Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
CSI, oog voor detail.. het is anders wel heel overdreven wat zij allemaal te weten komen met de wetenschap |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De programma's die jij noemt zijn amusementprogramma's. Mensen hebben behoefte aan amusement, waarbij ieder z'n eigen smaak heeft van wat hij of zij amusant vindt. Wat maakt jouw vorm van amusement beter dan dat van een ander?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee zo heet het niet kenker dan maar zo : me naam is bert. ik kan niet anders reageren ![]() Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 20:00. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Buiten de groepsverkrachtingen dan 'die jij tegenkomt' Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
dus programma's die niet geschikt zijn voor je kleine zusje, zijn niet geschikt voor de televisie ? kom op zeg. OUDERS HOREN OP TE VOEDEN, EN TE BEPALEN WAAR HUN KINDEREN NAAR KIJKEN. overigens zijn er diverse onderzoeken bekend die de bewering dat een eventuele toename van geweld (er is geen toename, maar goed) niet door het kijken naar televisieseries of het spelen van computergames veroorzaakt kan worden. Citaat:
je beschrijving is schromelijk overdreven, maar shownieuws is inderdaad zo'n beetje het tv-antwoord op bladen als de prive, dus dan ben je gewaarschuwd. Citaat:
er komt in Sex & the city geen anale seks voor hoor. daarnaast, het is een komedie, en een televisie-serie. voor realisme hoef je de televisie natuurlijk niet aan te zetten. Het hele punt van escapisme is nou net dat je je even niet druk hoeft te maken om de realiteit. Citaat:
Over de geloofwaardigheid van Char zal ik me niet uitlaten (welke geloofwaardigheid...). Toch kijken er kennelijk veel mensen naar, dat is nog veel erger dan het programma zelf. [quote] Op Talpa kom ik het dieptepunt tegen: Toppers in de sneeuw. Twee graflui, genaamd Gorden & Gerard, oja en natuurlijk ook nog Reneetje Froger, die hun 'eigen' liedjes playbacken en gewoon doorgaan terwijl ze op het bandje niet meer zingen. Professioneel. Om maar niet te spreken van al hun o zo grote fans die het niet eens lijken op te merken. [quote] het is dan ook bedoeld als leedvermaak. maar : gord[b]o[/n], geloof ik, niet gorden. Citaat:
1) dat is geen goede nederlandse zin 2) dat is onzin 3) op welke vreemde, hersenbrekende manier zou het vertonen van beelden invloed moeten hebben op onze maatschappij ? 4) zoek de betekenis van het woord maatschappij eens op, en je snapt hopelijk meteen dat je punt onzinnig is. 5) mensen die zich druk maken om de kwaliteit van de televisie, maar er kennelijk toch naar kijken, hebben een steekje los zitten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Waarover zou jij een film willen maken? Love_Fulfilled | 60 | 30-01-2005 19:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is jouw mening ivm allochtonen 1scarface1 | 142 | 28-11-2004 14:02 | |
Vrije tijd |
Te weinig aandacht voor andere sporten op TV. Jacco Eltingh | 82 | 30-10-2003 16:29 | |
Psychologie |
Drugs dystopia | 37 | 15-04-2002 20:04 |