![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
net uit: Connie Palmen - Iets wat Bloeden kan, een kleine filosofie van de moord. = meesterlijk! Echt, ik hou van die redeneerstijl van haar. Nu: Connie Palmen - Geheel de Uwe, om in stijl te blijven. en nog steeds Cees Nooteboom - Rituelen.
||
Citaat:
Die vond ik erg goed ![]() @MetalliCat: ken je nog andere boeken van hem die je kan aanraden?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als we hetzelfde onder de term 'indrukwekkend' verstaan is 'Knielen op een bed violen' ook indrukwekkend. Ik vind het niet oudbollig, ook niet calvinistisch, dat is juist waar het verhaal over gaat. De sterkte van dat boek schuilt in de perfecte beschrijving van de teloorgang van 'de vader'. Anders dan 'Joe Speedboot', maar ook zeker de moeite van het lezen waard. |
![]() |
||
Citaat:
de muur
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben zelf nu bezig in De Ontdekking van de Hemel van Mulisch. Irritant dat die vent inwoners van landen e.d. niet met een hoofdletter schrijft, verder bevalt het boek me wel. Ik ben nu ongeveer op 1/6e.
||
Citaat:
![]() ![]() Anyway. Ik ga eindelijk eens beginnen in De Schaduw van de Wind.
||
Citaat:
![]() alles moet weg vond ik een kutboek, daar kwam ik dus echt niet door ![]() op het moment ben ik met oud en eenzaam bezig van gerard reve, tussen het leren van de tentamens door |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb gister Wolkers ook maar uitgelezen en ben begonnen in Boudewijn Buchs - Links
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga nu beginnen in 'De schaduw van de wind.' Maar daar wilde ik eigenlijk al een hele tijd in beginnen...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De avonturen van Saaiper-Panda, Stephen Saai en de Jimmy Con Saairne chipkes! #1335 Trimm Trabb | 500 | 09-03-2011 23:12 |