Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2005, 15:37
sammiej
sammiej is offline
Die Rafaëlla was echt goed jonge!! Kaaj leuke uitstraling, mooie stem, gewoon super gezongen!

Harm vink wel grappig...btje zo'n alto!
En had vandaag een interview in de krant gelezen (Brabants Dagblad) met Aaron.. Dies echt schattig..!!

En Charissa vink ook een leuke uitstraling hebben..

Serge vind ik dus echt 1000x niks...die mag er dus wel uit vvond..!

Ben benieuwd..
Advertentie
Oud 31-12-2005, 15:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
sammiej schreef op 31-12-2005 @ 16:37 :
Kaaj

Ik heb echt een beetje een afkeer voor Rafaëlla gekregen door dat stomme geintje van d'r. Ze mag me vanavond en de rest van de avonden nog flink overtuigen, wil ik d'r nog leuk gaan vinden.
Oud 31-12-2005, 15:41
Met@lFre@kie
Met@lFre@kie is offline
Er gaat dit jaar vast een keer een meisje winnen, want ik vind de vrouwen allemaal beter dan de mannen. Nou maar hopen dat de meisjes niet weer allemaal op een jongen gaan stemmen omdat ie er leuk uit ziet ofzo :\ btw Rafaella moet winnen!
Oud 31-12-2005, 16:35
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
sammiej schreef op 31-12-2005 @ 16:37 :
Die Rafaëlla was echt goed jonge!! Kaaj leuke uitstraling, mooie stem, gewoon super gezongen!
Pardon?

Als iemand vals zong in de workshopronde dan was het die Rafaella wel.

btw dat jij Serge nix vind wil niet zeggen dat hij niet kan zingen
Oud 31-12-2005, 16:36
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Met@lFre@kie schreef op 31-12-2005 @ 16:41 :
Er gaat dit jaar vast een keer een meisje winnen, want ik vind de vrouwen allemaal beter dan de mannen. Nou maar hopen dat de meisjes niet weer allemaal op een jongen gaan stemmen omdat ie er leuk uit ziet ofzo :\ btw Rafaella moet winnen!
ik denk dat er inderdaad een meisje gaat winnen, ik hoop dan Ellen.
Oud 31-12-2005, 17:27
Tink*
Tink* is offline
Er zijn ook meer vrouwen dan mannen.
Volgens mij 8 - 5 dus het valt nog mee.
Er moeten vanavond 13 mensen, ik heb zo'n gevoel dat het nogal uit gaat lopen. Dan mogen ze, vanwege de rest van het programma op rtl4 vanavond midden in een ander programma ineens de aftelling gaan uitzenden.
Oud 31-12-2005, 18:21
Balance
Balance is offline
Daar zullen ze echt wel over nagedacht hebben. Naar mate er meer mensen moeten, zijn de liedjes ook korter waarschijnlijk.
Bovendien hebben ze een backstage programma op RTL 5 of 7 van anderhalf uur, dus mocht het inderdaad uitlopen kunnen ze dat gewoon op de andere zender doen.
Oud 31-12-2005, 18:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2005 @ 19:21 :
Daar zullen ze echt wel over nagedacht hebben. Naar mate er meer mensen moeten, zijn de liedjes ook korter waarschijnlijk.
Bovendien hebben ze een backstage programma op RTL 5 of 7 van anderhalf uur, dus mocht het inderdaad uitlopen kunnen ze dat gewoon op de andere zender doen.
1,5 uur backstage, wat een bs ..
Oud 31-12-2005, 18:27
Balance
Balance is offline
juh en de gewone uitzending duurt ook al anderhalf uur.
en daarna nog de uitslag van 25 minuten.

dus, 3,5 uur Idols
Oud 31-12-2005, 19:42
nochtans
nochtans is offline
dit moet het worden.

1. ellen (kan gewoon het beste zingen, klaar)
2. marescha
3. floortje
4. harm
5. raffaela
6. angelique
7. ariel
8. christon
9. charissa
10. serge
11. renske
12. aaron
13. i-jay
Oud 31-12-2005, 19:46
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
nochtans schreef op 31-12-2005 @ 20:42 :
dit moet het worden.

