Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet 't niet. Aan de ene kant is het archaeďsch taalgebruik wat overdreven, aan de andere kant schept het een zekere sfeer. Alleen storen de taalfouten inderdaad: iets als "u ondergang" doet haast pijn!
![]() Ik snap niet altijd hoe je je werkwoorden vervoegt. Zijn dit fouten: "de druppels hoonden mij", "louterende duisternis" ?
|
Dit is een gedicht zoals ik er wel meer heb gelezen. Dichters geloven graag dat ze een heilige oorlog moeten voeren. Alsof zij mans genoeg zijn om te kunnen vechten.
Daar moest ik vooral aan denken. Het sfeertje is door je woordgebruik, zoals eerder al opgemerkt bijzonder, maar wel een beetje over teh top. Vond het wel aardig om te lezen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar columnwedstrijd] Het was maar een droom Verwijderd | 26 | 23-04-2006 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Het was maar een droom Verwijderd | 0 | 15-04-2006 13:40 | |
ARTistiek |
ArtContest I 'Illusie' Uitleg & Inzendingen Verwijderd | 64 | 23-10-2005 09:31 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 16:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik ben de enige michieldewit | 75 | 27-09-2002 12:42 |