Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb echt een beetje een afkeer voor Rafaëlla gekregen door dat stomme geintje van d'r. Ze mag me vanavond en de rest van de avonden nog flink overtuigen, wil ik d'r nog leuk gaan vinden.
||
Citaat:
Als iemand vals zong in de workshopronde dan was het die Rafaella wel. btw dat jij Serge nix vind wil niet zeggen dat hij niet kan zingen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat Harm iig af mag vallen. Als ik ergens niet tegen kan is het als je mensen niet kan verstaan. Hij articuleert echt voor geen meter: ik weet vaak niet eens of ie nou gewoon de tekst niet weet of dat ie weer eens binnensmond zingt. Ze zeiden trouwens dat ie duidelijk ervaring had, maar ik vond hem juist heel ongemakkelijk op het podium staan. Hij wist niet waar ie moest kijken en er was totaal geen interactie met de mooie meiden die om hem heen dansten.
||
Citaat:
![]() maargoed. floortje: natuurtalent, het lijkt ook alsof iedereen een zwak voor haar heeft (zie workshops) dus grote kans op finale harm: heeft een lekkere stem. kan veel muzieksoorten zingen. zijn uitstraling en bewegen is echter niet als een idol. ben benieuwd hoe dit uitpakt ellen: heeft de beste zangtechniek van allemaal. ook een aparte, lage stem en prachtige ogen ( ![]() marescha: is niet de beste zangeres. heeft wel een lief koppie en als ze zo blijft zingen als in de workshops, kan ze verrassen raffeala: bah. zo nep, met die domme leugen populair worden en nu maar makkelijke liedjes zingen om met je uitstraling de finale te halen. en het gaat haar misschien nog lukken ook. angelique: valt niet op, maar kan mooi zingen. zal echt moeten proberen op te vallen, anders is ze er binnen 2 rondes uit. christon: heeft het in zich om idol te worden. zijn zang is beter als als serge, aaron en i-jay maar zijn uitstraling minder. begint nu wel op te vallen als talent en houdt het nog wel eventjes vol. charissa: valt volgende ronde af. niet omdat het publiek haar (geacteerde) spontane gedrag niet waardeert, maar omdat ze zwanger is. aaron: als alle 12-jarige meisjes worden overklast door de mensen die naar de zang luisteren, valt hij af. dat kan volgende week zijn, maar ook in de finale. i-jay: zijn zang is te slecht om gecompenseerd worden door zijn uistraling. als hij volgende week niet afvalt, kan hij toch wel de nieuwe JK worden. serge: goede uistraling, en zijn zang is niet zo slecht als die van i-jay. moet wel beter gaan zingen om erin te blijven. over renske en ariel hoef ik niets meer te zeggen helaas. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ze vond haar grap zelf erg leuk en ik haat mensen met een hoge eigendunk. Tijdens de Audities (nog voordat ze had gezongen) vond ik haar al een irritant persoon en dat is niet verandert. Helaas komen dat soort mensen vaak ver in dit soort programma's ![]() Gisteren zong ze een liedje met een 2e stem erbij, waarom ![]() Het gaat toch om de stem van het IDOOL en niet over de stem van iemand anders.
||
Uhm OofzoO, dat je Rafaëlla nix vindt, betekent niet dat ze niet kan zingen. (zoals je zelf hierboven zegt over Serge)...
Citaat:
Jammer voor Ariël, ik had liever die Charissa er uit. "Natural talent" zeiden ze dan, ik vroeg me af "hoe nep kun je zijn?". Laatst gewijzigd op 01-01-2006 om 10:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ze komt heel goed over op tv. Haar enthousiasme geeft ze echt over naar d'r publiek. Wat mij betreft dus zeker wel een idool. Ellen vond ik heel slecht. Sowieso vind ik haar niet best. Ze heeft een mooie zwoele stem, maar kan er niet mee zingen. Het begin klonk ontzettend instabiel, iets dat ik vaker heb gehoord bij haar. D'r kopstem was goed, maar dat kunnen vrijwel al die meiden wel. Haar stuk was al met al gewoon ontzettend slecht. En de reden dat ze Charissa door lieten gaan vond ik heel triest. Sowieso vind ik haar maar niks. Zoals ze gister d'r haar had en af en toe keek vond ik d'r echt lelijk. Ze heeft wel iets aparts, maar Ariël vind ik vele malen beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom mocht charissa dan door? Besliste de jury dat? En wie is er uit? Ariel? Dat zou ik wel heel jammmer vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
@ Pebbles: Charissa is door omdat ze zwanger is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat is dat nou weer voor reden? ![]() ![]() ik ga woensdag de herhaling kijken als ik er aan denk ![]() dat renske eruit is vind ik niet zo erg, ik kan me haar eigenlijk maar amper herinneren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bron: Martijn Krabbé
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|