Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 06:50
Verwijderd
Citaat:
jw1985 schreef op 30-12-2005 @ 00:29 :
K-k-k-kkoud.......
zo verschrikkelijk koud
kan amper een stap verzetten van de kou en ik moet zometeen mn warme pyjama, ochtendjas en deken uit doen om mn kleding aan te doen.

eerst maar koffie
Advertentie
Oud 30-12-2005, 08:18
Gothic
Gothic is offline
SHOPPEN in Amsterdam!!!!

Heb er veel zin in .
Oud 30-12-2005, 08:46
Verwijderd
Het komt goed! Allemaal!
Ik heb ontzettend veel zin in oud en nieuw!
Oud 30-12-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 29-12-2005 @ 22:20 :
Als ik het zou kunnen doen, had ik het zeker gedaan.

Faded-Away, lief gebaar. Toch vind ik het niet zo erg, dat mijn wereld aan het vervagen is. et is eigenlijk wel mooi, ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt. De wereld is wel mooi zo, als je even vergeet wat er om je heen is.
Ik hou ervan om mensen te "helpen". Ik denk teveel aan mijn slechte eigenschappen en ik wil graag dat mijn goede eigenschappen nu aan bod komen. Nou moet je niet denken dat het alleen puur eigenbelang is hoor.
Wat bedoel je dan precies met vervagen?
Oud 30-12-2005, 09:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-12-2005 @ 00:19 :
Volgens mij intepreteerde hij mn 'ik ben nu al 2 jaar bezig om mn haar lang te laten groeien' verkeerd. Ik bedoelde niet dat ik 2 jaar niet naar de kapper ben geweest maar dat ik al 2 jaar lang het minimum eraf laat halen.

De laatste keer, 4 maanden terug, had een ander mens er ook al een heel stuk afgehaald. Ik heb daar dus 4 maanden geduld voor moeten hebben zodat het weer lang was, is het er weer af.

En nee, het was niet dood. Er zat nog maar een minimum aan dode puntjes aan mn haar. Grr!

Het was echt heel lang
Ga naar een andere kapper.
Oud 30-12-2005, 09:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren was het gezellig.

Sommige dingen worden heel gecompliceerd. Ik roep altijd zo hard dat ik alles op mijn lj kan schrijven, maar dat is uiteindelijk niet zo, omdat iedereen elkaar ineens kent en zo

Mijn interpunctie is weer gemaakt en ik vind het niet leuk want nu moet ik telkens nadenken over hoe het ook weer was
Oud 30-12-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 28-12-2005 @ 20:14 :
Hoezo moet je daar blij mee zijn? Aan jezelf werken is heus niet leuk en makkelijk..

Succes!
Nee dat is waar. Maar blij zijn omdat ik deze kans nu krijg...
Dankje!

OT:
Tja; tweestrijd. Afgevallen. En ik hád al ondergewicht. Ik schrok van het getal op de weegschaal, een getal dat ik nog niet eerder had gezien. Maar ik ben ook blij, al is het een vreemd soort blijheid. Want ik kan het met niemand delen. Niemand zal met mij blij zijn, niemand snapt mijn blijheid. En dat is verwarrend.
Oud 30-12-2005, 10:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
sonho schreef op 30-12-2005 @ 11:05 :

OT:
Tja; tweestrijd. Afgevallen. En ik hád al ondergewicht. Ik schrok van het getal op de weegschaal, een getal dat ik nog niet eerder had gezien. Maar ik ben ook blij, al is het een vreemd soort blijheid. Want ik kan het met niemand delen. Niemand zal met mij blij zijn, niemand snapt mijn blijheid. En dat is verwarrend.
Mja, ik snap het wel. Ik heb dat ook wel eens. Een verwarrend soort blijheid waarvan je weet dat hij eigenlijk niet zou moeten bestaan. Of zo.
Oud 30-12-2005, 10:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Miracle schreef op 30-12-2005 @ 10:19 :
Ga naar een andere kapper.
Ja alleen daar heb ik nu niets meer aan Ik moet gewoon opnieuw beginnen. Alweer.
Oud 30-12-2005, 10:41
rare kwast
rare kwast is offline
hoppaaaaaaaa ga nog een keer op je ....
prettig...
nu ben ik echt zo blauw als een smurf
en last van mn rug

morgen zou ik naar zeeland voor oud en nieuw..
iemand een idee hoe ik daar ga komen?!
Oud 30-12-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-12-2005 @ 11:41 :
hoppaaaaaaaa ga nog een keer op je ....
prettig...
nu ben ik echt zo blauw als een smurf
en last van mn rug

morgen zou ik naar zeeland voor oud en nieuw..
iemand een idee hoe ik daar ga komen?!
Auto.
Oud 30-12-2005, 10:48
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben zo ongelofelijk bang. Ik heb bij altrecht eindelijk alles vertelt over het eten enz, en nu willen ze dat ik voor een nieuwe behandeling kies. Eentje met een heel circus aan dieetisten, therapeuten, kinderartsen (!), psychologen voor mn ouders etc etc, en anders opname. Ik voel me zo klote, ik wil geen nieuwe behandeling met allemaal fratsen. Ik voel me alleen, niemand die me begrijpt. Ik kan niet aan die behandeling beginnen, weer m'n leven dat overhoop wordt gegooid, maar toch ik kan ook niet zomaar weggaan. Ik wil niet dat dit iets wordt waar ik later voor moet terugkomen omdat ik het niet alleen aan kan. Ik zit verdomme weer met die tweestrijd in mijn hoofd, die alles overheerst. Ik weet verdomme niet welke kant ik uit moet gaan en heb het gevoel dat deze keuze beslissend is voor de rest van de verloop van mijn leven. Ik weet niet meer wat ik moet doen, waar ik voor moet gaan.. Ik raak elke keer volledig in paniek als ik eraan denk dus prop ik het maar zoveel mogelijk vooruit, net zolang tot ik het niet meer zie. Ontkennen, ontlopen, ontwijken. Ik durf niet meer te leven, dus verstop ik mezelf maar helemaal in het controleren van eten. Ik kan niet meer, ik moet met iemand praten, ik heb iemand nodig die bij me is nu. Ik voel me zo verdomd eenzaam, ik wil niet meer op deze manier. Ik kan dit niet.
Oud 30-12-2005, 10:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Grimm schreef op 30-12-2005 @ 11:47 :
Auto.
ja dat is een optie.. maar dienmoet ik dan wel mee krijgen
ennuh...dan kom je fucking veel file's tegen denk maar goed..
Oud 30-12-2005, 10:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Grimm schreef op 29-12-2005 @ 22:20 :
Als ik het zou kunnen doen, had ik het zeker gedaan.
tx bij de weg knuff

*en doet ff een reuze knuf richting nijn werpen...*
kom op he
Oud 30-12-2005, 11:17
coopergirl
coopergirl is offline
Nijn* veel sterkte *knuff*

Ik voel me zo ongeloooflijk brak.. De hele nacht wakker gelegen.. Ik wilde zo graag slapen dat ik het op de één of andere manier forceer.. Vanavond late dienst, morgen vroegedienst. Vanavond ben ik om 23.30 thuis.. Om 5.30 uur er morgen weer uit.. En dan de hele nacht doorzakken... Ik moest en zou afgelopen nacht goed en lang slapen, sja.. Zo werkt het dus blijkbaar niet
Oud 30-12-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-12-2005 @ 11:08 :
Mja, ik snap het wel. Ik heb dat ook wel eens. Een verwarrend soort blijheid waarvan je weet dat hij eigenlijk niet zou moeten bestaan. Of zo.
Ja dat idd!

-------
'Uw heeft ernstig ondergewicht' Ach rot op...
Oud 30-12-2005, 12:17
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ging deze tijd maar nooit voorbij.. Het maakt me zo vreselijk gelukkig en blij..
Oud 30-12-2005, 13:29
Verwijderd
En nu maar hopen dat ik het niet verknalt heb. Nu maar hopen dat het nog goed komt en ik eindelijk eens rustig kan zijn, zonder steeds overal bij na te denken en overhaast overemotioneel te reageren. Nu maar hopen dat ik nog kan hopen.
Oud 30-12-2005, 16:40
Verwijderd
Ik wil, ik wil, ik wil...iets waar ik momenteel te weinig discipline voor heb. En ik voel dat die discipline steeds meer komt, en toch weet ik dat ik het niet moet willen. En toch wil ik het. En wil ik het ook niet, ergens.

God, give me the key to self-acceptance...
Oud 30-12-2005, 16:56
Roosje
Roosje is offline
Goed.

Ten eerste heb ik een nichtje gekregen. Vanmiddag om kwart voor twee geboren, ze heet Veerle en ze is vast heel lief. <3

Ten tweede is vannacht de vader van een vriendje van mijn broertje overleden. Ik zat ongeveer te janken toen ik het hoorde. Verdomme, ik vind het zo zielig voor die kinderen. Ze zijn met vier kinderen en ze hebben nu alleen nog een mama. Zó zielig. Ik vind het echt niet leuk voor ze. En dan lijk ik de enige te zijn die het zo zwaar opneemt. Mijn broertjes vertelden het me ongeveer lachend toen ik thuis kwam. Jezus.
Oud 30-12-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 30-12-2005 @ 17:56 :
Mijn broertjes vertelden het me ongeveer lachend toen ik thuis kwam.
Hoe oud zijn je broertjes?
Oud 30-12-2005, 17:07
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*

morgen oud en nieuw in zeeland vieren.. zit er al een week tegen aan te hikken
ik wil niet, ik wil niet leuk doen en het jaar 2006 afsluiten
ik wil niet verplicht de grappige ik zijn omdat iedereen denkt dat ik zo ben en ik omdat ik zo wel leuk ben
ik wil niets vieren omdat ik niets te vieren ehb
ik kan niet meer lachen en de energie opbrengen om leuk te doen, alles heb ik in het vechten gestopt en zelfs dat ga ik te verliezen..
No matter how I fight it

maar ja S weet hoe ik me voel dus ze "dwingt" me een beetje dat ik moet komen omdat ze anders bang is dat ik iets in mn hoofd ga halen..
en ja misschien heeft ze wel een beetje gelijk..heb al een paar keer op t punt gestaan

ach ik weet t gewoon niet meer
Oud 30-12-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-12-2005 @ 18:07 :
*zucht*

morgen oud en nieuw in zeeland vieren.. zit er al een week tegen aan te hikken
ik wil niet, ik wil niet leuk doen en het jaar 2006 afsluiten
ik wil niet verplicht de grappige ik zijn omdat iedereen denkt dat ik zo ben en ik omdat ik zo wel leuk ben
ik wil niets vieren omdat ik niets te vieren ehb
ik kan niet meer lachen en de energie opbrengen om leuk te doen, alles heb ik in het vechten gestopt en zelfs dat ga ik te verliezen..
No matter how I fight it

maar ja S weet hoe ik me voel dus ze "dwingt" me een beetje dat ik moet komen omdat ze anders bang is dat ik iets in mn hoofd ga halen..
en ja misschien heeft ze wel een beetje gelijk..
Waarom doe je dan niet gewoon zoals je wel wilt doen? Je gaat ergens heen, maar je bent niet verplicht om leuk, grappig, enz. te doen.
Oud 30-12-2005, 17:11
Verwijderd
Sneeuw is wel leuk, maar niet als je eigenlijk weg wilt. Zoals een paar dagen terug al gezegd: mijn oma ligt op sterven. Dat is nog steeds het geval. Theoretisch kan het eigenlijk niet, maar het is wel zo. Met het voorspelde noodweer is het niet handig om de weg op te gaan...dus zal ik het vanavond waarschijnlijk met een telefoontje naar mijn moeder moeten doen... 'k ben er vanmorgen/-middag wel geweest en ga er morgen als het ff kan ook gewoon naar toe, maar toch...
Oud 30-12-2005, 17:24
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-12-2005 @ 18:02 :
Hoe oud zijn je broertjes?
Tien en elf.

Heel veel sterkte met je oma!
Oud 30-12-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 30-12-2005 @ 18:24 :
Tien en elf.
Ik denk dat ze niet beseffen wat het inhoudt...en/of dat ze proberen om zich er niet rot door te voelen oid (soort verdedigingsmechanisme).

Citaat:
Heel veel sterkte met je oma!
Dank je.
Oud 30-12-2005, 17:45
rare kwast
rare kwast is offline
@ leonoor; ik weet niet waarom ik dat niet zou doen.. ze verwachten iets van mij en dat wil ik graag waarmaken..
"ze" kennen me eigenlijk alleen maar als een lachend iemand, die veel rare dingen doet en droog uti de hoek komt..
en ik weet als ik daar heen ga ik t toch wel ga doen omdat ze zich anders zorgen gaan maken of omdat ik bang ben dat ze me niet meer mogen/leuk vinden of spijt van de uitnodiging krijgen..

---

heel veel sterkte met je oma trouwens..
Oud 30-12-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-12-2005 @ 18:45 :
@ leonoor; ik weet niet waarom ik dat niet zou doen.. ze verwachten iets van mij en dat wil ik graag waarmaken..
"ze" kennen me eigenlijk alleen maar als een lachend iemand, die veel rare dingen doet en droog uti de hoek komt..
en ik weet als ik daar heen ga ik t toch wel ga doen omdat ze zich anders zorgen gaan maken of omdat ik bang ben dat ze me niet meer mogen/leuk vinden of spijt van de uitnodiging krijgen..
Misschien de voors en tegens van wel/niet leuk doen tegen over elkaar zetten en tegen elkaar afwegen? En je hoeft niet van heel vrolijk, gek enz. naar heel stil, verdrietig enz. te gaan in je doen en laten, je kunt er ook ergens tussenin gaan zitten.

Ik denk dat het tijd is om eens wat minder toneel te spelen?
Echte vrienden blijven je toch wel mogen.
Oud 30-12-2005, 17:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-12-2005 @ 18:48 :
Misschien de voors en tegens van wel/niet leuk doen tegen over elkaar zetten en tegen elkaar afwegen? En je hoeft niet van heel vrolijk, gek enz. naar heel stil, verdrietig enz. te gaan in je doen en laten, je kunt er ook ergens tussenin gaan zitten.

Ik denk dat het tijd is om eens wat minder toneel te spelen?
Echte vrienden blijven je toch wel mogen.
ja klopt, ik moet ook minder toneel spelen.. S (een van mn beste vriendinnen) weet toch wel precies hoe ik me voel.
wat ik ook doe om t te proberen te verbergen..
maar M haar vriend en nog iemand die ken ik niet zo goed...

maar je hebt helemaal gelijk.. ik hoef daar niet down en verdrietig te zitten maar hoef ook niet te stuiteren i guess..
ik zie wel hoe het morgen loopt..

ik moet me alleen steeds vaker voorhouden dat de vriendschappen die ik nu heb niet zomaar ophouden met bestaan..
Oud 30-12-2005, 18:21
Verwijderd
Ik heb het koud
Ik ben het zat
Ik zit er doorheen
Oud 30-12-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-12-2005 @ 18:55 :
maar M haar vriend en nog iemand die ken ik niet zo goed...
Als je ze nog niet zo goed kent is dat dan niet een mooi moment om je niet anders voor te doen dan je bent? Dan leren ze je ook niet kennen als de vrolijke, gekke, enz. persoon en dan hoef je die schijn ook niet op te houden.

Probeer ondanks alles morgen ook een beetje plezier te hebben.
Oud 30-12-2005, 18:35
Verwijderd
Eindelijk heeft ze iets van zich laten horen...
Oud 30-12-2005, 19:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-12-2005 @ 19:29 :
Als je ze nog niet zo goed kent is dat dan niet een mooi moment om je niet anders voor te doen dan je bent? Dan leren ze je ook niet kennen als de vrolijke, gekke, enz. persoon en dan hoef je die schijn ook niet op te houden.

Probeer ondanks alles morgen ook een beetje plezier te hebben.
ja sowieso probeer ik een beetje plezier te hebben.. ik doe mn best
nah M ken ik al wel weer een tijdje dus die kent mij ook wel als een spring doos met een glimlach..
maar ik ben t wel helemaal met je eens over dat toneel spel hoor.. ik doe t al zo lang dat het eigenlijk bijna ik is..
sterker nog iedereen kent me zo, zelfs mn ouders..

thanx iig
Oud 30-12-2005, 19:15
moon
moon is offline
Wat voel ik nou?
Oud 30-12-2005, 19:25
Gothic
Gothic is offline
wow als je zo alles bij elkaar verteld, klinkt het wel heel erg ...

Al heb ik er geen moment spijt van gehad ...

bla ben aan het kloten. Moet oppassen, voor mezelf. Niet alleen voor mezelf. Ik kan gewoon niet echt helder denken... ik hou mezelf voor de gek, zoals altijd, dit keer goed, dit keer anders, en nee dit keer weer niet anders ...

Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 20:52.
Oud 30-12-2005, 20:30
ilse
ilse is offline
en toen was ze weg, geschorst.. ze moet terug komen, ze mag het me niet alleen laten.. kom alsjeblieft weer terug meis..

en hij mag me ook neit alleen laten, ik weet wel dat ie dat niet wil maar.. whaa hij maakt me zo in de war, hij is moooooi en lief en ik weet niet meer wat ik moet doen want het kan gewoon echt niet.. we maken mekaar zo in de war, we maken het mekaar moeilijk. er is gewoon geen tussenweg te vinden. dan moet ik kiezsen voor helemaal geen contact meer maar dat kan ik niet... pff.. help me...

ach.. niemand kan me ook helpen

Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 20:32.
Oud 30-12-2005, 20:43
JaJ
JaJ is offline
hmmm, ik ben benieuwd of ik dit rond ga krijgen. minder sneeuw zou in elk geval helpen, ik heb geen zin om zodalijk naar huis te fietsen
Oud 30-12-2005, 20:48
Roosje
Roosje is offline
Ik wil weg. Mijn gedachten schrikken mezelf af. Nee, het gaat niet goed met me. Was ik maar weg.

Ik ben beter af...

En ondertussen geef ik verdomme allemaal onderhuidse signalen aan mensen die ze toch niet doorhebben en blijf ik hopen dat ze het merken. Doen ze niet. Jezus, doen ze natuurlijk niet.
Oud 30-12-2005, 20:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-12-2005 @ 21:48 :
Ik wil weg. Mijn gedachten schrikken mezelf af. Nee, het gaat niet goed met me. Was ik maar weg.

Ik ben beter af...

En ondertussen geef ik verdomme allemaal onderhuidse signalen aan mensen die ze toch niet doorhebben en blijf ik hopen dat ze het merken. Doen ze niet. Jezus, doen ze natuurlijk niet.
Mensen willen het niet zien... dus als je wil dat ze het merken, moet je het vertellen...
Oud 30-12-2005, 21:00
Gothic
Gothic is offline
fuck fuck fuck... excuses voor de mensen die hier aanstoot aan zouden kunnen nemen
Oud 30-12-2005, 21:13
Nona
Nona is offline
*zucht* Dan morgen naar Friesland. Een beetje sneeuw en heel Nederland ligt plat, best zielig eigenlijk.
Oud 30-12-2005, 21:16
ilse
ilse is offline
na het zien van haar voel ik me zo vre-se-lijk lelijk..
Oud 30-12-2005, 22:18
Roosje
Roosje is offline
Een uur en een minuut aan woede. En dat resulteert dan in een ruim vier kantjes tellende brief. Yeah.
Oud 30-12-2005, 22:22
Verwijderd
Ik ben er weer. En ik ben vast en zeker kilo's aangekomen. Maar dat geeft even niets, want ik heb het geweldig gehad. Net al alle foto's zitten kijken en de quotes gelezen. Geweldig gewoon.

I cried for you
When the sky cried for you
And when you went
I became a hopeless drifter
But this life was not for you
Though I learned from you
That beauty need only be a whisper
Oud 30-12-2005, 23:00
ilse
ilse is offline
jezus wat een week.. ik word helemaal gek in me hoofd. moet met alle macht proberen rustig te blijven, alleen weet niet hoe ik dat moet doen. ik krijg weer allemaal oude trekjes terug. okee, hoort goed te zijn, kan er nu wat mee in therapie maar tis zo zwaar... en het er wat mee kunnen is voor me gevoel helemaal niet iets positiefs, wil gewoon da thet weg is..

maja..
Oud 31-12-2005, 07:58
WolterB
WolterB is offline
Pff, slaap ik voor de tweede keer in korte tijd door een smsje heen, precies als het even niet handig is
Oud 31-12-2005, 10:47
Verwijderd
Feeling so down...

Moet eig huiswerk maken, me aan mijn afspraak houden. Maar ik ben zo moe, heb geen energie voor iets... Ik wil in mn bed liggen, onder de dekens kruipen en er nooit meer onder vandaan komen...
Oud 31-12-2005, 11:32
Verwijderd
Waar doen we het voor...
Oud 31-12-2005, 11:52
moon
moon is offline
ik haat vuurwerk zo!
Oud 31-12-2005, 12:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dit jaar gaf ik gemiddeld de dag een 7,2

Ik ga mijn hoe overleef ik scheurkalender nog missen

@Roosje: Veerle is een leuke naam, vind ik.

Regels voor berichten