Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
er zijn ook mensen die je alleen kunt krijgen door hard to get te spelen, die afknappen op mensen die vlug toehappen.
en verliefdheid wordt ook meestal aangewakkerd als het wat langer duurt voordat er echt iets van komt (vind ik meestal) ksta zo'n beetje bekend als hard to get en vind dat wel leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens is er nog wel een verschil tussen hard to get spelen en jezelf in de aanbieding gooien. Maar goed, ieder z'n liefhebberijtjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als iemand anders hard to get is speel ik het wel mee tenzij ik het de moeite niet waard vind. Het voordeel van een beetje hard to get is dat je erna beter voelt want je hebt het toch voor mekaar gekregen en de ander heeft het idee dat iemand moeite voor hem/haar doet. Dus ben je allebei happy. Alleen je moet natuurlijk wel weten hoe hard je to get moet zijn ![]()
|
ehm ik weet niet.. zijn geloof ik wel meisjes die me leuk vinden, maar als die er moeite voor doen ga ik er niet op in. Probleem is dat ik dat laatste ook niet doe als ik een meisje (en zij volgens mij mij ook?) wel leuk vind.. of ze moet wel erg veel geduld hebben.
||
![]() |
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik ben niet saai...! Lautitia | 50 | 14-05-2004 14:44 | |
Seksualiteit |
playing hard to get juno | 25 | 01-04-2004 11:59 | |
Liefde & Relatie |
hard to get Verwijderd | 53 | 30-09-2003 19:57 | |
Muziek |
Wat draai jij als het net uit is met je vriendin/vriend? Evil Bert | 113 | 03-02-2003 13:24 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: snel toegeven werkt in de liefde alleen maar tegen je. Verwijderd | 25 | 28-05-2002 10:19 |