Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben in het boek begonnen, maar de schrijfstijl spreekt me niet echt aan. Meestal lees ik een boek in één keer uit, maar Oesters van Nam Kee niet (dat had er misschien ook mee te maken dat ik net een ander boek uit had - Experiment Black Box - en mijn ogen nogal dichtvielen). Door de schrijfstijl was ik er niet echt door gegrepen en eigenlijk ben ik nog niet verder gegaan, het boek ligt nog bij mijn ouders. Ik vond de hoofdpersoon heel irritant en overdreven overkomen.
Ik denk dat ik toch wel naar de film ga, want het verhaal lijkt me wel interessant, en ik ga het boek ook nog wel lezen. Maar ik heb al het vermoeden dat het niet een van mijn favoriete boeken zal zijn, dat geldt voor de film waarschijnlijk ook. Uit nieuwsgierigheid ga ik wel. |
![]() |
|
Het lijkt me nog wel een redelijke film, en hopelijk niet zo'n jofele Costa-VolleMaan uitvloeisel. En dat ze wat van Katja's poesje eruit hebbben geknipt is alleen maar goed, anders blijft de NL film hangen bij dat soort Turks-Fruit achtige praktijken, het is tijd voor een film die niet alleen maar om seks draait. (Komt dit uit mijn mond?!
![]()
||
Citaat:
Veel filmcritici bekritiseerden ook BULLY (van Larry Clark) omdat de scenes waarin de spelers naakt zijn het niet bedekt word of geschuwd. Het is realistisch(er). Maar het blijkt veel mensen te storen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn recensie van deze film staat alweer een paar dagen op http://fun.scholieren.com/films
Ik vond het een behoorlijk sterke film, waarin Egbert-Jan Weeber (hij heeft inderdaad een rol gehad in Finals) heel goed de rol van Berry vertolkt. Het verhaal is krachtig, maar zoals wel vaker met verfilmingen in vergelijking met het boek versimpeld. De film heeft een stuk meer diepgang dan de feelgoodmovies als Costa/Volle Maan. Dat is ook leuk, maar meer van het type hap-slik-weg. Maar goed, voordat ik mijn recensie opnieuw schrijf. lees hem zelf maar gewoon ff.
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
||
Citaat:
Dat Costa! niet door iedereen even goed ontvangen werd heeft meer te maken met het genre.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oesters van Nam Kee lijkt me trouwens niet zo'n boeiende film. Klinkt nogal cliché.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Verslagen Ned...oesters van nam-kee,kleine blonde dood???? Ellie_Bellie_e | 8 | 16-03-2005 22:22 | |
Films, TV & Radio |
Nummer in Oesters van nam kee!!! Edoes | 4 | 21-02-2004 08:30 | |
Muziek |
oesters van nam kee Edoes | 6 | 19-02-2004 19:38 | |
Films, TV & Radio |
Klaas "de dominee" Bruinsma: de opkomst en ondergang van een maffiabaas TAFKAB | 12 | 23-08-2003 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Vraagje over De oesters van Nam Kee noodlle | 3 | 09-01-2003 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
oesters van nam kee, samenvatting p/hoofdstuk FireCracker | 2 | 04-01-2003 18:20 |