![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kamperen lijkt me enig, ik zal zien. Is alleen niet zo gezellig als het sneeuwt enzo, maar dat zien we dan wel weer. Danke schön,
||
Citaat:
![]() En ja, eigenlijk had ik wel zo'n boot als jullie hebben in gedachten ![]() Ehmm, ik neem aan dat je vrienden ook wel eensnaar huis gaan om de was te laten doen ofzo? Dan kunnen ze toch net zo goed een nachtje blijven slapen?
|
eigen kamer, = eigen bed ?
mjah anders wachten dat allebei je ouders (en rest van familie) weg is (of ze omkopen met kaartjes voor de film/'t theater ofzo ofzo ![]() bij je vriend/vriendin thuis (zelfde verhaal) familie idd, (broer of zus die op zichzelf woont) of tsjah gewoon buiten huis sex hebben (bos ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zo bedoelde k t niet, het moet ook niet teveel opvallen (tenzij je ouders er geen probleem van maken dat je sexueel actief bent) maar zorg gewoon dat toevallig ergens heen moeten ofzo (feestjes aan de andere kant van t land die niet schijnen te bestaan ![]() zorg dat ze uit eten of naar n voorstelling iets gaan... kom op je moet er iets voor over hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar euhm, hebben JOUW ouders er dan problemen mee als je een meisje meebrengt en zij bij je overnacht? Misschien iets om eens aan te kaarten thuis. Ik weet van mijn eigen ouders dat het ze niks uitmaakt. Of ik mij er op mijn gemak bij voelen zou, is een andere vraag .. maar daar gaat het niet om, of wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hm, die one-night-kraak lijkt me ook wel spannend ja ![]() Lowlands.... dat was dus mijn categorie 'ordinair'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Volkert van der G. TAFKAB | 233 | 13-08-2002 14:38 |