Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 16:42
No@
No@ is offline
Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik hier iets post, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Zojuist was ik even naar mijn vaders werk gegaan om iets uit te printen voor school..omdat de printer van mijn vader niet werkte, liep hij met me naar een andere kamer, waar een jongen van mijn leeftijd op de computer zat..mijn vader vroeg of hij even van de computer af wilde zodat ik mijn spul kon uitprinten. Daarna liep mijn vader weg en was ik dus alleen met die jongen. We hebben even gekletst over zijn studie en stage die hij op het werk van mijn vader liep, en hij was ook geïnteresseerd in mijn studie en waar ik woonde enzo. Het was een heel leuk gesprek, toen ik weg wilde lopen kwam mijn vader aanzetten, dus we zeiden gedag tegen elkaar en dat was het.
Ik voelde wel een kriebel in mijn buik..
Toen ik daarna met mijn vader weg liep en in de auto stapte, mijn moeder kwam me halen, kwam die jongen net aangelopen, hij was klaar met werken. Mijn moeder en ik zwaaiden naar mijn vader en ik zwaaide toen tegelijkertijd naar hem. Toen we wegreden, lachte hij nog naar me en ik naar hem.
Volgens mijn vader bleef hij naast hem staan en zei hij ‘mooie auto mooie auto..’
Nouja nu blijf ik me afvragen wie het is, mijn vader wist zijn naam niet, maar ik ben nu wel benieuwd naar hem..hebben jullie misschien tips wat ik kan doen? Want ik weet ook niet of hij een vriendin heeft, dus ik wil ook weer niet iets doen wat teveel er boven op ligt..

Ik was al aan het denken om nog een keer iets uit te gaan printen, maar ik twijfel..hebben jullie misschien ideetjes ?
Alvast bedankt!!

Liefs xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2006, 16:50
Smokin'
Smokin' is offline
Nog een keer printen. Als die kerel dan niet de zaak 'sluit' door jou te vragen naar je nummer en eventueel e-mail hebben we te maken met een 'wuss'. Jij zou het ook kunnen vragen natuurlijk.. dan gaat z'n ego door het dak want de ongeschreven regel is dat de kerel om het nummer/de date vraagt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:58
mrsjones
mrsjones is offline
Morgen terug gaan!
Oud 10-01-2006, 17:14
Verwijderd
Heel snel terug gaan doen alsof je weer moet printen inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 17:35
Muchacha
Muchacha is offline
Of je stoute schoenen aantrekken en hem gewoon eerlijk zeggen dat je het wel een fijn gesprekje vond en vragen of hij eens iets wilt gaan drinken... (dat ga ik namelijk doen, als ik durf ) Weet je ineens waar je staat, en de jongen bewondert je nog om je lef ook
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 10-01-2006 @ 18:35 :
Of je stoute schoenen aantrekken en hem gewoon eerlijk zeggen dat je het wel een fijn gesprekje vond en vragen of hij eens iets wilt gaan drinken... (dat ga ik namelijk doen, als ik durf ) Weet je ineens waar je staat, en de jongen bewondert je nog om je lef ook
Daarmee scoor je Mannen houden van vrouwen met lef
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:17
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Komnou toch..Hij zal haar niet bewonderen om haar lef. Ja, hij zal het fijn vinden dat zij initiatief nam(streelt zn ego), maar hijj zou zich moeten schamen dat hij zelf niet met het voorstel kwam voordat zij dat deed. Bovendien weet je dan helemaal niet ineens waar je staat omdat er de afgelopen 2000 jaar geen jongen is geweest die 'nee' zei als een meisje waar hij eerder mee flirtte hem uitvroeg. De kans dat deze gast een uitzondering gaat vormen acht ik vooralsnog miniem.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:39
synclinorium
synclinorium is offline
Zeker nog is op afgaan!
Oud 10-01-2006, 19:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat moet je doen: je gaat terug naar je vader's kantoor en zegt dat je iets moet uitprinten. Dan ga je naar het kantoor van die specifieke jongen en zegt dat je wat bij hem moet uitprinten, omdat het voor hem is! Het geprinte papier bevat jouw naam en jouw telefoonnummer (/emailadres) en de zin "wil je een keer met me uit?" (of iets dergelijks). Dan geef je het papier meteen aan die jongen en wacht je op zijn antwoord, of je loopt hard weg
Oud 10-01-2006, 19:19
Verwijderd
wat voor auto hebben jullie? Echt een mooie auto of ging het over jou?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:23
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-01-2006 @ 20:17 :
Wat moet je doen: je gaat terug naar je vader's kantoor en zegt dat je iets moet uitprinten. Dan ga je naar het kantoor van die specifieke jongen en zegt dat je wat bij hem moet uitprinten, omdat het voor hem is! Het geprinte papier bevat jouw naam en jouw telefoonnummer (/emailadres) en de zin "wil je een keer met me uit?" (of iets dergelijks). Dan geef je het papier meteen aan die jongen en wacht je op zijn antwoord, of je loopt hard weg
aaaah bah!
Oud 10-01-2006, 19:42
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-01-2006 @ 20:17 :
Dat zou ik zó schattig vinden!
Oud 10-01-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 10-01-2006 @ 20:42 :
Dat zou ik zó schattig vinden!
Ik totaal niet....
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:02
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Alex schreef op 10-01-2006 @ 20:52 :
Ik totaal niet....
Ik ben jou dan ook niet
Oud 10-01-2006, 20:38
Nuck
Nuck is offline
Ik zou gewoon een keer teruggaan en dan niet zo'n gaar briefje uitprinten maar nog eens leuk met m praten en als het dan nog steeds klikt, hem vragen om een keer koffie te drinken o.i.d.
Oud 10-01-2006, 21:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je pa kent hem niet, maar hij moet wel ff moven bij zijn PC?

Ontopic:
Terug gaan natuurlijk.
Oud 10-01-2006, 21:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon nog een keer wat uitprinten en een langer gesprek met hem aangaan.
Oud 10-01-2006, 22:14
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Jij snapt het.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 23:03
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik denk dat jij 'per ongeluk' je 'titelpagina' bent vergeten te printen...
Heeft dat werk van je vader geen site waar op staat wie daar allemaal werken (en stage lopen) zodat je op die manier zijn naam kan achterhalen?
Dan ga je googlen en kijken of hij ook hyves heeft, zodat je hem kunt bellen/mailen/krabbelen en dat soort dingen.
maar goed, als je dus nog een keer even je vader een bezoekje brengt, met hem gaat lunchen ofzo, op een dag dat die jongen er ook is, dan lever je je vader weer af bij zijn werkplek en loop jij nog even langs het bureau van die jongen en gaat een gesprek met hem aan:
"Gaat het goed met het werken?"
"Ja, wat leuk dat ik je hier weer zie."
"maar ehh, ik geloof dat wij de vorige keer telefoonnummers zijn vergeten uit te wisselen."
"o ja, hoe heet je ook alweer? Ik ben..."
"jij zit vast vanavond ook wel in die en die kroeg"

zoiets?
gewoon even regelen dus. vooral doen ook.
Oud 10-01-2006, 23:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-01-2006 @ 00:03 :
Ik denk dat jij 'per ongeluk' je 'titelpagina' bent vergeten te printen...
Heeft dat werk van je vader geen site waar op staat wie daar allemaal werken (en stage lopen) zodat je op die manier zijn naam kan achterhalen?
Dan ga je googlen en kijken of hij ook hyves heeft, zodat je hem kunt bellen/mailen/krabbelen en dat soort dingen.
maar goed, als je dus nog een keer even je vader een bezoekje brengt, met hem gaat lunchen ofzo, op een dag dat die jongen er ook is, dan lever je je vader weer af bij zijn werkplek en loop jij nog even langs het bureau van die jongen en gaat een gesprek met hem aan:
"Gaat het goed met het werken?"
"Ja, wat leuk dat ik je hier weer zie."
"maar ehh, ik geloof dat wij de vorige keer telefoonnummers zijn vergeten uit te wisselen."
"o ja, hoe heet je ook alweer? Ik ben..."
"jij zit vast vanavond ook wel in die en die kroeg"

zoiets?
gewoon even regelen dus. vooral doen ook.
Iets meer lef mag wel hoor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 23:53
Tiño
Tiño is offline
Ben ik toch wel erg benieuwd naar wat voor auto het was.

En daarbij, ga terug flirt nog n beetje en vraag of ie thuis ook achter de computer zit en wel ns msn't. Is ook redelijk gedurfd en dan kan je iets rustiger opbouwen om je te behoeden voor een eventueel blauwtje.
Oud 10-01-2006, 23:54
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-01-2006 @ 22:04 :

Ontopic:
Terug gaan natuurlijk.
Tuurlijk, als je daar zoveel te zeggen hebt hebt dat je iemand van z'n pc kan laten souten, moet je daar gebruik van maken...
Oud 10-01-2006, 23:56
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 00:28 :
Iets meer lef mag wel hoor
Ik vind het wel een goed idee van Charlottetje... Als je wat met hem gaat luchen toon je ook al redelijk initiatief... Ik zou het wel leuk vinden iig.
Oud 10-01-2006, 23:56
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
No@ schreef op 10-01-2006 @ 17:42 :
en zei hij ‘mooie auto mooie auto..’
Liefs xx
Oud 11-01-2006, 09:07
Charlottetje
Charlottetje is offline
het gaat er vooral om dat je niet te veel moet denken, maar gewoon moet doen.
(serieus, ik ken ook een te leuk persoon, heb zijn adres, fiets er een paar keer per week langs als ik van college kom, maar durf nooit aan te bellen en heb zijn achternaam niet, dus kon ook geen telefoonnummer vinden... hij doet niet eens aan hyves)

gewoon iets DOEN, nog steeds.
Oud 11-01-2006, 11:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-01-2006 @ 10:07 :
het gaat er vooral om dat je niet te veel moet denken, maar gewoon moet doen.
(serieus, ik ken ook een te leuk persoon, heb zijn adres, fiets er een paar keer per week langs als ik van college kom, maar durf nooit aan te bellen en heb zijn achternaam niet, dus kon ook geen telefoonnummer vinden... hij doet niet eens aan hyves)

gewoon iets DOEN, nog steeds.
Doe je een keer een briefje door de bus, gewoon erop wagen Als het lukt ben je trots op jezelf
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 12:16
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 10-01-2006 @ 17:50 :
Nog een keer printen. Als die kerel dan niet de zaak 'sluit' door jou te vragen naar je nummer en eventueel e-mail hebben we te maken met een 'wuss'. Jij zou het ook kunnen vragen natuurlijk.. dan gaat z'n ego door het dak want de ongeschreven regel is dat de kerel om het nummer/de date vraagt.
Of hij heeft natuurlijk al een vriendin.
Oud 11-01-2006, 14:49
FeelingWorthles
FeelingWorthles is offline
Huuj iedereen ..
Ik ben zeer waarschijnlijk de allerjongste hier ingelogd ( ben amper 14 jaar) maar dat wil niet zeggen dat ik ook geen behoefte heb om mijn hart te luchten..
Ik heb het de laatste tijd zeer moeilijk met vanalluz en ng wat, maar ik zou nu eigenlijk een vraag willen stellen aan jullie ..
Wat doe je als degen waar jij op verlieft bent te veraf is .. onbereikbaar zeg maar .. Hij zit in mijn klas maar heeft net het hart van mijn vriendin verschrikkelijk gebroken, jullie snappen nu wel dat ik in een tweestrijdt zit .. ofwel mijn beste vriendin, ofwel dieh leuke jongen waar ik smoorverlieft op ben ..
HELLUP MIJ alstublieft !
Ik wordt er gek van ..
Dikku kuz_X
Charlotte
Oud 11-01-2006, 15:59
No@
No@ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-01-2006 @ 22:04 :

Haha, mijn vader is de almachtige
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 16:02
No@
No@ is offline
dank je wel allemaal,

het probleem is, ik wil heel graag het initiatief nemen, maar stel dát hij inderdaad een vriendin heeft..

Nouja, ik denk wel dat ik terug ga om iets uit te printen, maar moet alleen even kijken wanneer..

Dan knoop ik gewoon weer een leuk gesprekje met hem aan en zie wel hoe het loopt..maar ik zal mezelf zeker dwingen tot actie als hij interesse toont!!

Ik wil zeker morgen of overmorgen nog iets gaan printen..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 16:33
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
No@ schreef op 11-01-2006 @ 17:02 :
dank je wel allemaal,

het probleem is, ik wil heel graag het initiatief nemen, maar stel dát hij inderdaad een vriendin heeft..
..
Ach, je weet tenminste waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:33
Muchacha
Muchacha is offline
Nou wat als hij een vriendin heeft? Dan kan je hem nog steeds leren kennen vind ik. Ik ga een van de dagen ook (als ik durf) een vrij onbekende jongen vragen om eens iets te gaan drinken, als ie een vriendin blijkt te hebben, wil ik dat nog steeds, want hij lijkt me gewoon een leuke jongen en ik wil hem beter leren kennen. Meer is mijn bedoeling niet. Kan jij toch ook evengoed?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 18:43
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
We willen natuurlijk wel weten hoe deze spannende soap af gaat lopen!
Oud 11-01-2006, 19:39
No@
No@ is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-01-2006 @ 18:33 :
Nou wat als hij een vriendin heeft? Dan kan je hem nog steeds leren kennen vind ik. Ik ga een van de dagen ook (als ik durf) een vrij onbekende jongen vragen om eens iets te gaan drinken, als ie een vriendin blijkt te hebben, wil ik dat nog steeds, want hij lijkt me gewoon een leuke jongen en ik wil hem beter leren kennen. Meer is mijn bedoeling niet. Kan jij toch ook evengoed?
Daar heb je gelijk in, want het lijkt me ook zo een hele leuke jongen inderdaad! Een heel gezellig iemand

Ik wil wel horen hoe het bij jou afloopt Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 19:40
No@
No@ is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 11-01-2006 @ 19:43 :
We willen natuurlijk wel weten hoe deze spannende soap af gaat lopen!
Hihi, zekers, als er nieuws is, post ik het meteen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 21:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 11-01-2006 @ 00:54 :
Tuurlijk, als je daar zoveel te zeggen hebt hebt dat je iemand van z'n pc kan laten souten, moet je daar gebruik van maken...
Ach ja, in dat geval...

@ No@: Print ze.
Oud 11-01-2006, 21:26
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
No@ schreef op 11-01-2006 @ 20:39 :
Ik wil wel horen hoe het bij jou afloopt Succes!
Ik zie hem ofwel op avondschool ofwel op de unief, en aangezien we alletwee examens hebben, zal het pas voor midden februari zijn voor ik hem terug zie Ook stom he...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten