Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 08:33
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 05-01-2006 @ 00:27 :
Ik hoop niet dat je haar verteld hebt dat je het uitgemaakt hebt, omdat je haar te dik vindt. Maar als je dat wel hebt gedaan hoop ik wel dat je erbij hebt verteld dat jouw mening gebaseerd is op de mening van je moeder (+familie).
Klopt.
Oud 05-01-2006, 11:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 09:33 :
Klopt.
En besef je ook wat dat met haar zelfbeeld zal doen?
Oud 05-01-2006, 11:19
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-01-2006 @ 12:11 :
En besef je ook wat dat met haar zelfbeeld zal doen?
Ja.
Oud 05-01-2006, 11:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind het ronduit lullig.

Dat meisje staat nu huilend voor de spiegel, wrijvend over haar buik en zich af te vragen of ze niet eens af moet vallen. Want jongens maken een relatie met haar uit, omdat ze te dik is. En dan niet eens omdat zij dat super erg vinden. Nee, móeders vinden het vriendinnetje van hun zoon te dik en dat past niet in de familie.
Ze gaat nu vast hard sporten en afvallen en proberen het 'vet' van d'r lijf te huilen.
Oud 05-01-2006, 11:48
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 12:19 :
Ja.
En vind je dat niet een beetje zielig en triest en erg?

Edit: zelf al ben je niet meer op een opvoedbare leeftijd, je laat je nog steeds opvoeden door je mammie, en dan nog volledig met de foute normen. Veel succes nog in je verdere leven

Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 11:51.
Oud 05-01-2006, 11:48
woezel
woezel is offline
ik hebhet hele verhaal gevolgd zonder iets te zeggen maar uh
ik vind je hoe langer hoe sukkeliger. eigenlijk?
Oud 05-01-2006, 12:16
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-01-2006 @ 12:48 :
En vind je dat niet een beetje zielig en triest en erg?
Jawel.
Oud 05-01-2006, 12:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jezus wat ben jij een van de pot gerukte klootzak. Sorry, na het lezen van het gehele topic kan ik er toch echt niets genuanceerders van maken.

Je moeder is momenteel vast heel trots op je, waar maakt die grijze zich eigenlijk druk om man. Tijd om je kinderbehang te gaan schrapen, serieus!
Oud 05-01-2006, 12:25
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Weet je moeder het "goede nieuws" ondertussen al?
Oud 05-01-2006, 12:26
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 05-01-2006 @ 00:27 :
Ik hoop niet dat je haar verteld hebt dat je het uitgemaakt hebt, omdat je haar te dik vindt. Maar als je dat wel hebt gedaan hoop ik wel dat je erbij hebt verteld dat jouw mening gebaseerd is op de mening van je moeder (+familie).

Weet ze in elk geval dat ze niet verdrietig hoeft te zijn dat het uit is. Ik denk (of in elk geval hoop) dat ze dan beseft dat ze beter verdiend.
Hij zegt dat hij dit gezegd heeft (als reden voor uitmaken):

"Verminderde gevoelens voor haar."
Oud 05-01-2006, 12:26
Yolcu
Yolcu is offline
Het arme meisje
Daar kan ik echt verdrietig om worden.

Wat is er mis met een beetje zwaarder zijn dan 'het ideaal' (en nee, dat staat niet voor niets tussen aanhalingstekens!) . Ik was juist zo blij om in het begin van deze soap te lezen dat je het zelf niet erg vond en dat je haar zo fantastisch vond. Ik vond het nog fijner om te lezen dat zij niet met haar gewicht leek te zitten en dat ze lekker in haar vel zit/zat ondanks een paar kilootjes meer. Ik wou dat alle vrouwen op de hele wereld er zo over dachten. Dat er geen enkele vrouw meer voor de spiegel staat te walgen van zichzelf omdat er mensen zijn die ze niet goed genoeg vinden voor deze wereld, alleen maar omdat ze er niet uitzien als wandelende aangeklede bezemstelen. En dat positieve gevoel dat zij, als één van de weinigen, leek te hebben heb jij nu misschien wel naar de klote geholpen. Gefeliciteerd.

