Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik vertrek over 4 weken. en word helemaal gek van alles wat ik nog moet regelen. en ik spreek nog geen spaans. dat word ook een grap. maar gelukkig ga ik daar naar school om het te leren.
||
Citaat:
![]() Ik ga gelukkig met een vriendin die Spaans spreekt en ik spreek het zelf ook wel een beetje, ik versta het iig redelijk maar ik vind het nog eng om echt te praten enzo. Maar ik weet zeker dat dat na een week ofzo wel goedkomt, ik moet wel. Het lijkt me wel eng om dan in je eentje te gaan terwijl je geen Spaans spreekt, maar wel een uitdaging! Ik ken een meisje die voor 5 maanden naar Peru ging en daarvoor geen Spaans sprak, zij spreekt het nu echt heel goed (ze ging ook naar een school daar). Ga je trouwens naar Cuzco?
||
Citaat:
![]() gisteravond zag ik missing coins en novastrike live en vandaag heb ik gewerkt en gitaar gespeeld.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn oom heeft een vriendin uit Helmond en die proat soeeee.. dan krijg je van zelf vooroordelen!
|
|