In de workshop ronde stelde het niet veel voor
Oud 31-12-2005, 19:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
nochtans schreef op 31-12-2005 @ 20:42 :
dit moet het worden.

2. marescha
3. floortje
4. harm
5. raffaela
6. angelique
7. ariel
8. christon
9. charissa
10. serge
11. renske
12. aaron
13. i-jay
Ligt dat er niet aan hoe ze het doen dan?

Ik vind dat Harm iig af mag vallen. Als ik ergens niet tegen kan is het als je mensen niet kan verstaan. Hij articuleert echt voor geen meter: ik weet vaak niet eens of ie nou gewoon de tekst niet weet of dat ie weer eens binnensmond zingt.
Ze zeiden trouwens dat ie duidelijk ervaring had, maar ik vond hem juist heel ongemakkelijk op het podium staan. Hij wist niet waar ie moest kijken en er was totaal geen interactie met de mooie meiden die om hem heen dansten.
Oud 31-12-2005, 19:53
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik vond de 1e en de 2e tot nu toe het beste.
Oud 31-12-2005, 19:58
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ellen heeft het echt niet hoor, ze danst er geforceerd en ze komt soms adem te kort bij het zingen. En dan zitten er ook nog eens valse noten tussen.
Oud 01-01-2006, 00:55
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2005 @ 20:47 :
Ligt dat er niet aan hoe ze het doen dan?
nee want dit is mijn mening, gebaseerd op intuitie

maargoed.
floortje: natuurtalent, het lijkt ook alsof iedereen een zwak voor haar heeft (zie workshops) dus grote kans op finale
harm: heeft een lekkere stem. kan veel muzieksoorten zingen. zijn uitstraling en bewegen is echter niet als een idol. ben benieuwd hoe dit uitpakt
ellen: heeft de beste zangtechniek van allemaal. ook een aparte, lage stem en prachtige ogen ( ). weet echt hoe ze moet zingen, en is ook gewoon naturel. alleen dat laatste zal haar helaas opbreken.
marescha: is niet de beste zangeres. heeft wel een lief koppie en als ze zo blijft zingen als in de workshops, kan ze verrassen
raffeala: bah. zo nep, met die domme leugen populair worden en nu maar makkelijke liedjes zingen om met je uitstraling de finale te halen. en het gaat haar misschien nog lukken ook.
angelique: valt niet op, maar kan mooi zingen. zal echt moeten proberen op te vallen, anders is ze er binnen 2 rondes uit.
christon: heeft het in zich om idol te worden. zijn zang is beter als als serge, aaron en i-jay maar zijn uitstraling minder. begint nu wel op te vallen als talent en houdt het nog wel eventjes vol.
charissa: valt volgende ronde af. niet omdat het publiek haar (geacteerde) spontane gedrag niet waardeert, maar omdat ze zwanger is.
aaron: als alle 12-jarige meisjes worden overklast door de mensen die naar de zang luisteren, valt hij af. dat kan volgende week zijn, maar ook in de finale.
i-jay: zijn zang is te slecht om gecompenseerd worden door zijn uistraling. als hij volgende week niet afvalt, kan hij toch wel de nieuwe JK worden.
serge: goede uistraling, en zijn zang is niet zo slecht als die van i-jay. moet wel beter gaan zingen om erin te blijven.

over renske en ariel hoef ik niets meer te zeggen helaas.
Oud 01-01-2006, 01:55
THE OBSESSIVE
THE OBSESSIVE is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2005 @ 16:41 :

Ik heb echt een beetje een afkeer voor Rafaëlla gekregen door dat stomme geintje van d'r. Ze mag me vanavond en de rest van de avonden nog flink overtuigen, wil ik d'r nog leuk gaan vinden.
welk geintje?
Oud 01-01-2006, 03:40
Vice
Vice is offline
Die Floortje mag misschien wel een goede zangeres zijn, de looks heeft ze niet en die zijn vrij belangrijk voor een idool.
Oud 01-01-2006, 09:21
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
THE OBSESSIVE schreef op 01-01-2006 @ 02:55 :
welk geintje?
Dat ze verliefd was op Henk-Jan Smits.

