Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() REIE
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dan is de ander weer bang voor tocht en kleine ruimtes. Zo kunnen we blijven doorgaan.
|
ach ja ....soms moet je wel aan morgen denken joh dan zou het niet anders kunnen, ik zelf hou ook niet van te veel plennen bijvoorbeeld ik wist voor de vakkantie niet hoe het volgende school ja a r zal verlopen --> en dat weet ik nogsteeds niet dat zie ik wel --> dat is dan weer een grote plenning , maar een klein e plenning --> wat ga ik morge doen --> dat hoort er gewoon bij ... anders doe je heel je leven nix ofzowiets .........umm ik ben moejug
![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb soms 'n vage drang om hoe dan ook tegen iemand in te gaan ![]()
|
Ik denk wel aan morgen, maar t meeste zie ik dan wel weer, ik kan wel goed plannen, maar uitvoeren kan ik echt niet, als ik zeg dat doe ik morgen wel, dan stel ik t weer uit en weer uit.... T gaat dan gewoon niet goed...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ik word nooit gewoon. Verwijderd | 313 | 02-12-2005 19:07 | |
Psychologie |
Maak de zin-af-topic Dreamerfly | 500 | 25-06-2004 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben geweldig Co | 4 | 28-04-2004 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Het is bijna een week uit...en ik denk dat ik morgen ga zoenen met een ander... alanis | 43 | 16-01-2004 11:44 | |
Liefde & Relatie |
Je zorgen maken over je partner zijn toekomst ( studie) Optima | 11 | 28-11-2002 12:06 | |
Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 17:39 |