Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
relatietherapie is natuurlijk wel een oplossing, maar dat zouden haar ouders dus echt nooit goedkeuren. vooral haar vader zal daar problemen mee hebben. hij vind het sowieso heel jammer dat wij ons binden op zo'n jonge leeftijd. of kan zoiets zonder dat haar ouders er achter komen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nee serieus dat heeft ze echt tegen me gezegd! en ik ben het ermee eens! (d8 mijn ex ook maar zo... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok wat te doen...
om te beginnen kun je in dit soort situaties slecht raad vragen bij anderen maar dat terzijde Een doodgebloede relatie, wat doe je eraan Soms niets, soms alles Als ik jullie situatie een beetje ken (en die ken ik ![]() Tweede punt wat aan verandering onderhevig zou kunnen zijn zijn die vervelend verliefde kadootjes die jullie elkaar altijd geven. Da's deze keer niet lullig bedoeld, maar komt op ong hetzelfde neer als het bovenstaande. Affectie tonen is leuk, maar je kunt ook aan overkill doen. De kunst is voor jullie dus om de basis van je relatie te veranderen, want dat is nodig. De vraag is of jullie dat kunnen/willen. Het is niet onmenselijk dat je op een punt aanbeland dat je kunt zeggen: ok ik hou nog heel vel van je maar het gaat niet meer samen. Ook mij gebeurt dat ![]() Niets menselijks is ons vreemd! En wat ik erg belangrijk vind is: verlies niet jezelf uit het oog; altijd moet je ervanuitgaan dat je voor jezelf het beste doet aangezien je je hele leven met je eigenste verder moet. Dus kijk eens goed in jezelf, wat je wil, wat je kan... p.s. verander die avatar ens wil je, dies outdated ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten tweede: ik denk niet dat onze relatie is doodgebloed, als dat zo was geweest dan had ik er allang een punt achter gezet, hoe moeilijk dat ook mag zijn. ten derde: wees eerlijk, zo ontzettend vaak zien we elkaar niet, soms een week niet. en elkaar niet vaak kunnen zien (bv alleen in het weekend) is ook niet goed voor je relatie....zou jij moeten weten. ten derde: dat van die cadootjes valt toch wel mee? dat jij zo krenterig bent om je vriendinnen nix te geven is jou keuze ![]() Ook wil ik nog even zeggen dat ry en ik er alles aan willen doen om weer op het rechte pad te komen. jij vind dus dat ik haar wat meer ruimte moet geven (wat voor mij ontzettend moeilijk is, zoals je al wel hebt kunnen lezen)...toch? p.s. fix voor mij een ander en dan verander ik em ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Boos op broertje xMariaatjee | 25 | 08-04-2013 15:05 | |
Muziek |
Wanneer oud genoeg voor Nederlandse gangstarap? tammeer | 17 | 25-12-2012 09:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Algemene schoolzaken |
{Klachtenbrief} Is deze te doen? Verwijderd | 5 | 22-02-2004 14:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer is de resolutie hoog genoeg? Verwijderd | 19 | 10-01-2004 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer is genoeg volgens jullie genoeg? misssarcasmm | 15 | 23-12-2003 15:42 |