Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien beter dat ik mijn stukje tekst hier effe onder plaats. IK denk dat het hier het beste thuis hoort.
Wel, ik heb dus afgelopen jaar bij een meisje in de klas gezeten. *Laten we haar effe S. noemen* S. verzon steeds maar verhalen over haarzelf. Precies alsof ze daar gewoon aandacht mee wou trekken. Ze dacht haarzelf interessant te maken door tegen heel de klas te gaan rondzeggen dat ze 'een dodelijke ziekte aan de lever had', dat ze bv 'al 3maand overtijd was' en dat ze 'een chronische vermoeidheid had' een soort 'sluimerziekte' had... En zo bleef het maar doorgaan. Voor alles had ze een excuus en ze loog over alles... Achteraf ging ze dan ook nog beweren dat ze dit-of-dat helamaal niet gezegd had. Van haar verhalen bleek uiteindelijk ook helemaal niets waar te zijn... Het hield allemaal geen steek... Is dit meisje gewoon ziek, of heeft ze gewoon een aandachttekort...vraag ik mij dan af ![]() Ik kwam nieuw op die school aan, en wist helemaal eerst niet af hoe S. het *zitten had* De eerste schooldag werd me gezegd dat ik moest oppassen met haar, dat ze niet normaal was... Wel ja, ik heb haar in ieder geval een kans gegeven. Maar zoiemand kan je niet eens als vriendin beschouwen, als je niet eens weet wat er waar is en wat niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ziekelijk liegen van mijn dochter parkietje | 13 | 30-01-2010 00:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
ARTistiek |
[verhaal] nooit meer dansen oeski | 18 | 09-07-2002 21:39 |