En ze vond haar grap zelf erg leuk en ik haat mensen met een hoge eigendunk. Tijdens de Audities (nog voordat ze had gezongen) vond ik haar al een irritant persoon en dat is niet verandert. Helaas komen dat soort mensen vaak ver in dit soort programma's .

Gisteren zong ze een liedje met een 2e stem erbij, waarom
Het gaat toch om de stem van het IDOOL en niet over de stem van iemand anders.
Oud 01-01-2006, 10:36
geen punt :|
geen punt :| is offline
Uhm OofzoO, dat je Rafaëlla nix vindt, betekent niet dat ze niet kan zingen. (zoals je zelf hierboven zegt over Serge)...

Citaat:
nochtans schreef op 01-01-2006 @ 01:55 :
marescha: is niet de beste zangeres. heeft wel een lief koppie en als ze zo blijft zingen als in de workshops, kan ze verrassen
Niet de beste zangeres? Nee dat is Ellen zeker? Die was na 3 regels buiten adem, wat een techniek. Gelukkig is de jury ook niet zo'nne fan van haar, zij was degene die ze er uit wilden hebben. Marescha zingt veruit de moeilijkste liedjes, zonder één noot te missen. Heerlijk om naar te luisteren.

Jammer voor Ariël, ik had liever die Charissa er uit. "Natural talent" zeiden ze dan, ik vroeg me af "hoe nep kun je zijn?".

Laatst gewijzigd op 01-01-2006 om 10:38.
Oud 01-01-2006, 11:19
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 01-01-2006 @ 11:36 :
Uhm OofzoO, dat je Rafaëlla nix vindt, betekent niet dat ze niet kan zingen. (zoals je zelf hierboven zegt over Serge)...
Dat weet ik maar Serge slooft zich niet zo uit en heeft geen eigendunk zoals Rafaella.
Oud 01-01-2006, 12:16
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Röps schreef op 01-01-2006 @ 11:36 :

Niet de beste zangeres? Nee dat is Ellen zeker? Die was na 3 regels buiten adem, wat een techniek. Gelukkig is de jury ook niet zo'nne fan van haar, zij was degene die ze er uit wilden hebben. Marescha zingt veruit de moeilijkste liedjes, zonder één noot te missen. Heerlijk om naar te luisteren.
ellen viel gisteren idd een beetje tegen, maar dat kwam door de zenuwen. dat hoorde je ook heel duidelijk bij ariel en serge. ja, ik vind ellen echt beter dan marescha (dat komt vooral omdat ik de stem van ellen echt lekker vind om naar te luisteren). alleen tot nu toe laat marescha wel meer zien. geef ellen nog een ronde. en begrijp me niet verkeerd, marescha is wel mijn favoriet (samen met ellen dus).
Oud 01-01-2006, 12:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-01-2006 @ 04:40 :
Die Floortje mag misschien wel een goede zangeres zijn, de looks heeft ze niet en die zijn vrij belangrijk voor een idool.
Ik vind d'r heel mooi.
En ze komt heel goed over op tv. Haar enthousiasme geeft ze echt over naar d'r publiek. Wat mij betreft dus zeker wel een idool.

Ellen vond ik heel slecht. Sowieso vind ik haar niet best. Ze heeft een mooie zwoele stem, maar kan er niet mee zingen. Het begin klonk ontzettend instabiel, iets dat ik vaker heb gehoord bij haar. D'r kopstem was goed, maar dat kunnen vrijwel al die meiden wel. Haar stuk was al met al gewoon ontzettend slecht.

