Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik lees de site die Kwieltje in het vorige topic postte. (www.yildez.nl) Echt ongelooflijk heftig.. Ik ben nog maar op de helft met lezen, maar ik zit nu al met een verdrietig gezicht.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet heel snel in tranen, maar bij het lezen van deze site meerdere malen. edit: en toen las ik een gedichtje in het gastboek en was ik weer in tranen: Look not where I was For I am not there My spirit is free I am everywhere In the air that you breathe In the sounds that you hear Don't cry for me My spirit is near I'll watch for you From the other side I'll be the one running New friends by my side Smile at my memory Remember in your heart This isn't the end It is a brand new start Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 19:30. |
![]() |
||
Citaat:
Echt, super veel bewondering.. En dat gedichtje is inderdaad erg mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ehm. Ik heb de hele dag al hoofdpijn en ik hoop maar dat ik niet ook ziek word, hoewel daar wel voordelen aan verbonden zijn. Hele dagen in bed liggen en lezen, bijvoorbeeld. Mijn toetsweek missen is alleen niet al te handig. Nou ja. Doet er niet toe. Ik zie wel.
||
![]() |
Citaat:
Zat toenet met mijn moeder in een restaurant over P. en N. etc te praten, vind het zo fijn dat ik daarmee bij haar terecht kan, ook gewoon over hun drugsgebruik kan praten. Alleen moet steeds oppassen dat ik me niet verspreek, niet over mijn drugsgebruik begin. Maar damn, ik zat bijna te janken daar, de huilende stem van N., de lijkenkop van P., ik krijg ze niet uit mijn hoofd. Die jongens zijn helemaal gebroken. Ik wil N. nu helemaal zien, hem een knuffel geven, maar ben ook bang. P. zag er al zo slecht uit, volgens B. was N. er nog erger aan toe. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien helpt het. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel mail, maar niet de goede. PC was daar gecrashet. ![]() Ik verwacht toch nog steeds niets, maar alsie is gecrasht is het in zekere zin wel dom om te vragen of ik hem heb ontvangen. Dan kun je beter nog eens sturen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik maak teveel ruzie, echt waar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ot: ik houd sowieso wel van levend zijn, geloof ik ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |