Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2006, 13:00
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
In het kader van de bezuinigingen gaan mijn vriendinnetjes en ik dit jaar op vakantie in het prachtige Nederland... Iemand tips over de lokatie? Een plek waar het niet helemaal dood en ongezellig is in de kroeg??

Thanks!
Advertentie
Oud 13-01-2006, 20:08
Verwijderd
Nou een beetje standaard misschien maar:
Terschelling
Texel (aanrader!)
Renesse

Dit zijn eigenlijk wel de uitgaansvakantiejongeren plaatsen
Oud 13-01-2006, 20:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vorige zomer en het jaar ervoor ook met mijn vriend in Nederland op vakantie geweest, we zijn toen op de volgende plaatsen geweest en daar was het eigenlijk wel leuk:
- Cadzand: lekker aan strand, het was toen super goed weer en je kan ook prima een dagje naar Belgie (Knokke, Brugge, Gent, etc)
- Schin op Geul: in Zuid-Limburg dus een heel ander landschap dan ik gewend was. Daar was het super mooi, je kan prima een dagje naar Luik of naar Aken ofzo.
- Lauwersoog: zaten we aan het Lauwersmeer, was heel mooi, we zijn een dagje naar Schiermonnikoog geweest, was erg leuk. Verder kan je er vrij weinig en je zit vrij afgelegen.
- Otterlo: midden op de Veluwe, leuk als je van de natuur en fietsen houdt maar je moet er niet te lang zitten vond ik.
Oud 13-01-2006, 20:41
Verwijderd
Hasselt natuurlijk, Oude Hanzestad met de enige nog werkende kalkovens in Europa, Zwolle op fietsafstand. Wat wil je nog meer.
Oud 14-01-2006, 01:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan wat je zoekt he. Aan de openingspost te zien wil je meer een feest-/uitgaansvakantie in Nederland? Tja dan kom je al snel op de Waddeneilanden of Zeeland uit. Je bent wel 21, hou er rekening mee dat op veel plaatsen met uitgaan de gemiddelde leeftijd wat lager ligt (tja, eigen ervaring )...
Oud 14-01-2006, 11:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij zijn gaan zomertoeren en wilden toen eigenlijk de uitersten van Nederland zien dus: heuvels in Zuid-Limburg, de wadden, het bos, aan zee wonen we allebei zelf al dus dat hebben we maar overgeslagen
Oud 14-01-2006, 13:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-01-2006 @ 21:16 :

- Cadzand: lekker aan strand, het was toen super goed weer en je kan ook prima een dagje naar Belgie (Knokke, Brugge, Gent, etc)
Hier ben ik ook een week op vakantie geweest, als je een actief uitgaansleven zoekt kan je beter ergens anders heen gaan. Is die grote camping trouwens nog open?
Oud 14-01-2006, 19:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-01-2006 @ 14:42 :
Hier ben ik ook een week op vakantie geweest, als je een actief uitgaansleven zoekt kan je beter ergens anders heen gaan. Is die grote camping trouwens nog open?
Cadzand is meer een familiebadplaats dan zoiets als Renesse dus dat moet je er ook niet zoeken nee.

Ik weet niet welke camping je bedoelt, er zijn er zoveel
Oud 15-01-2006, 12:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 14-01-2006 @ 20:50 :

Ik weet niet welke camping je bedoelt, er zijn er zoveel
Wildhof of Riethof, iets in die richting?

Was best een leuke camping maar ik had in de krant gelezen dat die zou sluiten binnen een paar jaar geloof ik.
Oud 15-01-2006, 13:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-01-2006 @ 13:07 :
Wildhof of Riethof, iets in die richting?

Was best een leuke camping maar ik had in de krant gelezen dat die zou sluiten binnen een paar jaar geloof ik.
Dat weet ik echt niet, sorry.
Oud 16-01-2006, 13:55
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Bedankt voor de tips allemaal!! Erg aardig!
We zijn idd allemaal al wat ouder dus de gemiddelde leeftijd zal wel lager zijn, maar ag Renesse zijn we al eens geweest, was wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar... Dus ik zal nog eens wat in de groep gooien, miss dat t toch nog Griekenland wordt

Maar iig bedankt!!
Oud 23-03-2006, 16:50
Myrtille
Myrtille is offline
Terschelling!! (als het idee van een eiland je niet te exotisch wordt )
Daar kun je leuk uitgaan, ckr in de zomer als er veel jongeren zijn..
Advertentie

Regels voor berichten