En de reden dat ze Charissa door lieten gaan vond ik heel triest. Sowieso vind ik haar maar niks. Zoals ze gister d'r haar had en af en toe keek vond ik d'r echt lelijk. Ze heeft wel iets aparts, maar Ariël vind ik vele malen beter.
Oud 01-01-2006, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2006 @ 13:49 :

En de reden dat ze Charissa door lieten gaan vond ik heel triest. Sowieso vind ik haar maar niks. Zoals ze gister d'r haar had en af en toe keek vond ik d'r echt lelijk. Ze heeft wel iets aparts, maar Ariël vind ik vele malen beter.
ik heb niet kunnen kijken..

waarom mocht charissa dan door? Besliste de jury dat?
En wie is er uit? Ariel? Dat zou ik wel heel jammmer vinden
Oud 01-01-2006, 14:22
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-01-2006 @ 14:57 :
ik heb niet kunnen kijken..

waarom mocht charissa dan door? Besliste de jury dat?
En wie is er uit? Ariel? Dat zou ik wel heel jammmer vinden
Ariel, ja. En Renske.
Oud 01-01-2006, 15:32
Citaat:
0oFZo0 schreef op 01-01-2006 @ 12:19 :
Dat weet ik maar Serge slooft zich niet zo uit en heeft geen eigendunk zoals Rafaella.
Citaat:
0oFZo0 schreef op 31-12-2005 @ 17:35 :
Als iemand vals zong in de workshopronde dan was het die Rafaella wel.
btw dat jij Serge nix vind wil niet zeggen dat hij niet kan zingen
Op die bovenste zin doelde ik.

@ Pebbles: Charissa is door omdat ze zwanger is
Oud 01-01-2006, 15:32
Verwijderd
Raffaëla en Floortje zijn wat mij betreft het beste. Al vind ik dat Raffaëla gisteren wat zang betreft ondergepresteerd heeft, ze kan volgens mij veel beter dan dat.
Angelique en Marescha zijn ook heel goed, maar ik vind dat Marescha niet zoveel uitstraling heeft.

Ariël vond ik ECHT heel stom, ik weet niet.. ik kan dat gummy hoofd van haar gewoon niet uitstaan. Ze zingt niet slecht en het klinkt ook wel lekker op zich, maar ik vind haar echt niets.

Van de jongens vind ik Aäron het beste, maar Christon vind ik ook leuk, omdat eh.. nou ja.. die vind ik gewoon leuk
Oud 01-01-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 01-01-2006 @ 16:32 :

wat is dat nou weer voor reden?

ik ga woensdag de herhaling kijken als ik er aan denk

dat renske eruit is vind ik niet zo erg, ik kan me haar eigenlijk maar amper herinneren..
Oud 01-01-2006, 15:51
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Waarom was Aron eigenlijk niet bij de uitslag??
Oud 01-01-2006, 15:54
Verwijderd
Omdat hij zeventien is en dan schijn je volgens de wet na elf uur niet meer op tv mogen te zijn.
Oud 01-01-2006, 15:54
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-01-2006 @ 16:51 :
iedereen onder de 18 mag niet op de tv na elf uur
Bron: Martijn Krabbé
Oud 01-01-2006, 15:55
Verwijderd
Was vorige jaren de uitslag dan eerder? Want toen waren er toch wel een hoop mensen jonger dan 18..
Oud 01-01-2006, 15:57
pino123
pino123 is offline
ja, volgens mij half 11 tot 11 uur
Oud 01-01-2006, 16:03
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Maar Jim was toch ook 15/ 16 toen die aan idols meedeed. Toen kwam die ook regelmatig na 11ven op tv
Oud 01-01-2006, 16:51
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-01-2006 @ 17:03 :
Maar Jim was toch ook 15/ 16 toen die aan idols meedeed. Toen kwam die ook regelmatig na 11ven op tv
Ja dat snap ik dus ook niet... toen was het van 21-22 uur, dan CSI of iets en dan om 23 uur de uitslag...
Oud 01-01-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 01-01-2006 @ 17:51 :
Ja dat snap ik dus ook niet... toen was het van 21-22 uur, dan CSI of iets en dan om 23 uur de uitslag...
Volgens mij was dat omdat de wet nu veranderd was, dus dat dat eerst wel mocht en nu niet meer.
Oud 01-01-2006, 18:19
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 01-01-2006 @ 16:32 :

