Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 21:31
luckyleo
luckyleo is offline
(Eigenlijk 2 vragen, maargoed, had geen zin om een stelling te deponeren, omdat dan weer word aangenomen dat je volledig achter die stelling staat)

Doen jullie weleens aan "Play hard to get" ?
Dan zorg dat je moeilijk te krijgen bent voor iemand, terwijl je diegene toch wel leuk vind. Het is riskant, want diegene kan afketsen, maar diegene kan ook veel meer moeite gaan doen voor jou en dat het zo beter word voor je (als je daar op uit bent tenminste).

Wat doe je: als een (man of vrouw, maakt niet uit, neem in dit geval een meisje) meisje leuk vind die best wel hard te get is. Dan hoor je dat ze jou wel leuk vind en achter je aan zit. Speel je dan zelf hard to get, of ben je zo happy dat je meteen volledig toehapt?

Groeten, Leon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 21:38
ShiningStar
ShiningStar is offline
Nou ik zal je eerlijk zeggen!
ik neem me altijd voor om play hard te 'spelen'!
maar vaak genoeg vind ik die gast dan zooo leuk dat ik het niet vol hou

achteraf wel ns spijt van maar jah.. wat als je de ander idd afketst?! heb je ook nix aan!

he kspreekjuh
kus
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:39
charly not
charly not is offline
UHm, nu "hard to get" dat niet echt. Maar niet zo dat elke gozer me kan 'krijgen' zeg maar. Ik bedoel, je hebt van die lui die er gewoon "easy" uitzien. En jah, je moet voor mij toch ewl ietsie meer moeite doen hehe, naja na mijn idee heb je dan meer respect voor jezelf.
Anyway, ik heb ook weleens 'toegehapt', maar dat was gewoon omdat ik die gozer al te lang leuk vond en hij opeens zei dat 'ie mij zogenaamd ook leuk vond en wel wat wou afspreken' Had ik dus achteraf niet moeten doen, omdat hij me gewoon heeft lopen gebruiken..

Dus, een beetje 'hard to get' is , maar niet dat et te 'moeilijk wordt zeg maar... Want dan heb je grote kans dat iemand afknapt omdat je dan na mijn idee er ook vanuit gaat dat die jongen of dat meisje je toch niet ziet zitte../.
Oud 27-08-2002, 21:41
ShiningStar
ShiningStar is offline
oh tis play hard to get.. whatever
niet helemaal wakker

xx
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:44
lieve
lieve is offline
Ik speel soms wel eens hard to get! Dan ben ik ook zeker dat die gasten, moeite voor me willen doen!
M'n beste vriendin begint al te zweven na 10 lieve woordjes! Dan ben ik toch liever een "hard to get"-player! Ik ben niet iemand die zomaar een relatie met iemand begint! Ik begin er pas aan als ik sterke gevoelens heb voor iemand en zeker ben dat die persoon dat ook voor mij heeft! Anders heb ik liever niemand!

Greetz Lieve
Oud 27-08-2002, 21:52
Angeles
Angeles is offline
Nee. Eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ik daarmee het juiste type man zou aantrekken, eerder iemand die het meer om de jacht gaat dan om de persoon.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 07:57
PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja tis niet zo dat ik met de eerste de beste ervandoor zou gaan enzo..
Maar play hard nou ook weer niet.. een klein beetje misschien..
Oud 28-08-2002, 08:56
Verwijderd
Ik kan dat niet, dus ik doe het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:05
Esmée
Esmée is offline
Ik probeer het vaak wel (of ik neem me het voor) maar daar komt toch niks van terecht want als ik iemand echt leuk vindt kan ik dat echt niet verbergen Beetje negeren en zo kan ik wel, dat doe ik soms ook wel, bijv. op een feestje of met uitgaan of zo net doen of je hem niet ziet en dan komt ie vanzelf naar jou toe. Op zich werkt het soms wel maar het is ook niet goed om nooit zelf initiatief te nemen.
Oud 28-08-2002, 09:25
Onlyme
Onlyme is offline
Geen idee.
Ik ben een jongen en heb zelden meegemaakt dat ik versierd werd.

Als ik in die situatie zat, zal ik nooit hard-to-get spelen. Is ook een beetje tegenstrijdig: je vindt diegene leuk, maar je doet alsof je niets wilt met hem/haar...

Ik zie de logica er niet van in.
Oud 28-08-2002, 10:55
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Geen idee.
Ik ben een jongen en heb zelden meegemaakt dat ik versierd werd.

Als ik in die situatie zat, zal ik nooit hard-to-get spelen. Is ook een beetje tegenstrijdig: je vindt diegene leuk, maar je doet alsof je niets wilt met hem/haar...

Ik zie de logica er niet van in.
het maakt het leuker volgens sommige als je hard to get speelt. Het si neit in een keer gebeurd, maar het wordt een spannend spel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 11:27
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Hou ik niet van. Je hebt echt meisjes die der te hard in op gaan. Je probeert zonder succes, dan geef je op en plots zijn ze jaloers wanneer je op iemand anders verliefd wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 12:02
pienie
ik houd niet van spelletjes...iig niet van spelletjes waa dit soort gevoelens bij komen kijken...

ik vind 'liefde' nou niet bepaald iets ganzenbord achtigs...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 22:48
a girl
a girl is offline
er zijn ook mensen die je alleen kunt krijgen door hard to get te spelen, die afknappen op mensen die vlug toehappen.
en verliefdheid wordt ook meestal aangewakkerd als het wat langer duurt voordat er echt iets van komt (vind ik meestal)

ksta zo'n beetje bekend als hard to get en vind dat wel leuk
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:11
the exploding boy
the exploding boy is offline
'k zie me al aankomen ik ben allang blij als er iemand mij leuk vindt. Dan ga ik echt niet doen alsof ik hem niet leuk zou vinden. kijk wel uit
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:15
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
a girl schreef:
er zijn ook mensen die je alleen kunt krijgen door hard to get te spelen, die afknappen op mensen die vlug toehappen.
Dat zijn dan niet de types waar ik op val. Ik hou niet van spelletjes of van mensen bij wie het alleen om de jacht gaat, en ik vind 'toehappen' ook een belachelijke term, alsof je niet gewoon elkáár leuk vindt en het werkelijk zo is dat de een jager en de ander prooi is. Ik hou van gelijkwaardigheid en van eerlijkheid.

