Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar om zaterdags om half twaalf is het inderdaad wat minder. ![]() |
![]() |
|
was wel een beetje irritant ja dat ze zomaar ophielden
helemaal omdat ik m nog nooti gezien had... maar heb um maar meteen opgenomen en de reclames eruit geknipt, dus kan ik de volgende keer lekker in 1 x doorkijken.... de komende 2 weekenden komt er nog meer.... kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? er zijn 3 films toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 'm ook in de deluxe remastered breedbeeld VHS-box :> Daarom mag ik me nog wel ergeren aan RTL5 toch? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij stopte inderdaad in een spannend stuk.
Het tweede deel heb ik opgenomen en wat denk je? Hij miste de eerste paar minuten! *fucked up smiley die volledig door het lint gaat, terwijl brakend en bloedspuwend, maar dan iets minder grof want zo'n ramp is het nou ook weer niet* |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie 't probleem niet. Zaterdag heb ik toch geen tijd, dus dan moet ik 'm toch opnemen. En dan kijk je die voor net voor dat deel 2 begint op zondag.
Maar omdat ik zondag ook geen tijd had, ik moest immers samen met vrienden al een andere film kijken, keek ik deel 1 en deel 2 op maandag. En dan spoel je ook gewoon de reclames voor. Ha! Dan blijf je helemaal in de sfeer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deel 1 is het beste, omdat het nieuw is en het begin van het verhaal. Deel 2 is een ijzersterk vervolg met 2mooie delen erin verwerkt. Deel is duidelijk het slot. Michael is dood en had spijt en de familie blijft voortbestaan onder de leiding van Vincent. Dit geeft ook aan dat misdaad en maffia altijd zullen blijven bestaan omdat er altijd weer nieuwe jonge Vincent's komen die de oude Michael's dan weer vervangen.
||
Citaat:
En ik ben het helemaal met senna fan eens, maja, da's ook nie zo moeilijk ![]()
|
Weet je, ik sta er helemaal van te kijken dat jullie die films nog nie al LANG EN BREED gezien hebben! Schandalig, als je the godfathers nie gezien hebt, dan mis je gewoon een stuk van je opvoeding! En maar kankeren op RTL 5, (nie dak het daar nie mee eens ben) maar kom op, een beetje filmliefhebber heeft deze 3 films toch gewoon netjes op een rijtje in z'n kast staan, of het nou op DVD of VHS is, stelletje cultuurbarbaren!
jaa.... nou zijn ze stil... |
![]() |
||
Citaat:
Oud wijf.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|