![]() |
|
Verwijderd
|
na 6 maanden euh vozen
![]() enne na euh jah wat word het? hm 18 maanden dus anderhalf jaar echt sex.... hoop ik ![]() ![]() en waarom? nou dat eerste.... we zien elkaar eens in de maand... en de tweede... mag pas op me 16e aan de pil van me ma.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Iets minder dan twee maanden, maar het voelde gewoon goed..als hij het bijv. nog niet had gewilt had ik gewoon op 'm 'gewacht' zeg maar, maar we waren er toen gewoon allebei klaar voor..
![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 15:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Na precies een maand vingerde hij me voor het eerst (voor zover dat ging, was vet zenuwachtig, mn eerste vriend). Na anderhalve maand heeft hij mij gebeft en ik hem afgetrokken. Na vier en een halve maand hebben we 'het' voor het eerst gedaan. Had toen pas echt het gevoel dat ik er helemaal klaar voor was en wou het echt heeeeeeeeeeeeeeeeel graag. We hebben nu bijna een jaar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
uhm... langste wachtijd was 7 dagen.... korste wachtijd uhmmm 2uur dacht ik.
De eerste keer dat ik aan sex deed, was toen ik pas een weekjuh een relatie had met iemand, maar we hadden elkaar ook eeen week niet gezien ik zag haar toen dus voor de tweede keer. Ik had totaal nogal geen ervaring.. met niets. En ik had dus alles in 1 avond gedaan terwijl we elkaar pas voor de tweede keer zagen sinds we wat hadden met elkaar. En sindsdien is het bij al mijn relatie heel snel gegaan, altijd binnen een week meteen alles. En dat vind ik nu wel jammer. Want de spanning was er heel snel af. En het werd meer een gewoonte inplaats van iets speciaals. Maarja volgens mij zit hier ik een verhaal te lullen wat hier helemaal niks mee te maken heeft. Sorry ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou we zien elkaar erg weinig maar na een dikke maand (toen hij 1 keer bij mij was geweest en ik 1 keer eerder bij hem) hebben we het voor het eerdt gedaan want ik neem aan dat je dat bedoelt, we hebben gelijk al de eerste nacht (toen het dus wat geworden is) aardig wat gedaan, hij was/is mn eerste vriendje en ik was vooral heel erg nieuwsgierig en niet echt verliefd maar nu wel en ook toen ik met hem naar bed ging (dat doe ik echt niet zomaar) ik was toen 16
margreet |
![]() |
|
de eerste keer was na een maand, om precies te zijn, nadat we elkaar ongeveer 4 keer in het echt gezien hadden. Daarnaast veel bellen en internet
de tweede keer was na drie weken, maar toen zag ik hem zowat iedere dag
||
Citaat:
|
Je moet het niet gaan plannen. Als het goed voeld en je wilt het allebei en als je er een goed gevoel bij hebt dan moet je het doen. Ik heb gewacht tot mijn vriendin liet merken dat ze het echt wou.
![]()
||||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=196548 Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...54#post1988254 Citaat:
nu ontopic.. tja bij de ene doe je het er dezelfde nacht mee.. bij de andere duurt het wat langer.. kanj e toch niet van te voren zegge ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
Die posts van haar waren van 25-08 en de post in dit topic van 14-08... Ze heeft 1 x sex gehad.. daarna dus! Als ik het goed begrijp zonder toestemming van dr ouders bladiebla, maar dat is niet van belang.. Hou nou es op met zeiken, zucht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Seksualiteit |