Oud 05-01-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 05-01-2006 @ 13:22 :
Jezus wat ben jij een van de pot gerukte klootzak.
Oud 05-01-2006, 12:28
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Draakje83 schreef op 05-01-2006 @ 13:26 :
Hij zegt dat hij dit gezegd heeft (als reden voor uitmaken):

"Verminderde gevoelens voor haar."
Lees maar even terug. Was het daar maar bij gebleven!
Oud 05-01-2006, 12:32
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 05-01-2006 @ 13:28 :
Lees maar even terug. Was het daar maar bij gebleven!
Ze wilde zelf alles weten, ongeacht of het nou negatief was of niet.Ze is blij dat ze alles weet, want anders blijft ze volgens eigen zeggen altijd gissen naar oorzaken.
Oud 05-01-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 13:32 :
Ze wilde zelf alles weten, ongeacht of het nou negatief was of niet.Ze is blij dat ze alles weet, want anders blijft ze volgens eigen zeggen altijd gissen naar oorzaken.
Ja. Je had dus gewoon kunnen zeggen dat je niet meer verliefd was en dat er verder niets achter zat.
Oud 05-01-2006, 12:39
Muchacha
Muchacha is offline
Dan vind ik dat je nog altijd niet kan zeggen "ik vind je te dik, en mijn ma ook" Dan geef je er een draai aan en zeg je dat de liefde over is... (wat ook waar is) Nu denkt zij miss dat ze een fatte koe is, terwijl ze gelukkig was met hoe ze is. Ik hoop echt heel hard dat ze heeft gezegd: "Wat? Ik te dik? So what! Flikker op kutvent"
Gatver, nu voel je je nog geweldig ook omdat je eerlijk bent geweest zeker?
Oud 05-01-2006, 12:39
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
zuster schreef op 05-01-2006 @ 13:36 :
Ja. Je had dus gewoon kunnen zeggen dat je niet meer verliefd was en dat er verder niets achter zat.
Nee, want ze wist dat er meer achter zat.
Oud 05-01-2006, 12:40
Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou me zo doodschamen in jouw plaats
Oud 05-01-2006, 12:49
Flowtje
Flowtje is offline
Schaamde je je niet dood toen je dat tegen haar zei?? (Dat jouw moeder haar te dik vond en daardoor jij ook.) En vind je zelf niet dat het tijd wordt dat je je eigen leven gaat leiden ipv een moederskindje te blijven?
Oud 05-01-2006, 12:49
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-01-2006 @ 13:39 :
....terwijl ze gelukkig was met hoe ze is.
Dat weet je helemaal niet.

Citaat:
Ik hoop echt heel hard dat ze heeft gezegd: "Wat? Ik te dik? So what! Flikker op kutvent"
Heeft ze niet gezegd.
Oud 05-01-2006, 12:54
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 05-01-2006 @ 13:49 :
Schaamde je je niet dood toen je dat tegen haar zei?? (Dat jouw moeder haar te dik vond en daardoor jij ook.)
Heb haar gewaarschuwd dat het hard aan kon komen en dat het op eigen risico was.
Oud 05-01-2006, 12:54
Grimmetje
Grimmetje is offline
als ze zelf wilde weten hoe of wat, dan moet je ook gewoon eerlijk zijn. Ze ziet zelf ook wel dat ze een fatty is (zoals muchacha dat stelt ), dus dat kan niet echt als een verrassing komen lijkt me
Oud 05-01-2006, 12:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 13:54 :
Heb haar gewaarschuwd dat het hard aan kon komen en dat het op eigen risico was.
Toch niet op HAAR risico bedoelde je
Oud 05-01-2006, 12:57
Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind het allemaal heel vaag worden. Jij wordt verliefd op een 'stevig' meisje die er in mijn ogen zelf geen probleem mee heeft omdat ze er niets aan doet. Ze schijnt ook helemaal niet dik te zijn, enkel wat rondere vormen, wat alleen maar vrouwelijk is. Je kortzinnige moeder (hoe ziet die er trouwens uit? Als Barbie van 50?) geeft er een opmerking over, ook over haar 'cultuur en milieu' (is jouw vriendin een hoer misschien? ), nog enkele familieleden, en jouw ogen gaan opeens open? Je maakt het uit - held dat je bent - ben je nog eerlijk ook. Dus je zegt haar dat het gevoel over is en dat ze niet wordt aanvaard door je familie omdat ze dik is, en dat jij je daarbij neerlegt en het om die reden dus ook uitmaakt? Dit is toch te dom voor woorden?

Hoe voelt zij zich nu? En zeg niet "ik weet het niet" of je bent helemaal een flutvent.
Oud 05-01-2006, 12:58
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 05-01-2006 @ 13:54 :
Ze ziet zelf ook wel dat ze een fatty is
Ze ziet zelf ook wel dat ze stevig gebouwd is.
Oud 05-01-2006, 12:58
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 05-01-2006 @ 13:54 :
als ze zelf wilde weten hoe of wat, dan moet je ook gewoon eerlijk zijn. Ze ziet zelf ook wel dat ze een fatty is (zoals muchacha dat stelt ), dus dat kan niet echt als een verrassing komen lijkt me
Dat ze een paar kilootjes meer heeft zal ze wel weten. Maar dat ze daarvoor wordt gedumpt zal wel een verrassing zijn hoor. Stel je voor
Oud 05-01-2006, 13:09
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 13:54 :
Ik moet echt bijna huilen van dit topic.
Op eigen risico..............OMGOMGOMGOMG Wat wil dat zeggen op eigen risico. Dat ze de psychiater zelf moet betalen? Dat jij niet aansprakelijk bent voor haar minderwaardigheidscomplex?

Verder ben ik het het HVJ eens, iets met potjes en klootzakken
Oud 05-01-2006, 13:09
T!ne
T!ne is offline
Wat een ongelooflijke lul ben jij!
Maar goed ook dat ze van je af is
Oud 05-01-2006, 13:11
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 13:58 :
Ze ziet zelf ook wel dat ze stevig gebouwd is.
En daarmee moet ze automatisch beseffen dat ze onbemind is?

Misselijk topic
Oud 05-01-2006, 13:13
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Cookie schreef op 05-01-2006 @ 14:09 :
Wat wil dat zeggen op eigen risico.
Dat het haar eigen keuze is als ze alles eerlijk wil horen.

Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 13:18.
Oud 05-01-2006, 13:16
Muchacha
Muchacha is offline
Och jong, uit respect kun je toch een beetje doen alsof je het enkel uitmaakt omdat de gevoelens over zijn? Ik zou me rotschamen moest mijn vriend weten dat ik het zou uitmaken omdat ik hem te dik vindt. Ik zou mezelf al ophangen als ik ooit zo zou denken, zo bekrompen!
Oud 05-01-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 13:49 :

Heeft ze niet gezegd.

Hópelijk wel gedacht.
Oud 05-01-2006, 13:24
Yolcu
Yolcu is offline
Het is duidelijk dat langejongen nog een paar lesjes Vrouwenkunde nodig heeft..

Tuurlijk ziet ze zelf ook wel dat ze wat kilootjes meer heeft. Maar het zelf zien of horen dat je daardoor niet goed genoeg bent voor iemand of voor iemands familie, dat zijn twee verschillende dingen. Ik merk aan je reacties dat je echt niet begrijpt waarom alle meiden hier zo emotioneel en vijandig reageren.. dat zegt veel over jouw wereldbeeld en/of opvoeding.

Het meest typische van dit verhaal is toch wel dat je zelf ook niet echt voldoet aan het 'schoonheidsideaal' (om het nog maar even zacht uit te drukken). Hoe zou jij het vinden als je (ex)vriendin het uitgemaakt had omdat haar moeder en haar tante vonden dat die lelijke kop van jou echt niet past in hun familie!

Ik hoop dat je ooit zult begrijpen hoe fout dit is. Ik hoop dat je heel erg veel spijt zult hebben dat je haar hebt laten gaan om zoiets onbenulligs. Ik hoop dat er ooit iemand zal zijn die jou wat basislesjes fatsoen mee zal geven zodat je je volgende vriendin met wat meer respect en inlevingsvermogen zult behandelen. Maar ik hoop vooral dat je exvriendin een sterke meid is en dat ze zich realiseert hoe blij ze moet zijn zonder zo'n asshole als jij in d'r leven. Zij is niet de verliezer, maar de winnaar.
Oud 05-01-2006, 13:25
Muchacha
Muchacha is offline
En ik hoop dat hij mans genoeg is om op die post van Yolcu te reageren
Oud 05-01-2006, 13:31
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-01-2006 @ 14:25 :
En ik hoop dat hij mans genoeg is om op die post van Yolcu te reageren
ik ook
Oud 05-01-2006, 13:35
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 05-01-2006 @ 14:24 :

Tuurlijk ziet ze zelf ook wel dat ze wat kilootjes meer heeft. Maar het zelf zien of horen dat je daardoor niet goed genoeg bent voor iemand of voor iemands familie, dat zijn twee verschillende dingen. Ik merk aan je reacties dat je echt niet begrijpt waarom alle meiden hier zo emotioneel en vijandig reageren.. dat zegt veel over jouw wereldbeeld en/of opvoeding.

Het meest typische van dit verhaal is toch wel dat je zelf ook niet echt voldoet aan het 'schoonheidsideaal' (om het nog maar even zacht uit te drukken). Hoe zou jij het vinden als je (ex)vriendin het uitgemaakt had omdat haar moeder en haar tante vonden dat die lelijke kop van jou echt niet past in hun familie!

Ik hoop dat je ooit zult begrijpen hoe fout dit is. Ik hoop dat je heel erg veel spijt zult hebben dat je haar hebt laten gaan om zoiets onbenulligs. Ik hoop dat er ooit iemand zal zijn die jou wat basislesjes fatsoen mee zal geven zodat je je volgende vriendin met wat meer respect en inlevingsvermogen zult behandelen. Maar ik hoop vooral dat je exvriendin een sterke meid is en dat ze zich realiseert hoe blij ze moet zijn zonder zo'n asshole als jij in d'r leven. Zij is niet de verliezer, maar de winnaar.
Amen.
Oud 05-01-2006, 13:39
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-01-2006 @ 14:35 :
Amen.
idd, precies wat ik voelde maar niet op t scherm kreeg.
Oud 05-01-2006, 13:40
groovy
groovy is offline
Als je echt van iemand houdt, ga je samen die kiloos aan (alleen als zij dit ook wil dan, anders is het nergens voor nodig!) en ga je het niet uitmaken en nog een trap nageven ook met 'ik vind je te dik'.

Want als dat het enige probleem was, dan had je toch gezegd dat je eens serieus wilde praten met haar en dat je het toch wel moeilijk vindt dat ze wat flinker is. Dan hadden jullie samen kijken hoe jullie dit konden oplossen.

Of nog beter, gevraagd hoe ze zich voelde in haar vel en als dat niet goed bleek te zijn, haar gestimuleerd om daar iets aan te doen.

Maar ik had het nooit tegen haar gezegd bij het uitmaken, als je toch al zo zeker bent van je zaak.

Ze zocht er dus meer achter, omdat ze wist dat je niet zomaar minder gevoelens voor haar kon hebben, is het dan niet gewoon dat je wél nog gevoelens voor haar hebt? En die laat je dus verpesten door het uiterlijk..nou lekker ben jij, zelf zul je ook niet volle zalen trekken.

Als je echt zo in elkaar zit, dan hoop ik echt (en dit zeg ik niet gauw tegen iemand) dat iemand waar jij heel erg verliefd op bent en van houdt, jou keihard dumpt om die kop die je hebt, dan pas zul je weten hoe het voelt. Want als jij denkt dat je haar gekwetst hebt, vermenigvuldig je dat nog maar eens met 25.

Ik begrijp niet dat je dat zomaar allemaal opgeeft, maar ik weet wel dat jij niet genoeg van haar hebt gehouden, in ieder geval heeft ze niet de portie gekregen die ze verdiend had.

Dus, conclusie: zelf zul je ook niet volle zalen trekken, met je innerlijk én uiterlijk niet. Zij heeft tenminste nog een mooi innerlijk (hoe ze tot nu toe op me overkwam).
Oud 05-01-2006, 13:41
groovy
groovy is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 05-01-2006 @ 14:24 :

precies, het drukt precies uit wat ik denk
Oud 05-01-2006, 13:47
Verwijderd
Eigenlijk wel fijn voor haar dat ze te horen heeft gekregen waarom je het uitgemaakt heeft.
I.p.v. dat ze nu denkt: "Had ik niet beter dit of dat kunnen doen, had ik maar liever gedaan, had ik hem maar meer aandacht gegeven, had ik maar nog meer energie in deze relatie gestoken" enz enz...

Nu denkt ze hoogstwaarschijnlijk: "Het was helemaal niet mijn schuld. Die vent is gewoon een onzettende sukkel dat hij het uitgemaakt heeft met een meisje die hij fantastisch vond, die alles had, maar hij was zelf zo'n kortzichtige klootzak dat hij zich niet over mijn gewicht heen kon zetten, en alleen wilde doen wat mama geschikt vond. Sukkel"

Good for her. Hoop dat je haar over een tijd tegenkomt, je de haren uit je kop trekt en dat zij zich dan bedenkt dat ze blij mag zijn dat ze van je af is.
Oud 05-01-2006, 13:49
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Zo te zien heeft langejongen zich niet erg populair gemaakt bij de vrouwtjes op het forum.

Stel dat ze besluit om op dieet te gaan. Ze raakt een paar kilo's kwijt, en is dus super slank. Wil je haar dan terug?

Kan me echt niet voorstellen dat dit de enige reden was, er moet toch meer achter zitten! (blijkbaar niet, maar toch...)
Oud 05-01-2006, 13:50
groovy
groovy is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-01-2006 @ 14:47 :
Eigenlijk wel fijn voor haar dat ze te horen heeft gekregen waarom je het uitgemaakt heeft.
I.p.v. dat ze nu denkt: "Had ik niet beter dit of dat kunnen doen, had ik maar liever gedaan, had ik hem maar meer aandacht gegeven, had ik maar nog meer energie in deze relatie gestoken" enz enz...

Nu denkt ze hoogstwaarschijnlijk: "Het was helemaal niet mijn schuld. Die vent is gewoon een onzettende sukkel dat hij het uitgemaakt heeft met een meisje die hij fantastisch vond, die alles had, maar hij was zelf zo'n kortzichtige klootzak dat hij zich niet over mijn gewicht heen kon zetten, en alleen wilde doen wat mama geschikt vond. Sukkel"

Good for her. Hoop dat je haar over een tijd tegenkomt, je de haren uit je kop trekt en dat zij zich dan bedenkt dat ze blij mag zijn dat ze van je af is.
haha precies

Alleen de kans is er ook dat ze wél denkt dat het haar schuld is dat het uit is, dat ze denkt 'was ik maar niet zo flink'. En dat vind ik ook ontzettend lullig voor haar. Dat meisje heeft een heleboel moeten doen om haar eigenwaarde te moeten behouden, dan krijgt ze een vriend waarmee haar eigenwaarde misschien helemaal stijgt, en vervolgens wordt dat door diezelfde jongen weer even flink de grond ingestampt en is ze nu nog verder van huis dan voorheen.
Oud 05-01-2006, 13:51
Poor twisted me
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 05-01-2006 @ 14:49 :
Zo te zien heeft langejongen zich niet erg populair gemaakt bij de vrouwtjes op het forum.

Stel dat ze besluit om op dieet te gaan. Ze raakt een paar kilo's kwijt, en is dus super slank. Wil je haar dan terug?

Kan me echt niet voorstellen dat dit de enige reden was, er moet toch meer achter zitten! (blijkbaar niet, maar toch...)
De vraag is, wil zijn moeder haar dan terug?
Oud 05-01-2006, 13:52
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 05-01-2006 @ 14:51 :
De vraag is, wil zijn moeder haar dan terug?
Jawel Want dan past ze in de familie.
Oud 05-01-2006, 13:53
Metal
Metal is offline
Wat een populair topic.
Oud 05-01-2006, 13:59
Poor twisted me
Citaat:
Cookie schreef op 05-01-2006 @ 14:52 :
Jawel Want dan past ze in de familie.
Misschien moet ze dan ook nog eerst haar tanden laten bleken ofzo
Oud 05-01-2006, 14:04
Verwijderd
Zij zou dit topic écht moeten lezen.
Oud 05-01-2006, 14:11
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 05-01-2006 @ 14:59 :
Misschien moet ze dan ook nog eerst haar tanden laten bleken ofzo
Én natuurlijk haar haar laten verven, een beugel nemen, andere kleding kopen, een andere auto kopen, haar oren laten rechtzetten, alle moedervlekken laten verwijderen, haar wimpers laten verlengen, gekleurde lenzen nemen, haar lippen laten opvullen, haar jukbenen laten bijschaven, haar benen laten verlengen, haar armen laten verkorten, haar borsten laten vervormen, haar linker kleine teen recht laten zetten, het eelt onder haar voet laten verwijderen etc. etc. etc.

Misschien moeten we eens checken of zijn moeder niet toevallig Conny Breukhoven is. Al zal zelfs die waarschijnlijk niet zo gemeen zijn.
Oud 05-01-2006, 14:36
Cookie
Cookie is offline
kwens het niemand toe maar het zou handig zijn als die moeder blind was geweest.
Oud 05-01-2006, 15:43
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
@ TS: Ik vraag me af waarom je plotseling hebt besloten om het uit te maken (+ de waarheid te vertellen) ipv het haar te vertellen en er samen wat aan gaan doen ? Die stap heb ik geloof ik gemist
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten