Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 23:52
Glory
Glory is offline
berlijnberlijnberlijn
Oud 06-01-2006, 00:12
Verwijderd
Ik zag Rik van Sesamstraat op het vliegveld
Oud 06-01-2006, 00:58
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik kwam Ger's vriend tegen in paradiso!
Oud 06-01-2006, 08:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben al een paar dagen aan het verbouwen in ons nieuwe huis, en vanavond ga ik optreden met escapism
Oud 06-01-2006, 10:57
kuik
kuik is offline
aah ik ging gister een hertentamen doen en ik had om half 8 de bus en het was koud, donker en verlaten. toen kwam ik op de vu en daar was het ook koud, donker en verlaten het tentamen gemaakt en toen werken en boodschappen doen en koken, het was heeel lekker. toen ben ik naar uithoorn gefietst en het was koud en vakantieplannen gemaakt en waarschijnlijk gaan we ergens surfen in frankrijk toen gingen we naar de gieter en daarna naar paradiso en het was leuk, ik ergerde me alleen wel aan de drukte. aaaaah daarna heb ik echt 5 uur geslapen en nu ben ik thuis en ik moet zo weer werken. oooeeeeh en ik kreeg net te horen dat mijn ouders naar ijsland en new found land op vakantie gaan en in canada gaan we met mn oom zijn boot varen langs de kust en OMG ik mag mee dat vind ik wel gaaf.
Oud 06-01-2006, 12:58
idontcare
idontcare is offline
ik was gister naar amsterdam naar winston, emergenza bandwedstrijd, want een vriend van mij zit in een bandje en die deden ook mee. en ze zijn door en dat vind ik heel tof
toen naar den haag, we wilden naar het paard van troje maar toen we daar eenmaal waren hoorden we dat het vol zat en dat we niet binnen kwamen dus toen maar in een cafe kansloos bier gaan drinken.

het gaat nog steeds vet slecht met mn oma en ik ben echt bang dat ze niet lang meer te leven heeft

nu maar weer proberen te leren pfff
Oud 06-01-2006, 13:12
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb me vanochtend ziek gemeld op mijn werk want ik ben voor de verandering weer eens ziek. twee weken geleden ook al ik heb een hoofd vol niet nader te noemen substantie en ik heb dikke migraine en keelpijn. maar het leven gaat door :')
Oud 06-01-2006, 13:12
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ging ik naar de film met mijn lover en toen ben ik zo dom geweest om mijn pinpas in mijn achterzak te stoppen en vervolgens ging ik met mijn dikke reet op mijn pas zitten toen is er uiteraard een stuk afgebroken. Toppie ik kan nu niet meer pinnen
Mijn ma is jarig dus vandaag ga ik me volvreten.
Vanavond niet te vergeten novastrike & tmc live in bergen op zoom
Oud 06-01-2006, 13:37
Verwijderd
Ik heb juist een forum over dj'en gelezen want ik heb het stomme plan opgevat om dat ook te kunnen
Maar nu ga ik weer eens leren
Oud 06-01-2006, 13:40
ZerO
ZerO is offline
ohja ik moet volgens de klantenservice van de postbank met een afgebroken pinpas door het leven gaan
ok dan
Oud 06-01-2006, 13:41
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
Panini schreef op 06-01-2006 @ 01:12 :
Ik zag Rik van Sesamstraat op het vliegveld
Ik zag dat blije huppeltrutje die Willem Wever presenteert laatst op het vliegveld, zoinks!
Oud 06-01-2006, 14:33
Broeder
Broeder is offline
Broeder is een Nederlands gerecht en wordt vooral in West-Friesland gegeten.

Over het algemeen zijn de ingrediënten:

250 gram bloem
15 gram gist
200 ml. melk
75 gram blauwe rozijnen
75 gram gele rozijnen
1 mespuntje zout
1 ei
slaolie
stroop
De hoeveelheden kunnen verschillen van plaats tot plaats.

