|
|
Bekijk resultaten poll: Welke plaats is het leukst? | |||
Blanes |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 43.75% |
Calella |
5 | 31.25% |
Playo d'Aro |
4 | 25.00% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van die drie plaatsen denk ik dat ze allemaal totaal anders zijn. Calella is verreweg het gezeligste. Een hele leuk winkelstraat met terrasjes, een mooie boulevard, goede spoorverbinding.
Uitgaansgelegenheden zat. In blanes is dat alweer minder. Je kan er net iets minder uit. Al is het centrum ook ontzettend gezellig en het strand erg mooi. In playa de aro heb je veel winkels, dus shoppen kan je er genoeg doen. Het is meer een Spaanse badplaats, waar je dus bij het uitgaan ook meer Spaanse jeugd tegen zult komen. Prijzen liggen in deze plaatsen allemaal wel gelijk. Je moet gewoon een grotere supermarkt opzoeken en daar je boodschappen doen. Terrasje zul je bij de ene 1.50 voor koffie betalen en bij de andere 2 euro. Dus conclusie: Als je weinig Nederlanders tegen wilt komen in verhouding met de twee andere plaatsen: Playa de Aro. Meeste gezelligheid: Calella. Beetje een combinatie: Blanes. Ach eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk ![]() Ik zou nooooooooooit naar Salou of Lloret gaan in de zomer. Veel te veel Engelsen en Nederlanders die echt alleen maar voor het zuipen en seks komen. Met het verschil dat er in Salou ook nog ontzettend veel Engelse gezinnen zijn. Op het gebied van de hotels ben ik het wel met Remy476 eens, je kunt beter een hotel pakken in Spanje. Je zweet je tent uit als het later dan half 10 's ochtends wordt. Daarbij heb je gelijk je eten erbij en vaak ook airco erin. www.spanjeselect.nl kan je allerlei losse hotels boeken voor als je met de auto/vliegtuig gaat. www.solmar.nl voor busvakanties. have fun ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|