Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als we beide zo'n formulier gekregen hebben dan denk ik dat we ook beide een ingevult hebben
||
Citaat:
Rare belastingdienst ![]()
||
![]() |
Citaat:
Er is hierbij niet gekeken of iemand een partner heeft waarmee hij belasting betaald, ik vind het niet zo raar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: kzag nu dat je met partner dus meer krijgt. Wel stom! Want dubbele van 34 is 68 dus zou dat ook het maximale moeten zijn van met partner.. Of denk ik nu weer zo makkelijk!? Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 15:58. |
![]() |
||
Citaat:
raar he, van die jongens van de belastingdienst...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
96 euro is het maximum voor 'toeslagpartners', per paar. 34 euro is het maximum voor alleenstaanden. dat is op zich al absurd, denken dat je recht hebt op 96 euro per persoon is gewoon dom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij zult De Brief binnenkort ook wel krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens zijn er op diverse plekken uileg-avonden geweest over de zorgtoeslag, maar daar ging bijna niemand naartoe. gewoon een simpel formuliertje lezen, kom op zeg. er stond vrijwel letterlijk op : 'bent u een toeslagpartner ? dan moet u dit formulier niet invullen.' en een dergelijke toelichting stond ook op het formulier omtrent toeslagpartners ('uw toeslagpartner heeft dan geen recht meer op toeslag en hoeft geen formulier in te vullen'). wat moeten ze dan doen, bij elke Nederlander langs en het komen vragen, omdat 1 op de 100 mensen te dom is om een formulier te lezen ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de fiscus valt hier wat mij betreft niks te verwijten. maar hoe had jij het zorgstelsel geregeld willen zien dan ? het zal toch betaald moeten worden, nu gebeurd dat duidelijk en open, in andere landen met 'gratis' gezondheidszorg zullen artsen toch echt betaald willen krijgen en komt het geld wel via een andere manier van dezelfde personen - de burgers - weg.
||
Citaat:
Wat we hier zien is een ouderwets staaltje eigenwijsheid van onze regering. Je hoopt dat dat soort fiasco's toch een keer voorkomen worden door gewoon het lef te hebben een ontwerp langs de kant te zetten en een nieuw plan B op te stellen. Dat dat hier weer niet gebeurt is triest. En nog triester is het dat het dan ook per sé in 2006 ingevoerd moest worden. Niet alleen was dat klaarblijkelijk technisch onhaalbaar, ook is het per definitie idioot om dat soort ideën niet beter onder de loep te nemen voordat je eraan begint. Politiek is soms zo'n smerig spelletje. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #140 Missy1234567890 | 499 | 10-01-2009 20:17 | |
Werk, Geld & Recht |
[Centraal] Belasting topic 2007 dwight88 | 500 | 11-08-2008 18:39 | |