Overigens is er nog wel een verschil tussen hard to get spelen en jezelf in de aanbieding gooien.

Maar goed, ieder z'n liefhebberijtjes.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehm, niet echt eigenlijk.... k vind t ook irritant als anderen dat doen terwijl ze je eigenlijk ook leuk vinden..

maar als het dan wel iets wordt is het wel een beetje extra leuk
Oud 29-08-2002, 08:35
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:
Nou ik zal je eerlijk zeggen!
ik neem me altijd voor om play hard te 'spelen'!
maar vaak genoeg vind ik die gast dan zooo leuk dat ik het niet vol hou

achteraf wel ns spijt van maar jah.. wat als je de ander idd afketst?! heb je ook nix aan!

he kspreekjuh
kus
Dat ken ik jah! Als ik iemand echt leuk vind kan ik amper hard to get spelen. Best wel jammer af en toe want het moet niet te makkelijk zijn (ook niet te moeilijk). Maar als ik iemand wel leuk vind, maar dan meer voor een avond, dan kost het weinig moeite hard to get te spelen. Daar zit hem dan juist te lol in! Ik vind het namelijk wel leuk als ze moeite voor me doen. Das goed voor je ego!

En als iemand anders hard to get is speel ik het wel mee tenzij ik het de moeite niet waard vind.
Het voordeel van een beetje hard to get is dat je erna beter voelt want je hebt het toch voor mekaar gekregen en de ander heeft het idee dat iemand moeite voor hem/haar doet. Dus ben je allebei happy. Alleen je moet natuurlijk wel weten hoe hard je to get moet zijn . Niet overdrijven dus!
Oud 29-08-2002, 10:42
Tom
Tom is offline
ehm ik weet niet.. zijn geloof ik wel meisjes die me leuk vinden, maar als die er moeite voor doen ga ik er niet op in. Probleem is dat ik dat laatste ook niet doe als ik een meisje (en zij volgens mij mij ook?) wel leuk vind.. of ze moet wel erg veel geduld hebben.
Oud 29-08-2002, 11:02
DarkCat
DarkCat is offline
Ik speel dat spelletje inmiddels al een jaar met iemand.. het is duidelijk een spelletje van twee kanten, maar we happen allebei niet toe.. :/
Oud 29-08-2002, 11:07
Verwijderd
Er zijn bepaalde dingen waar je beter niet mee speelt, omdat de gevolgen erg pijnlijk kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 11:39
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik speel eigenlijk altijd hard to get, zo ver ik weet, wijs ik elk meisje wel op de een of andere manier af, niet eens bewust eigenlijk, helaas...
Oud 29-08-2002, 11:46
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
******** schreef:
Er zijn bepaalde dingen waar je beter niet mee speelt, omdat de gevolgen erg pijnlijk kunnen zijn.
Maar een spelletje spelen waar je allebei vanaf weet, met als doel uiteindelijk toch wel elkaar te veroveren, vind ik niks mis mee. Ik vind het pas fout als iemand net doet alsof hij/zij interesse toont en zo iemand aan het lijntje houdt.
Oud 29-08-2002, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ik speel eigenlijk altijd hard to get, zo ver ik weet, wijs ik elk meisje wel op de een of andere manier af, niet eens bewust eigenlijk, helaas...
Dat is gewoon dom

Citaat:
DarkCat schreef:
Maar een spelletje spelen waar je allebei vanaf weet, met als doel uiteindelijk toch wel elkaar te veroveren, vind ik niks mis mee.
Maar om 'het spelletje' te spelen, moet je er dus beiden van af weten en ermee om kunnen gaan.

Citaat:
Ik vind het pas fout als iemand net doet alsof hij/zij interesse toont en zo iemand aan het lijntje houdt.
True, zoiets is erg pijnlijk voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 12:42
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
******** schreef:
Maar om 'het spelletje' te spelen, moet je er dus beiden van af weten en ermee om kunnen gaan.
Ja. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. Dat weet ik momenteel helaas niet..
Oud 29-08-2002, 13:26
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is gewoon dom
Vertel mij wat.
Nou zo erg is het ook niet hoor. Het is niet zo dat ik ze helemaal niet zie staan.
Oud 29-08-2002, 14:14
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik speel soms wel eens hard to get! Dan ben ik ook zeker dat die gasten, moeite voor me willen doen!
M'n beste vriendin begint al te zweven na 10 lieve woordjes! Dan ben ik toch liever een "hard to get"-player! Ik ben niet iemand die zomaar een relatie met iemand begint! Ik begin er pas aan als ik sterke gevoelens heb voor iemand en zeker ben dat die persoon dat ook voor mij heeft! Anders heb ik liever niemand!

Greetz Lieve
I agree
Reageren

Regels voor berichten