Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2006, 12:18
idontcare
idontcare is offline
gisteravond uiteindelijk nog even bier gaan drinken in de kroeg en beetje de zomer besproken. of ik ga mee kamperen in frankrijk, of ik ga mee naar sziget. gelukkig heb ik nog even de tijd

euhh nu ga ik even naar de stad denk ik, wil wel weer eens nieuwe shirtjes.
Oud 13-01-2006, 12:23
qghp
qghp is offline
we zaten gisteravond bij een vriend van me thuis,en we zaten te chatten in een of andere chatbox,en we deden net of we een chick waren van 17. Dus wij beetje als een sletje pratuh enso hiHi.. Beetj geil praat tegen die mensen, allemaal van die geile beren die ons berichtjes ging sturen, en toen hadden we een nieuw hotmail adres aangemaakt en die gaven we aan zon gast , en die kerel was zo geil als een beer zon gast van 19 was het.

Dus beetje geil praat en hij zet zn cam aan, wij sturen hem een foto die we van internet hadden gehaald en we vroegen of we zn pik mochten zien,we sturen nog een foto van een topless meisje, haalt ie zn snikkel uit zn broek en hij gaat zich voor de cam zitten aftrekken!

Veelste mooi, wij allemaal screenshots maken en opslaan
hij komt klaar over zn buik, komt zn vader binnen! haha hij snel weg

Veelste mooi
Oud 13-01-2006, 12:52
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb een dikke kater van gisteren, meer vertel ik niet
Oud 13-01-2006, 12:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik ga dalijk Duke Nukem spelen.
Oud 13-01-2006, 13:40
Glory
Glory is offline
^ lets chew bubblegum and kick some ass uhuhuh

ik ben net terug uit BERLIJN en het was echt ubergeweldig. de mensen daar zijn heel aardig en eh heel leuk en het is veel goedkoper dan in nederland en heel veel winkels met hele mooie toffe 2ehands dingen en eh ook veel MOOIE mannen omgomgomg.
Oud 13-01-2006, 14:17
Glory
Glory is offline
ik voel een nare afterberlijndip opkomen
Oud 13-01-2006, 15:49
ZerO
ZerO is offline
Ik ben nog steeds ZIEKJES maar ik ging stofzuigen en toen heeft de stofzuiger 50 cent doorgeslikt . Balen natuurlijk want zo rijk ben ik niet
Kutdag maar vanavond wordt het leuk hoop ik
Oud 13-01-2006, 16:17
merels
merels is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 13-01-2006 @ 14:40 :
^ lets chew bubblegum and kick some ass uhuhuh

ik ben net terug uit BERLIJN en het was echt ubergeweldig. de mensen daar zijn heel aardig en eh heel leuk en het is veel goedkoper dan in nederland en heel veel winkels met hele mooie toffe 2ehands dingen en eh ook veel MOOIE mannen omgomgomg.
ahw tof! ik had precies hetzelfde getypt
vooral de mensen zijn vriendelijk en open(L)

ik ging een broek terugbrengen die gescheurd was, ware het niet dat ik de broek was vergeten, gelukkig had ik nog net niet mijn treinkaartje gekocht toen maar thee gedronken en de dvd van de eerstejaars disputen van het amsterdamse corps gezien en daar wel om gelachen. ik ga zo oppassen en daarna naar elf, en mijn pap komt mij halen, hoe lief is dat.

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 16:19.
Oud 13-01-2006, 16:21
merels
merels is offline
ohja omgomgomg ik waarschijnlijk na mijn examen naar lloret de mar
Oud 13-01-2006, 16:28
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een BAD genomen, een wasje gedraaid, de vaatwasser aangezet, macaroni gegeten en een GOEDE CONVERSATIE gehad op MSN met Tom.
Vanavond ben ik te vinden op een KRAAKFEEST.
Oud 13-01-2006, 16:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 13-01-2006 @ 17:21 :
ohja omgomgomg ik waarschijnlijk na mijn examen naar lloret de mar
ik naar shanghai met een vriend(L)!
Oud 13-01-2006, 16:34
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-01-2006 @ 17:34 :
hoerr
Oud 13-01-2006, 16:43
merels
merels is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-01-2006 @ 17:34 :
idd hoer denk je dat ik daar geld voor heb
Oud 13-01-2006, 17:13
Verwijderd
Ik ben nog steeds ziek en ik word nu weggejaagd van het internet.

Ook is er vanavond een tof feestje maar daar kan ik niet heen want ik ben dus ziek.

Ik heb ook al twee dagen niks gegeten want anders word ik misselijk en ik heb buikpijn van het hoesten en ik nies steeds over m'n kat heen.
Oud 13-01-2006, 17:16
Verwijderd
Oja, en een vriendin van mij gaat in Berlijn studeren en ik ben jaloers.

Hoewel mijn vader net iets begon te leuteren over studeren in Japan en dat lijkt me heel gaaf maar daar komt toch niks van in want 't is een man van veel woorden en weinig daden.

EN IK WIL EEN TOSTI want OMG TWEE DAGEN GEEN KAAS IK WORD GEKKKK maar de kaas is OP.
Oud 13-01-2006, 17:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
botulism schreef op 13-01-2006 @ 17:28 :
BAD + KRAAKFEEST.
provocateur.
Oud 13-01-2006, 17:23
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 13-01-2006 @ 17:43 :
idd hoer denk je dat ik daar geld voor heb
wat nou !
Oud 13-01-2006, 17:27
Electriq
Electriq is offline
Stage en het was leuk, de hele afdeling stonk naar pis Nu ben ik de hele tijd 'Mee naar Coevord'n-Zuid' van Voorste Linie aan het luisteren want geil accent <3
Oud 13-01-2006, 17:29
Verwijderd
Ik was vandaag vrij, eindelijk UITSLAPEN tot een goddelijk laat tijdstip. Bijzonder weinig gedaan, behalve mezelf volvreten voor de tv en mijn internetachterstand van dagen inhalen uhuhuh. Wonderbaarlijk.

Weekend. <3
Oud 13-01-2006, 17:40
Broeder
Broeder is offline
Ik ben vandaag tot vier keer toe opgestaan en ik ben nog steeds moe
Oud 13-01-2006, 18:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-01-2006 @ 18:16 :
provocateur.
"Zijn lid sprong rond in haar mond als een douchekop die in een leeg bad was gevallen"
Oud 13-01-2006, 20:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
botulism schreef op 13-01-2006 @ 19:52 :
"Zijn lid sprong rond in haar mond als een douchekop die in een leeg bad was gevallen"
Da's toch 'n hele gezonde volzin?
Oud 13-01-2006, 20:51
Lif
Lif is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 13-01-2006 @ 14:40 :
Ik was net een beetje over mijn afterberlijndip heen, maar nu issie weer terug. En ik ben gaan poolen in plaats van mijn werkstuk te schrijven en inleveren.
Oud 13-01-2006, 22:25
vixen
vixen is offline
Gisteren zat er van half 10 tot 1 uur s'nachts een rare Belg op mn kamer, daarna twee zatte huisgenoten en toen om half 4 kwam mn vriendje nog binnen gewandeld.
Vanmorgen werd ik wakker om half 10, half 11 en toen om half 12, toen ging ik op school dingen doen, deden de printers het niet en kwam ik daardoor te laat op mn werk. Daar ging alles wel goed, maar de verwarming was stuk. Thuis was het wel leuk met alle appelkoeken en chips. Ik heb nog steeds geen iPod nano.
Oud 13-01-2006, 22:28
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou! Ik ging als een dol hondje sollicitaties mailen, toen viel ik per ongeluk in slaap maar kwam toch slechts vijf minuten te laat op mijn... 'WERKPLEK' Toen heb ik lekker geschrobd, gepoetst en gezogen en de OPZIJ gelezen Toen ging mijn vader een lekker Chineesje halen voor ons allen en we hebben gesmikkeld hoor, volgens mij lust ik inmiddels WIJN!! Dat is erg prettig gezien mijn financiele situatie Inmiddels ben ik thuis en drink een gezellig biertje en ik houd de grote schoonmaak ivm onverwachts bezoek Ik denk dat ik nu een plasje in mijn toilet ga gieten Moet ook gebeuren, niet waar?
Oud 13-01-2006, 23:04
Gadje
Gadje is offline
Doordat ik moest werken en mezlf orienteren op een reis naar ny en omdat ik een opdracht moest maken en omdat ik het nu ook nog eens uit moet maken met mn vriendje ben ik helemaal gestresst.
Oud 13-01-2006, 23:05
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
botulism schreef op 13-01-2006 @ 19:52 :
<3
Oud 13-01-2006, 23:33
idontcare
idontcare is offline
ik was heel sociaal op mn werk want ik val morgen ochtend een uurtje in, wat betekend dat ik al om 8uur begin ipv 9uur. zzz
Oud 13-01-2006, 23:51
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Gadje schreef op 14-01-2006 @ 00:04 :
Doordat ik moest werken en mezlf orienteren op een reis naar ny en omdat ik een opdracht moest maken en omdat ik het nu ook nog eens uit moet maken met mn vriendje ben ik helemaal gestresst.
is het niet behoorlijk lullig om dit hier te plaatsen aangezien bram ook wel eens op lifestyle komt
Oud 13-01-2006, 23:53
ZerO
ZerO is offline
Ben een samenvatting aan het maken voor mijn tentamen en ik heb de smaak te pakken gekregen
Oud 13-01-2006, 23:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-01-2006 @ 00:51 :
is het niet behoorlijk lullig om dit hier te plaatsen aangezien bram ook wel eens op lifestyle komt
boeiend?
Oud 13-01-2006, 23:57
grandmommy
grandmommy is offline
ik hoorde vanmiddag dat mijn buurman schijnbaar anderhalve week geleden dood ging ( jawel, van de kanker!!!11!!11!~`~@@!!) en dat er afgelopen zaterdag een stormloop op zijn witte spuuglelijke beeldenhandeltje was. waar the fuck was ik zaterdagavond. Ik heb daar dus helemaal niks van gemerkt
Oud 14-01-2006, 00:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-01-2006 @ 21:31 :
Da's toch 'n hele gezonde volzin?
Jij wint, want het KRAAKFEEST viel vies tegen. De stroom viel uit en de muziek was KUT. Gelukkig was het bier nog 1 euro, maar dat kon de avond niet redden.
Oud 14-01-2006, 00:56
Verwijderd
ik ben beurs van de mosh brengen, want een paar jongens zeiden dat ik dat moest doen.
Oud 14-01-2006, 01:08
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 13-01-2006 @ 23:28 :
Nou! Ik ging als een dol hondje sollicitaties mailen, toen viel ik per ongeluk in slaap maar kwam toch slechts vijf minuten te laat op mijn... 'WERKPLEK' Toen heb ik lekker geschrobd, gepoetst en gezogen en de OPZIJ gelezen
Heb je een baan?
Toen ik een schoonmaakbaan had werd in pardoes ontslagen, ik sopte de wc's zeker niet grondig genoeg

Ik ben naar de plaatselijke bioscoop geweest met een dinnetje, naar Flightplan. Leek ons nogal suf maar beter dan de rest van de films. Nou en hij was eigenlijk best gaaf.
We hadden wel de laatste bussen (ahah) gemist dus toen bestelden we maar een taxi, waarna we teveel moesten betalen bij die eikel, maaarjaaaaaa.

JA TOCH.
Oud 14-01-2006, 07:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
tering ik ga slapen

dag allemaal haahaa
Oud 14-01-2006, 08:05
woezel
woezel is offline
ik heb heerlijk geslapen en daarna heerlijk gedoucht en nu eet ik heerlijke muesli met banaan en zo meteen ga ik heerlijk studeren.
grpmfp.
Oud 14-01-2006, 08:33
Drez
Drez is offline
Citaat:
woezel schreef op 14-01-2006 @ 09:05 :
ik heb heerlijk geslapen en daarna heerlijk gedoucht en zo meteen ga ik heerlijk studeren.
grpmfp.
Oud 14-01-2006, 10:01
Verwijderd
ik werk al een uur, en ondertussen speel ik spelletjes en kijk ik eens op wat fora
Oud 14-01-2006, 10:38
Quantes
Quantes is offline
Ik heb al muziek gebrand, schoolwerk samengevat, straks wat werken voor school, en vanavond rustig thuis. saai dus eigenlijk
Oud 14-01-2006, 12:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik ging housen in 11 en wie waren daar? .
De vriend van Gerrit, Ruud de Wild, Merels en Martine Hafkamp. pwned.
Oud 14-01-2006, 12:06
botulismf
botulismf is offline
Ik kreeg een ONBESCHOFT pm'etje van ZerO. Verder ga ik vandaag schilderen.
Oud 14-01-2006, 12:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister samen met een vriendin naar Voicst en zZz geweest, waarvan, zoals verwacht, Voicst erg duf was. Daarna nog even wat gedronken, en geslapen. Vandaag heb ik boeken geregeld en wat gelezen in de Pest.
Oud 14-01-2006, 12:12
ZerO
ZerO is offline
hij was BEHOORLIJK gewaagd

Ik wacht tot ik gebeld word door een vriendin om naar de stad te gaan. In de tussentijd vul ik wat ns formulieren in, het levert me wel eens wat geld op
Oud 14-01-2006, 12:13
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-01-2006 @ 13:12 :
hij was BEHOORLIJK gewaagd
Dat ontken ik niet.

Ik moet nog een kadootje kopen voor een verjaardagsfeestje vanavond BEDENK IK ME NET MET DANK AAN SIGUR. <3
Oud 14-01-2006, 12:15
Verwijderd
ik ben alleen thuis, ik verveel mij, ik word met de minuut bozer (onterecht) omdat iemand niet terugmailt, ik heb genoeg van al dat kkkkkkutleerexamengedoe, en ik denk na over met wat ik mij ga volvreten sebiet maar dat is moeilijk want er is niet veel in huis.
Oud 14-01-2006, 12:19
vixen
vixen is offline
Ik ben net wakker en mn pappa heeft zn iPod binnen. De moeder van een vriend dacht dat een iPod een soort theepot was. Dat maakt werkelijk mijn hele dag.
Oud 14-01-2006, 12:24
655321
655321 is offline
Ik ben net wakker en ik zag net Metal zn telefoon een hele hoop kusjes geven. Dat maakt werkelijk mijn hele dag.
Oud 14-01-2006, 13:01
*oma*
*oma* is offline
Ik heb nog maar één lens
Oud 14-01-2006, 14:14
Haligh
Haligh is offline
ik had gister een gala en dat was gaaf.
ik was zo lam als een aap en backo' en antigone ook.
en toen in de stad werd ik wederom geconfronteerd met: 'ben je echt nederlands?'
maar dit keer dachten ze niet dat ik marokkaans of pools was, maar spaans.

aha.

Regels voor berichten