![]() |
||
Citaat:
Ik denk haast dat mocht deze mogelijkheid er überhaupt al in zitten dat die niet meer in deze versie van het forum gemaakt gaat worden. Maar mischien is het een idee om het mee te nemen voor de nieuwe software (wanneer die er dan ook mag komen...)?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ja, dan kun je net zo goed al die topics op Mystiek gaan melden, dat daar sowieso nog niet een
Citaat:
Zal wel lekker onoverzichtelijk worden voor de FB's. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het juist een stuk overzichtelijker is. Je kan het vast wel zo maken dat elke fb een priveberich oid krijgt als er een melding gemaakt wordt van een topic op zijn of haar subforum wat naar de mening van een lid niet kan. Evt de mogelijkheid om de reden erbij te zetten maar meestal is het wel duidelijk. Het spreekt uiteraard voor zich dat misbruik hiervan onmiddelijk bestraft dient te worden dmv bijvoorbeeld een ban van een bepaalde tijd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder vind ik het alleen maar overbodig, want dan met er in de software komen welke meldingen naar die gestuurd worden (bijvoorbeeld de desbetreffende FB's en alle plusjes), wat voor veel dubbel werk kan zorgen. Ook kan je als lid niet meer zien of een bepaald topic al besproken wordt op M&M, zodat de kans bestaat dat er één topic meerdere keren gemeld wordt, wat ook weer erg veel werk zal kosten. Op M&M kan je zien wanneer er een forumbaas heeft gereageerd op een topic, zodat je weet dat er al iets aan gedaan is, of dat er al melding van gemaakt is en het dus niet nog een hoeft te gebeuren. Deze optie implementeren zorgt dus alleen maar voor veel dubbel werk, onoverzichtelijkheid en mogelijkheid tot gekloot. Niet doen dus, lijkt me ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Als leden niet iets op M&M willen melden kunnen ze ook in een keer alle forumbazen van een bepaald forum een pm sturen. Vrijwel net zo gemakkelijk voor de leden en het scheelt de forumbazen een hoop werk.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat je met de functie die ik voorstelde wel voorkomt is dat mensen (begrijp dit niet verkeerd maar ik doel hiermee met name op onzinners) topics gaan openen in de trant van: "(voer hier naam in) is een klootzak want hij heeft mijn topic gemeld" Ik weet niet of dit probleem echt aan de orde is maar voorkomen is in mijn ogen beter dan genezen.
|
Zonder M&M had jij niet kunnen vragen waar het infoknopje naartoe is gegaan dus niet zeuren.
||
Citaat:
Beetje kinderachtig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk alleen dat het voor het melden van topics een stuk handiger is om een knop te hebben in plaats van een heel subforum.
||
Citaat:
ik heb het de afgelopen 2 jaar niet gezien igg...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Magoed. Ik ben voor een meldknopje met harde straffingen op misbruik |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij heb ik geen zin in dat extra werk wat zo'n knopje opleverd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n meldknop lijkt me trouwens alleen handig als je dan eerst op bevestigen oid moet klikken, daarna een reden op moet geven en dan nogmaals op bevestigen moet klikken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|