Een paar posts terug lees ik wat ik van zangkwaliteiten van Rafaella vind. In de workshopronde was het namelijk nogal vals af en toe.
Oud 01-01-2006, 19:37
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Yoka schreef op 01-01-2006 @ 18:22 :
Volgens mij was dat omdat de wet nu veranderd was, dus dat dat eerst wel mocht en nu niet meer.
Wat raar
Oud 02-01-2006, 00:55
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-01-2006 @ 20:37 :
Wat raar
Vroeger was er dezelfde wet hoor. Wij hebben daar ook wel eens me te maken gehad.
Oud 02-01-2006, 08:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-01-2006 @ 16:51 :
Was me niet eens opgevallen.
Oud 02-01-2006, 16:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
pino123 schreef op 01-01-2006 @ 16:54 :
iedereen onder de 18 mag niet op de tv na elf uur
Bron: Martijn Krabbé
superbetrouwbare bron natuurlijk, Martijn Krabbe...
Oud 02-01-2006, 20:11
Verwijderd
Wat een onzin dat Ariël eruit is. Ze mag dan een irritant hoofd hebben, maar ik vond haar performance wel goed. Stukken beter dan die van bijv Marescha of Serge.
Oud 02-01-2006, 21:17
Tink*
Tink* is offline
Ja, ik vond Serge wel de slechtste van de avond.
Ik denk ook dat de jury hem met die ene bedoelde die ze er liever uit zagen gaan afgaande op de optredens. Niet dat ik persoonlijk een hekel heb aan Serge, maar zijn optreden was niet al te best. Maar hij heeft dus weer een herkansing zaterdag.

Floortje, Ellen en Christon vind ik leuk
tot nu toe dan
Oud 02-01-2006, 22:16
Verwijderd
Ik ben voor Harm

(Of klinkt dat teveel als een excuus om als altooow naar Idols te kijken? )
Oud 02-01-2006, 22:45
Verwijderd
Ik vind Ariël een hele vervelende stem hebben, alsof ze altijd verkouden is ofzo. Niet zo erg dat ze eruit is. En van Renske al helemáál niet.
Verder was Serge inderdaad erg slecht. Maar ik mag hem ergens wel en ik vond hem tijdens de workshops echt heel fijn zingen, dus hij mag er wel in blijven, nog even..
Charissa moet er héél snel uit.
Ellen niet.
En stiekem ben ik toch nog steeds voor Harm. Geen idee waarom, hij verdient het helemaal niet, maar ik vind 'm gewoon cool.
Oud 03-01-2006, 20:13
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-01-2006 @ 09:44 :
Was me niet eens opgevallen.
Hij zat tijdens de uitslag aan de telefoon. Heb je het wel gezien eigenlijk?
Oud 03-01-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2005 @ 16:41 :

welk geintje?
Oud 04-01-2006, 10:04
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
mistique schreef op 04-01-2006 @ 00:42 :
welk geintje?

Citaat:
0oFZo0 schreef op 01-01-2006 @ 10:21 :
Dat ze verliefd was op Henk-Jan Smits.

En ze vond haar grap zelf erg leuk en ik haat mensen met een hoge eigendunk. Tijdens de Audities (nog voordat ze had gezongen) vond ik haar al een irritant persoon en dat is niet verandert. Helaas komen dat soort mensen vaak ver in dit soort programma's .
Oud 04-01-2006, 21:37
Aurora
Aurora is offline
Hoera, Renske eruit! Ariel vond ik totaal niet goed kunnen zingen dus ik zal haar niet missen. Verder is Serge echt ZO slecht, ik snap echt neit dat iedereen zo lyrisch over hem is? Hij kan totaal niet zingen! Zelfde geldt voor Christon. Bah.

Favorieten zijn nog steeds Raffaela en Marescha. Vooral de laatste op het moment. Wat een stem. Wow.
Oud 04-01-2006, 21:41
Verwijderd
Ik ga Marescha overigens steeds meer waarderen. Dat optreden van d'r was echt zó goed. Verder heb ik dit jaar gewoon eigenlijk helemaal geen echte favoriet, ik vind er niemand écht uitspringen ofzo. Vorig jaar wel; Boris. Jaar daarvoor Dewi. Angelique vind ik ook wel erg goed.
Oud 05-01-2006, 00:57
Verwijderd
Ik vind dat floortje heel goed zingt, maar ze is wel een beetje saai.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten