Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor minder dan 65 euro's heb je een spindel met 100 8cm cd's van 185 mb. Laten we maar zeggen dat zo'n kaartje relatief 150 keer zo duur is.. Het in mijn ogen enige echte voordeel van de flashplayer is zijn grootte. Maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen, doe mij dus maar een 8cm cd speler! |
![]() |
|
Ik heb een MPIO DMG gehad... errug mooi ding... inclusief 128 mb flashkaart.. kostte me in totaal 250 euro. verkocht voor 275
![]() www.mpio.com www.mmport.nl
||
![]() |
Ik heb niet zo heel veel verstand van MP3 Spelers, maar mij is verteld dat de iPod erg goed is. Is er in varianten van 5 GB, 10 GB en 20 GB...
![]() Tis weliswaar van Apple, maar d.m.v. FireWire is het ding ook te gebruiken met windows. Hier was specs van de 5 GB versie: Citaat:
Is meteen een oude review van vorig jaar. Ondertussen kan je het wel gebruiken onder Windows (met FireWire dus). Zie ook: Apple.com en Apple Store Prijzen voor 5, 10 en 20 GB zijn respectievelijk 399,-, 499,- en 649,-. Erg prijzig dus. Maar wel een mooi ding ![]()
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De DMG is alleen kleiner.. hmm En vierkant.. Waarom heb je de jouwe weggedaan? (Ipod is veel te duur btw) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|