![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan amper een stap verzetten van de kou en ik moet zometeen mn warme pyjama, ochtendjas en deken uit doen om mn kleding aan te doen ![]() eerst maar koffie ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat bedoel je dan precies met vervagen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankje! OT: Tja; tweestrijd. Afgevallen. En ik hád al ondergewicht. Ik schrok van het getal op de weegschaal, een getal dat ik nog niet eerder had gezien. Maar ik ben ook blij, al is het een vreemd soort blijheid. Want ik kan het met niemand delen. Niemand zal met mij blij zijn, niemand snapt mijn blijheid. En dat is verwarrend. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ennuh...dan kom je fucking veel file's tegen denk maar goed..
||
Citaat:
![]() *en doet ff een reuze knuf richting nijn werpen...* kom op he
||
Verwijderd
|
Citaat:
------- 'Uw heeft ernstig ondergewicht' Ach rot op... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel veel sterkte met je oma!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het tijd is om eens wat minder toneel te spelen? Echte vrienden blijven je toch wel mogen. |
![]() |
||
Citaat:
wat ik ook doe om t te proberen te verbergen.. maar M haar vriend en nog iemand die ken ik niet zo goed... maar je hebt helemaal gelijk.. ik hoef daar niet down en verdrietig te zitten maar hoef ook niet te stuiteren i guess.. ik zie wel hoe het morgen loopt.. ik moet me alleen steeds vaker voorhouden dat de vriendschappen die ik nu heb niet zomaar ophouden met bestaan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer ondanks alles morgen ook een beetje plezier te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nah M ken ik al wel weer een tijdje dus die kent mij ook wel als een spring doos met een glimlach.. maar ik ben t wel helemaal met je eens over dat toneel spel hoor.. ik doe t al zo lang dat het eigenlijk bijna ik is.. sterker nog iedereen kent me zo, zelfs mn ouders.. thanx iig ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |