|
|
Citaat:
Escapism schreef op 22-12-2005 @ 17:47 :
Sabine, wil jij nooit meer de uitdrukking 'een bakkie doen' gebruiken? .
|
||||
|
|
|
Citaat:
Paranoide schreef op 22-12-2005 @ 17:39 :
Vegetariërs eten geen vlees en vis. Veganisten eten eveneens geen vlees en vis, maar willen behalve dat ook geen melk, kaas, eieren etc tenzij ze biologisch vervaardigd zijn. Veganistische brownies zijn dus brownies waar biologische melk en boter in zit. Of nepmelk van soja en biologische boter. Ofzo. echte vegan's dragen zelfs geen wol, leer. ot: m'n OV ophalen adreswijzigingen doorgeven wetenschapsfilosofie paper maken 4 tentamens leren uberhaupt iets aan mn studie doen |
||||
|
|
|
Citaat:
White Trash schreef op 22-12-2005 @ 22:03 :
okay bedankt voor de uitleg echter lijkt het me wel heel erg vermoeiend om vegan te zijn. m'n broertje is vegan, je moet echt álle E-nummers op etiketten ed uitpluizen en ik elk restaurant 1000x aan elke kok uitleggen dat je ook geen honing/melk ed eet. handig is anders idd
|
||||
|
|
|
Citaat:
Paranoide schreef op 22-12-2005 @ 17:39 :
Vegetariërs eten geen vlees en vis. Veganisten eten eveneens geen vlees en vis, maar willen behalve dat ook geen melk, kaas, eieren etc tenzij ze biologisch vervaardigd zijn. Veganistische brownies zijn dus brownies waar biologische melk en boter in zit. Of nepmelk van soja en biologische boter. Ofzo. edit: oh dat was al gezegd, sorry |
||||
|
|
|
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-12-2005 @ 22:21 :
Ook niet biologisch; gewoon helemaal geen dierlijke producten. Plantaardige boter, sojamelk dus. |
||||
|
|
|
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 22-12-2005 @ 23:07 :
Maar ze mogen dus wel de buurman om zeep helpen en die opvreten?
|
||||
|
|
|
Citaat:
botulism schreef op 22-12-2005 @ 23:15 :
Misschien moet je het voor de duidelijkheid erbij zetten als een opmerking grappig bedoeld is, ik weet niet wat ik hier mee aanmoet. Zijn veganisten niet stiekem kannibalen? |
||||
|
|
|
Eh? Ik moet hier vast niet serieus op ingaan, maargoed. De veganisten die ik ken eten geen mensen. Voor zover ik weet
Veganisten willen niets eten waardoor of waarvoor dieren uitgebuit zijn; waarbij dieren geen eigen 'beslissing' hebben kunnen maken. Buurman doden en opeten mag dus wel |
||||
|
|
|
Citaat:
grandmommy schreef op 22-12-2005 @ 23:15 :
ik las alleen de buurman en zeep en trok vreemde conclusies "
|
||||
|
|
|
ik moet
- afwassen - kamer opruimen - een verfblik op m,n dakterras weer recht op zetten ook al zit de verf al over m,n hele terras heen, naja bruin is ook wel een vette kleur. - meer kleding kopen want ik heb een pleuris hekel aan wassen |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
roman schreef op 23-12-2005 @ 13:40 :
ik moet - meer kleding kopen want ik heb een pleuris hekel aan wassen ot: - werk zoeken - iets eten want ik ben uitgehongerd (oja nee, dat mag ik niet zeggen natuurlijk enzo want er zijn mensen die 3 dagen leven op 1 korst brood maar ik heb gewoon honger) - alles voor mn portfolio nog doen (nog steeds ja) - mijn haar verven |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
655321 schreef op 24-12-2005 @ 18:56 :
ik MOET een baantje. Moetmoetmoet. Want ik moet geld. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
grandmommy schreef op 28-12-2005 @ 16:49 :
ik moet een ander baantje want die kutalbert heijn hangt me mijn neus uit. |
||||
|
|
|
19 lesvoorbereidingen maken voor boekhouden, geschiedenis, informatica & dactylo
.Mijn observatieopdrachten eens van nader bekijken Mijn opdrachten van pedagogie eens van nader bekijken Ons groepswerk van holebiseksualiteit in één bestand gieten, mooie lay-out & powerpoint van maken individuele site afmaken en camtasia gebruiken flash filmpjes inspreken Ik haat mijn richting, het is saai en gemakkelijk...waardoor het moeilijk wordt
|
||||
|
|
|
|