![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Of het bovenstaande voor jou een probleem is moet je dus zelf maar bepalen, maar persoonlijk lijkt het mij niet zo'n enorme ramp. Hetzelfde geldt in feite voor AGP: dit is een standaard voor videokaarten, die inmiddels is vervangen door PCIe (PCI Express). Dit houdt in dat er nog weinig tot geen nieuwe AGP-videokaarten op de markt komen. Je zou dus ipv Socket 754/AGP voor een Socket 939/PCIe-combinatie kunnen gaan (er zijn ook S754 moederborden met PCIe, overigens), maar het enige argument dat daar feitelijk voor spreekt is dat je dus in de toekomst een nieuwe, snellere videokaart erin zou kunnen zetten, en voor S939 zijn ook snellere processoren beschikbaar (tot 4800+). Een Athlon 64 processor is ook wat sneller dan een Sempron (hoewel beiden op dezelfde architectuur zijn gebaseerd, er is niet zoveel verschil als veel mensen denken), maar de vraag is of je dat ook echt merkt bij het dagelijks gebruik. Mijn antwoord zou zijn: nee. Als je gewoon een net systeem wilt dat doet wat je wilt, dan voldoen ze alletwee wel. Maar goed, het is dus mogelijk om voor wat euro's meer een PCIe S939 systeem samen te stellen ipv S754/AGP. Zie bijvoorbeeld hier. Je zou dat eventueel ook uit kunnen printen en het meenemen naar een lokale PC winkel, kijken wat die ervan kunnen maken. ![]() Citaat:
Oh ja, en over die offerte: mocht je belsuiten die te nemen, zou ik wel om een Serial ATA schijf vragen, ipv de IDE schijf die er nu in steekt. Is weer wat nieuwer allemaal, en moet niet zoveel duurder zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 13:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Dat doen mijn ouders meestal ook, dus dat is ook geen probleem denk ik. Mijn broertje is wel zo'n typ 'ik vervang alles', maar die heeft een eigen pc waar ie twintig ventilatoren in kan bouwen. ![]() 3. Zie 2. ![]() 4. Wat zat er nu in die offerte, en wat is het verschil met deze? |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 13:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vraagje van mn broertje: Videokaart: 6600 is een goede kaart, maar is wel van Peak (een beetje een B-merk), Zal dat problemen veroorzaken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Dankjulliewelallemaal!
Het is uiteindelijk de tweede offerte geworden: Citaat:
![]() Ik heb heel veel aan jullie commentaar gehad, ben zelf ook een stuk wijzer geworden en ik heb het gevoel alsof ik een goede pc heb helpen uitzoeken. ![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 20:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe meer ruimte op je harde schijf hoe beter, en SATA is veel sneller dan IDE dus dat is ook een goede keus ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() overegens vind ik een 80 pins kabel er wel mooier uitzien ![]() maar sata heeft alle voordelen het is dan ook techniek van een "paar" jaartjes later |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spelden voor al u IDIOT-USER computer reparatie elende te gebruiken voor cpu pinnentjes te gebruiken voor afgebroken jumper pinnen .. te gebruiken om elastiekjes uit een cd drive te vissen.. en daarna te gebruiken om de user pijn te doen ![]() ik haat mensen die NIET nadenken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus jij doet je bios reseten in je bios ![]() of moetje de baterij er elke keer uit rukken? |
![]() |
||
Citaat:
I wonder what this button do....... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Stroom] Kosten computer aan laten staan matrix21 | 5 | 27-12-2003 10:30 | |
Software & Hardware |
Windows XP vs. 2000 & "welke videokaart?" Verwijderd | 36 | 12-11-2003 18:36 | |
Software & Hardware |
Fout: Loadlibery() failed.. Boas | 1 | 22-06-2003 13:45 | |
Lifestyle |
Nerds Verwijderd | 191 | 11-06-2003 16:42 | |
Software & Hardware |
[HD beveiligen] Hoe kan ik de c schijf beveiligen tegen installaties? Verwijderd | 19 | 08-09-2002 01:50 | |
Software & Hardware |
computerconfiguratie, oordeel zelf! Revenant | 9 | 23-01-2002 19:23 |