Hoi allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik hier iets post, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Zojuist was ik even naar mijn vaders werk gegaan om iets uit te printen voor school..omdat de printer van mijn vader niet werkte, liep hij met me naar een andere kamer, waar een jongen van mijn leeftijd op de computer zat..mijn vader vroeg of hij even van de computer af wilde zodat ik mijn spul kon uitprinten. Daarna liep mijn vader weg en was ik dus alleen met die jongen. We hebben even gekletst over zijn studie en stage die hij op het werk van mijn vader liep, en hij was ook geïnteresseerd in mijn studie en waar ik woonde enzo. Het was een heel leuk gesprek, toen ik weg wilde lopen kwam mijn vader aanzetten, dus we zeiden gedag tegen elkaar en dat was het.
Ik voelde wel een kriebel in mijn buik..

Toen ik daarna met mijn vader weg liep en in de auto stapte, mijn moeder kwam me halen, kwam die jongen net aangelopen, hij was klaar met werken. Mijn moeder en ik zwaaiden naar mijn vader en ik zwaaide toen tegelijkertijd naar hem. Toen we wegreden, lachte hij nog naar me en ik naar hem.
Volgens mijn vader bleef hij naast hem staan en zei hij ‘mooie auto mooie auto..’

Nouja nu blijf ik me afvragen wie het is, mijn vader wist zijn naam niet, maar ik ben nu wel benieuwd naar hem..hebben jullie misschien tips wat ik kan doen? Want ik weet ook niet of hij een vriendin heeft, dus ik wil ook weer niet iets doen wat teveel er boven op ligt..
Ik was al aan het denken om nog een keer iets uit te gaan printen, maar ik twijfel..hebben jullie misschien ideetjes

?
Alvast bedankt!!
Liefs xx