Oud 06-01-2006, 14:45
idontcare
idontcare is offline
blauwe rozijnen
Oud 06-01-2006, 14:47
Hagel
Hagel is offline
Ik had vannacht nachtdienst en het was heel rustig en daarom werd ik erg moe. Naar huis getreind en naar andere werk gegaan en geprobeerd te zorgen dat ik vanavond en morgen niet hoef te werken. Naar huis gegaan en geprobeerd te slapen maar ik moet omzetten dus ik ben nu alweer wakker en ik ben enorm moe en zit steeds te janken, volgens mij begin ik overwerkt te raken
Oud 06-01-2006, 15:06
grandmommy
grandmommy is offline
ik wou eigenlijk nog heel even snel wat boodschappen doen maar toen ik opstond moest ik kotsen. dus dan maar naar de dokter.
Oud 06-01-2006, 15:14
*amélie*
*amélie* is offline
Ben de hele week al aan het werken, vandaag dus ook. Heb het echt niet druk, beetje internetten en verdien bakken met geld. Wat wil je nog meer. Vandaag ben ik omgedoopt tot assistent PR en voel me hierdoor erg belangrijk Verder ben ik echt doodop, want heb na oud&nieuw nog niet 1x kunnen uitslapen/vroeg naar bed.

Vanavond komen vriendinnetjes eten en gaan we op de bank hangen <3
Oud 06-01-2006, 15:16
Electriq
Electriq is offline
Vandaag heb ik voor de verandering die ouwe stinkbal weer in bad gedaan. Hij is seniel want hij wilde al in zn tena-luier in bad stappen maar zo zou hij het hele bad natuurlijk leegzuigen haha hihi hoho
Nu ben ik een programma over baby's aan het kijken en ze liggen allemaal aan slangetjes.

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 17:04.
Oud 06-01-2006, 17:01
botulismf
botulismf is offline
Ik vulde zojuist een ULTRAKORTE ENQUETE in en ik drink voor het eerst sinds 1 januari weer alcohol, te weten CERVEJA SAGRES uit Portugal.

Niet te klagen dus.

@gmummy:
Oud 06-01-2006, 17:34
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 05-01-2006 @ 15:09 :
volgende week vertrek ik voor 2,5 maand naar Zuid-Amerika
oeh, leuk hee, succes enzo!
ik vertrek over 4 weken. en word helemaal gek van alles wat ik nog moet regelen. en ik spreek nog geen spaans. dat word ook een grap. maar gelukkig ga ik daar naar school om het te leren.
Oud 06-01-2006, 18:03
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 06-01-2006 @ 18:34 :
oeh, leuk hee, succes enzo!
ik vertrek over 4 weken. en word helemaal gek van alles wat ik nog moet regelen. en ik spreek nog geen spaans. dat word ook een grap. maar gelukkig ga ik daar naar school om het te leren.
Dankje, jij ook! Jij blijft 4 maanden ofzo toch? Ik heb eigenlijk niet zoveel geregeld, alleen twee inentingen gehaald en voor de rest zie ik het wel
Ik ga gelukkig met een vriendin die Spaans spreekt en ik spreek het zelf ook wel een beetje, ik versta het iig redelijk maar ik vind het nog eng om echt te praten enzo. Maar ik weet zeker dat dat na een week ofzo wel goedkomt, ik moet wel. Het lijkt me wel eng om dan in je eentje te gaan terwijl je geen Spaans spreekt, maar wel een uitdaging! Ik ken een meisje die voor 5 maanden naar Peru ging en daarvoor geen Spaans sprak, zij spreekt het nu echt heel goed (ze ging ook naar een school daar). Ga je trouwens naar Cuzco?
Oud 06-01-2006, 18:19
Luna
Luna is offline
ja ik ga eerst 3 maanden in cusco wonen en naar school en dan nog rondreizen en ik zie wel waar ik uitkom. ik denk dat ik minimaal 4 mnd ga en max. 6. mn ticket is n jaar geldig.
Oud 06-01-2006, 21:57
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
vandaag was ik den ganzen tag brak van gister en heb ik op school aan een opdracht gewerkt, een kwartier maar liefst, daarna waren mijn partnerr en ik het er over eens dat het een achterlijk idee was om op een vrijdag af te spreken.

en nu kijk ik the patriot en net moest ik huilen want ik vind het zo zielig
Oud 06-01-2006, 22:30
Glory
Glory is offline
mijn moeder gaf me 2 ananassen en nu luister ik 'baaaad boys for life'.

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 22:34.
Oud 06-01-2006, 22:44
grandmommy
grandmommy is offline
ik kreeg een bliksembezoek van EPD en we hebbennog even kreatief met kurk gekeken waar ik toch wel erg om moest lachen. En kasper vond het zo leuk, dat hij spontaan zijn broek uittrok.

en nu ga ik slapen dnek ik want ik besterf het van de koppijn
Oud 06-01-2006, 22:49
niña
niña is offline
Drie films achter elkaar gekeken en daarna theorie geoefend. Ook honden uitgelaten.
Oud 07-01-2006, 10:34
ZerO
ZerO is offline
Ik ging gisteren novastrike & missing coins bewonderen in een stink kroeg !Het was druk maar wel gezellig hoor. Ik merk dat sommige mensen (die ik 2 keer per maand toevallig zie) blijven groeien en dat is frustrerend voor een dwerg. Na afloop van de optredens heb ik schokkende beelden gezien van een dikke dronken vrouw met haar tong in de mond van de zanger van missing coins en hij kon haar zoon zijn.
Maar blijkbaar valt hij op oudere vrouwen
Ik ga nu douchen want ik stink.
Oud 07-01-2006, 12:29
Verwijderd
Vandaag uitgeslapen en nu zit ik in pyjama te computeren yo. Vanavond komen er een paar vriendinnen langs voor mijn verjaardag nog, geloof ik. Daarna naar de Helling voor een cyber newyearspartyyyy huhuh.
Oud 07-01-2006, 14:15
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net the return of the king van the lord of the rings gekeken en zometeen ga ik nog een film kijken maar ik weet niet welke. ik denk een horreur.
Oud 07-01-2006, 14:54
merels
merels is offline
ik ben donderdag voor het eerst in mijn leven in den haag geweest, jaa erg. daar heb ik een aantal dingen gekocht om vervolgens naar een vriendin te gaan die in delft woont. aldaar gegeten, gedronken, uitgeweest en suuuper brak wakker geworden maar het was allemaal erg gezellig. daarna trein terug genomen en lekker gegeten met een met vriendin en gechilled etc, daarna zijn we in het bed van haar ouders gaan liggen en vanmiddag weer heerlijk gegeten op bed, terwijl zij alles heeft klaargemaakt, wat lief.
Oud 07-01-2006, 15:11
Verwijderd
vanochtend ging ik werken in amstelveen,maar het hoefde niet dus kon ik weer terug,gelukkig krijg ik wel 2 uur uitbetaald voor het op komen dagen en krijg ik mn reiskosten vergoed,daarna keek ik 24 hour party people.
ik ben mn kamer aan het opruimen,en daarna ga ik memento kijken
Oud 07-01-2006, 15:15
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 07-01-2006 @ 16:11 :
24 hour party people.
geweldige film, steve coogan is echt te droog

gisteravond zag ik missing coins en novastrike live en vandaag heb ik gewerkt en gitaar gespeeld.
Oud 07-01-2006, 15:24
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb voor het eerst sinds het begin van de kerstvakantie gewerkt aan school
en ik zit VET in de stress want ik heb een gigantische achterstand die volgens mij niet echt in te halen is ofzo

en vanavond uit
Oud 07-01-2006, 15:25
Verwijderd
ik kreeg spam

Oud 07-01-2006, 15:27
grandmommy
grandmommy is offline
waarom krijg ik nooit meer spam oja omdat ik een ander emailadres heb.
Oud 07-01-2006, 16:37
botulismf
botulismf is offline
Ik liep zojuist langs de Albert Heijn en toen kruiste ik Georgina Verbaan.

En ze keek naar me met die gespeelde onschuldige GTST-blik van d'r en toen stopte ze snel een snoepje in haar mond.

WTF.
Oud 07-01-2006, 16:53
Ryan.
Ryan. is offline
Gisteren ging ik naar Turks Fruit de musical en ik zag Antonie Kamerling en hij kan nog best wel zingen hoewel ik had verwacht van niet. Er gingen ook mensen de zaal uit toen de hoofdrolspeelster in dr nakie stond. En voor mij zaten hele gave bejaarden die met elkaar gingen giechelen als t over nakken ging. Vandaag kwam ik veel te laat uit mijn bed, ruimde mijn kamer op en checkte ik of er nog wel voldoende drank was voor vanavond. Ohja ik heb ook de bechamel-saus (?) van mijn moeder verpest omdat ik even wilde helpen.
Oud 07-01-2006, 17:14
Verwijderd
kanker kanker kut

ik had een date vanavond en moest nog ff een tijd afspreken en nu ben ik gvd haar nummer kwijt en kan ik haar dus niet bereiken aargh
Oud 07-01-2006, 17:18
grandmommy
grandmommy is offline
wil je anders mijn nummer?
Oud 07-01-2006, 17:18
Verwijderd
ja hoor maar ik denk nietb dat ik haar daar mee te pakken kan krijgen
Oud 07-01-2006, 17:19
grandmommy
grandmommy is offline
nee dat gaat je niet lukken
Oud 07-01-2006, 17:38
Verwijderd
ik ging winkelen met mn moeder in den bosch en mn moeder beweerde dan zo'n bonten kraag voor om je nek een haarband was en zelfs tegen de verkoopster bleef ze dat volhouden
Oud 07-01-2006, 17:41
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-01-2006 @ 18:38 :
ik ging winkelen met mn moeder in den bosch en mn moeder beweerde dan zo'n bonten kraag voor om je nek een haarband was en zelfs tegen de verkoopster bleef ze dat volhouden
Blijf jij aub uit Den Bosch.
Oud 07-01-2006, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
we hebben het hier wel Brabant he, daar valt weinig aan te missen.
Oud 07-01-2006, 17:56
grandmommy
grandmommy is offline
anders houd je even je bek over brabant.
Oud 07-01-2006, 17:59
Mindfields
Mindfields is offline
maar het is toch zo?
Oud 07-01-2006, 18:01
grandmommy
grandmommy is offline
nee.
Oud 07-01-2006, 18:02
Verwijderd
ik vind brabant ook niet echt geweldig spectaculair maar altijd zeiken over het zuiden is alleen iets voor import-randstad.
Oud 07-01-2006, 18:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
White Trash schreef op 07-01-2006 @ 19:02 :
ik vind brabant ook niet echt geweldig spectaculair maar altijd zeiken over het zuiden is alleen iets voor import-randstad.
en daar kom ik niet vandaan

mijn oom heeft een vriendin uit Helmond en die proat soeeee.. dan krijg je van zelf vooroordelen!
Oud 07-01-2006, 18:05
11568
11568 is offline
Geen ene mallemoer gedaan werd om half 10 al wakker gebeld en toen ben ik maar helemaal mijn bed uitgegaan en tot mijn grote vreugde was ik alleen thuis dus heb ik ongeveer de halve dag in een out-of-bed staat op de bank gehangen en de krant gelezen enzo
's Middags moest ik toch naar buiten omdat de fysio van "mijn" pony langskwam en dat duurde vrij lang maar hij had alleen maar goed nieuws deze keer dus daar was ik wel blij mee
Thuis weer verder gegaan met niets doen en vanavond een filmpje kijken met iemand, verder niets want ik heb koppijn
Oud 07-01-2006, 18:05
Verwijderd
ik promoot brabant ook niet, ik zeg alleen dat zeuren niets aan dat vreselijke accent zal veranderen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten