikt wordt. Walgelijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |