Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Laatste film die ik heb gezien was geloof ik Bridget Jones's Diary. Nog steeds erg vermakelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar heb je die informatie vandaan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb ook zin in deel 4 ja, maar ze hebben geloof ik nog steeds geen goed script. Ik hoop niet dat ze de film al te lang uitstellen i.v.m. Harrison Fords leeftijd (maar ja, zonder degelijk script ben je natuurlijk nergens). |
![]() |
|
Kung Fu Hustle - De laaste film acteur/schrijver/regisseur Stephen Chow. Een erg leuke actie-komedie zoals 'ie hoort te zijn, veel actie en humor, gelikte special effects en net als bij Shoalin Soccer alles vreselijk over de top. Voorderest was het verhaal niet zo bijzonder maar dat mocht de pret niet drukken. De verschillende referenties naar moderne Hollywood films en oude Kung Fu films die volgens mij nooit buiten Azie zijn uitgegeven (dus voor mij en meremdeel van het andere westers publiek alleen de Hollywood stukjes) zijn ook erg leuk. 7/10
Blade Runner - Ja gewoon heel erg goed. 8.5/10
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen dat onverwachte Disney einde zo opeens, dat was dan wel weer jammer. Gewoon 5 minuten te vroeg afzetten en je hebt er een leuke avond aan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Layer Cake - Ja, wel leuk maar we kennen het eigenlijk wel een beetje. Omdat het niet slecht was toch maar een zeuve.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch niet het verhaal van Mariken van Nimweghen? |
![]() |
|
12 Angry Men - Hij blijft gewoon helemaal geweldig. Een van mijn "all time favorites".
||
Citaat:
|
![]() |
|
La Seconda Volta - Sterke film over een proffesor die een keer is neergeschoten en 10 jaar later zijn schutter tegenkomt en de schutter die nadat ze ze een groot gedeelte van haar leven in de gevangenis heeft doorgebracht en nu haar leven, vanuit de gevangenis, weer probeert op te bouwen. Als je het zo hoort denk je meteen aan een verschrikkelijke cliché film van Klint Iestwoet die minimaal 11 oscars moet winnen. Maar gelukkig is het niet zo, het verhaal is helemaal niet opgeblazen en wordt gewoon heel 'normaal' gebracht. De film bevat weinig dialoog (waardoor het soms wel wat trager wordt) maar dat wordt goed opgevangen door de sterke muziek en de soms erg mooie plaatjes. Niet geweldig maar wel dik bovengemiddeld. 7.5/10
|
|