Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2006, 13:04
moon
moon is offline
vorige

Hart kan weer gelucht worden!
Oud 14-01-2006, 13:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Moon, ik dacht gisterenavond nog aan je. oké, ik kon niet slapen... Spreek je jouw naam op zijn Engels uit? Want dan doe ik dat verkeerd

Gisteren was zo leuk, ben helemaal vrolijk nu
Oud 14-01-2006, 14:10
Verwijderd
Op vrijdag de 13de een best wel zeer goeie dag hebben, huh

Ingeloot voor de commissie die ik wilde, mét 3 andere leuke mensen. Dagje Amsterdam met 2 vrienden, eigenlijk om boeken voor onze paper bij de bieb te halen, maar daarna door de stad te lopen. En daarna 's avonds een Kill Bill marathon met 3 vrienden, wat supergezellig was. Tenslotte nog een mailtje van het Studiepunt toen ik om 2 uur 's nachts m'n mail checkte, met daarin dat ik het derde vak toch ook mag volgen.

Vandaag ontzettend uitgeslapen, heb eigenlijk net m'n ontbijt op Maar mocht ook wel nadat het 3 dagen achter elkaar heel laat geworden was. Straks een wedstrijd, om 18.00 uur. Idiote tijd, want dan kun je dus niet fatsoenlijk eten
Oud 14-01-2006, 14:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is echt zalig weer vandaag

Lekker in een shirtje zonder mouwen zitten zonder het koud te hebben, je kamer die ruikt naar frisse buitenlucht, het zonnetje dat schijnt.

Daar word ik nou vrolijk van
Oud 14-01-2006, 14:59
Verwijderd
Waarom valt altijd alles tegen bij mij? Ik begin er nu echt moe van te worden.
Oud 14-01-2006, 16:01
Verwijderd
Pas de afgelopen maanden begin ik te beseffen hoe leeg m'n leven eigenlijk is.
Oud 14-01-2006, 16:18
Redhair
Redhair is offline
Vandaag moesten T. en ik flyeren in de stad. (voor een verslavingszorg instantie, hoe ironisch). B., een ex-speedgebruiker kwam bij ons staan, hij weet het sinds een week. Lachte me even uit, toen kletsten we wat. Hij kent N. ook, vertelde dat hij hem van de week gezien had en helemaal kapot is.
Na een poosje zag ik t., een huisgenoot van N., en nog een jongen. Ik begroette t., toen keek ik naar die ander. Dat was P., een jongen waar ik het meest mee omging na N.. Mijn god, ik herkende hem eerst niet eens. Wat gepraat, gezegd dat ik het verschrikkelijk vind. Zij hadden elkaar vandaag pas weer gevonden na dinsdag, weten niet waar N. uithangt. Maar P. is dus ook helemaal kapot. Heb alleen maar aan N. gedacht. Toch stonden ze wat te glimlachen naar me. Ik vroeg wat ze ophadden, alleen een jointje zeiden ze. Maar jezus, ik zag nauwelijks een pupil meer, en ze bleven maar dom naar me lachen, met verkankerde koppen. Ben bang dat het heroine is, weet niet iets anders waar je zulke pupilen van krijgt, en zo'n wazige glimlach. En ze deden niet aan heroine. Ik vroeg nog eens of het echt alleen jointje was, en ze bleven erbij. Na 10 minuten afscheid genomen, ze moesten weer opzoek naar een slaapplaats, en ik ben zo bang. Heroine of maak ik mezelf nou gek? En hoe is N. er nu aan toe? De rest van de tijd beetje wazig geweest. Mijn vriendje was ook best geschrokken. Voor het eerst zag hij, naast M, de jongens uit mijn drugsgroep. Hem direct maar opgebiecht dat ik vorige week nog gehaald heb. Vage dag dus.
Oud 14-01-2006, 16:19
Fruitcake
Fruitcake is offline
Waarom?
ik zie hem zo graag! waarom moet hij het nu gedaan maken?
Wat heb ik mis gedaan? ik heb alles gegeven maar dat was blijkbaar niet genoeg.
Nu zit ik hier gelijk een oversture debiel te janken. En ik zie hem echt graag
Oud 14-01-2006, 16:39
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een rare dagen. De chaos in mijn hoofd is echt gigantisch dus ik heb afgelopen week voor iedere dag een schema gemaakt waar ik dan mijn hele dag in heb geplant. Dat is de enige manier waarop ik nog wat doe voor school en waarop ik niet allerlei dingen vergeet. Gisteren naar de Jamsessie op school geweest, het was echt superleuk! Een heleboel vrienden of mensen die ik ken gingen optreden en ze deden het zo supergoed! De bandjes waren echt heel goed en ik heb me prima vermaakt! Vandaag naar 't UCK gegaan. We gaan een te swingend nummer van Stevie Wonder instuderen met zang en allerlei scènes instuderen met spel 't Was heel leuk, maar ook heel anders op de een of andere manier. Ik weet niet goed hoe ik me voel. Probeerde haar vrijdag nog op te zoeken maar ik durfde niet goed, bang dat ik haar lastig zou vallen. Vanavond gaat iedereen uit maar ik mag niet naar Utrecht en heb eigenlijk ook niet zoveel zin op deze manier. Een stelletje kutten zijn het af en toe, die vrienden van mij. Heb W. ook echt al lang niet gesproken, voelt raar.. Ik weet niet goed hoe ik verder moet, ik... het is allemaal zo leeg om me heen en in mijn hoofd zo druk en vol. Voel me heel verward en vreemd. Zo moeilijk door te gaan, maar ik kan niet meer opgeven.
Oud 14-01-2006, 17:33
Gothic
Gothic is offline
Godver, ik word weer gewisseld, 3x achtereen. En ik weet dat ze beter is, maar ze komt halverwege het seizoen binnen en opeens ben ik niet belangrijk meer. Dit seizoen hadden we mensen tekort en dan willen ze me dolgraag hebben, maar nu zij er weer is, kan ik weer oprotten. Zo ontzettend kut is het en niets aan te doen ...
Oud 14-01-2006, 17:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik lees de site die Kwieltje in het vorige topic postte. (www.yildez.nl) Echt ongelooflijk heftig.. Ik ben nog maar op de helft met lezen, maar ik zit nu al met een verdrietig gezicht. Wat hebben die mensen veel ergs meegemaakt.
Oud 14-01-2006, 17:43
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Weer ruzie, weer gedoe.
Ik ben het zo vreselijk zat
Vanavond weg, gelukkig.
Blij dat ik toffe vrienden heb hier.
Oud 14-01-2006, 18:00
Tink*
Tink* is offline
Die vriendin die gisteren zo zat te zeuren of ik meeging heeft gelukkig vandaag niet gezeurd. Gisteren nadat ze een tijd stil was op msn, ik hield ma ook al wijselijk stil, ging ze daarna weer gewoon praten. Maar ik wacht al af voor de volgende keer dat ze weer zo doet.

En dan hebben we nog dat beste vriend gedoe. Gisteren vroeg hij me of ik vroeger (in de 2e ofzo) meer voor hem voelde dan gewoon vriendschap. Dat had hij toen gehoord van iemand en hij herinnerde het hem zich. Nou dat was dus niet zo, als het zo was zou ik daar niet over liegen. Maar dan raak ik weer gefrustreerd omdat kennelijk iemand leugens over mij vertelt/vertelde. En wil dus weten wie en ga doorgraven, misschien wilde hij diegene wel in bescherming nemen o.i.d. Nou toen moest ik dus niet zo doorgraven enzo omdat ik dat altijd blijk te doen. Dat is misschien wel zo, maar dat komt ook alleen maar voor uit onzekerheid. Als iemand iets over me heeft gezegd dan wil ik dat graag weten, ik houd niet van achterbaks gedoe. Maar goed, hij wist het dus echt niet etc. maar die opmerking blijft me wel bij. En vandaag ook weer, ik was de stad ingeweest met wat vrienden en bij de Etos stond er een meisje achter me in de rijd die me een paar jaren geleden ontzettend heeft gekleineerd altijd. Toen was ik sowieso nog anders en slikte ik het gewoon, ik weet ook nooit wat ik moet doen als ik zulke mensen weer tegenkom. Maar ze zat altijd bij me in met muziek, dat was toen nog geclusterd met de havo en ze volgde dat, ze maakte echt rotopmerkingen soms en was heel achterbaks en ook gemeen tegen anderen, wat ik me ook wel aantrok. Maar nu vertelde ik hem dat dus en hij vindt haar wel aardig, daar is niks mis mee, dat is zijn zaak, ik vind ook wel mensen aardig die hij niet mag. Maar als ie dan weer zegt dat ik me niet moet aanstellen, daar kan ik nou niet tegen. Ik mag haar gewoon niet om wat ze heeft gedaan, dat is toch geen aanstellerij? Ook al mag hij haar dus wel. Maar ik kan er sowieso niet goed tegen als mensen zeggen dat ik me aanstel, want voor hen lijkt iets misschien niet zo erg, maar voor mij is het wel erg. Niet iedereen voelt hetzelfde, ik weet dat ik sneller gekwetst ben als anderen en anders op dingen reageer. Maar zeg dan niet dat ik me aanstel, want ik ervaar het als wel heel erg. Het loopt sowieso een beetje vervelend tussen ons de laatste tijd, vooral dat van woensdag heb ik me toch wel aangetrokken. Ik hoop dat het binnenkort anders wordt want ik vind het wel heel kut. Ik weet ook dat ik hier alleen maar de slechte dingen vertel natuurlijk, want in werkelijkheid zijn er ook zoveel leuke dingen waarbij ik me echt besef hoe blij ik eigenlijk ben dat hij mijn beste vriend is en hoeveel ik van hem houd.
Oud 14-01-2006, 18:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hè bah... wat heb ik een slechte nacht gehad. Ik heb niks anders gedaan dan liggen hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Een schorre keel, ik zat (zit) helemaal dicht, kon niet slapen, wateroogjes etc. Om 9 uur 's ochtens had ik nog amper geslapen.

Bleh..
Oud 14-01-2006, 18:18
Verwijderd
I ben meer dood dan levend. Zó moe hè. Daklozencentrum was druk vandaag. Het was mijn laatste zaterdag daar. Er waren ruzies, iedereen wilde even met me praten, er is een lied, een gedicht en nog een gedicht voor me geschreven, en ook nog een positieve woord van de Italiaan, en toen was daar die stomme vent waar ik niet van af kwam en die me echt volledig moe maakte. Ik snapte hem gewoon niet, en hij wilde gewoon niets van mij begrijpen leek wel. Bah, vreselijk. Toen maar de coördinatrice erop afgestuurd, want ik wist het niet meer. En nu moet ik zometeen alweer weg. Maar daar ben ik lekker alleen. En dan morgen ook weer tyfushard aan het werk. Stom mens, het is ook nooit goed. En ik word echt gek van iedereen die denkt het 'even' over een andere boeg te gooien. Kijk, als het er nu één was...maar nee. En echt, ze hebben er geen reet aan, want ze eindigen toch bij een of andere praatgroep omdat ze zichzelf helemaal volledig kwijt zijn. Nou, lekker dan. Oh en bah, ik kan alles alleen even negatief zien, want mn kop is moe. En nu moet ik eten. (want dat heb ik de hele dag nog niet gedaan )En kut..
Oud 14-01-2006, 18:29
Verwijderd
Ik wil dus echt het huis uit volgend jaar, begin die controle zoo zat te worden.
Oud 14-01-2006, 18:29
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Oud 14-01-2006, 19:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
En toen moest ik huilen.

Damn.. wat heftig.
Oud 14-01-2006, 19:26
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-01-2006 @ 18:42 :
Ik lees de site die Kwieltje in het vorige topic postte. (www.yildez.nl) Echt ongelooflijk heftig.. Ik ben nog maar op de helft met lezen, maar ik zit nu al met een verdrietig gezicht. Wat hebben die mensen veel ergs meegemaakt.
ik heb zo'n ongelofelijke bewondering voor die mensen. Vooral voor Ron. Die man heeft zn vrouw al verloren, zijn zoontje (bij zn 2e vrouw Joke) en nu Yildez dus, ze was pas 11, maar meer meegemaakt dan een boel mensen samen!

Ik ben niet heel snel in tranen, maar bij het lezen van deze site meerdere malen.

edit: en toen las ik een gedichtje in het gastboek en was ik weer in tranen:
Look not where I was
For I am not there
My spirit is free
I am everywhere

In the air that you breathe
In the sounds that you hear
Don't cry for me
My spirit is near

I'll watch for you
From the other side
I'll be the one running
New friends by my side

Smile at my memory
Remember in your heart
This isn't the end
It is a brand new start

Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 19:30.
Oud 14-01-2006, 19:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 14-01-2006 @ 20:26 :
ik heb zo'n ongelofelijke bewondering voor die mensen. Vooral voor Ron. Die man heeft zn vrouw al verloren, zijn zoontje (bij zn 2e vrouw Joke) en nu Yildez dus, ze was pas 11, maar meer meegemaakt dan een boel mensen samen!

Ik ben niet heel snel in tranen, maar bij het lezen van deze site meerdere malen.

edit: en toen las ik een gedichtje in het gastboek en was ik weer in tranen:
Look not where I was
For I am not there
My spirit is free
I am everywhere

In the air that you breathe
In the sounds that you hear
Don't cry for me
My spirit is near

I'll watch for you
From the other side
I'll be the one running
New friends by my side

Smile at my memory
Remember in your heart
This isn't the end
It is a brand new start
Ik huil ook niet zo snel, maar toen ik dit las kwamen uiteindelijk toch de tranen die al drongen. Die man, Ron, bleef zo lang positief (tenminste, dat leek zo in zijn berichtjes) ondanks alle verliezen die hij al in zijn leven had meegemaakt. Wel vond ik het mooi om te lezen dat Yildez in haar laatste jaren veel heeft gezien van de wereld en heeft proberen te genieten door veel uitjes te maken en wat te doen op de momenten dat ze zich goed voelde.
Echt, super veel bewondering..

En dat gedichtje is inderdaad erg mooi.
Oud 14-01-2006, 19:43
Verwijderd
Ik heb het nu heel erg verpest geloof ik. Ook nog mijn ratje dus bijna vermoord, tgaat goed hier
Oud 14-01-2006, 20:09
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 14-01-2006 @ 20:43 :
Ik heb het nu heel erg verpest geloof ik. Ook nog mijn ratje dus bijna vermoord, tgaat goed hier
Jouw ratjes kunnen veel hebben, toch?

Ontopic: Ehm. Ik heb de hele dag al hoofdpijn en ik hoop maar dat ik niet ook ziek word, hoewel daar wel voordelen aan verbonden zijn. Hele dagen in bed liggen en lezen, bijvoorbeeld. Mijn toetsweek missen is alleen niet al te handig. Nou ja. Doet er niet toe. Ik zie wel.
Oud 14-01-2006, 21:20
Verwijderd
Zo. Ik ben het zat. Alles en vooral mezelf. Dus, vandaag begonnen en vanaf morgen doen we het helemaal anders. Nieuw jaar en dat ga ik dit keer eens een keer goed beginnen. We zien wel hoe het eindigt. Ik heb me vorig jaar in alles te lang mee laten nemen. Ik heb me laten gebruiken, ik heb zelf ook mensen gebruikt, ik had in veel dingen anders moeten reageren, anders moeten doen, eerder moeten ingrijpen, eerder moeten weglopen. Ik ben er nu klaar mee.
En ik ga het niet 'even' over een andere boeg gooien. Ik ga het helemaal en langzaam aan over een andere boeg gooien. En ik eindig niet bij een praatgroep.
Zo. Dus. Vandaag allemaal nieuwe dingen gekocht. Nieuwe schoenen, nieuw ondergoed, nog een gaatje in mijn oren laten schieten. Veel nieuwe oorbellen gekocht. In plaats van mijn bek open te trekken gewoon es gezwegen. Gewoon eens flauwe opmerkingen gemaakt.

Nee, het is mij niet naar mijn bol gestegen. Ik ga het gewoon even anders doen. Ik ben mijn eigen negatieve gezeur zat. Ik ben nog jong, ik kan nog lang genoeg zeuren.

Liever nog geluk dan gelijk
Oud 14-01-2006, 21:29
Anno2007
Anno2007 is offline
we hebben vdaag een stikbelangrijke wedstrijd verloren
maja beurt is beurt..

trug in de auto was wel grappig trouwens (we waren met 3 auto's, 1tje met 4 meiden, 1tje met 2 jongens en een meisje, 1tje met 3 jonges en 2 trainers) Ik zat zo in de ''meidenauto'', en wij vielen met zn allen in slaap. Die andere 2 auto's schijnen langs ons gereden te zijn. Die hadden ammel stiklol, en toen we weer egt wakker waren, hadden we ook wel lol

verder ben ik niet al te vrolijk op t moment, maar dat is bekent
Oud 14-01-2006, 21:36
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Redhair schreef op 14-01-2006 @ 17:18 :
Blabla huisgenoten-van-N.-/-vriend-van-mij-heroine?-verhaal
Pfoe, vroeg net even aan mijn broer, maar van flink blowen kan je ook speldenkop-pupilen krijgen.
Zat toenet met mijn moeder in een restaurant over P. en N. etc te praten, vind het zo fijn dat ik daarmee bij haar terecht kan, ook gewoon over hun drugsgebruik kan praten. Alleen moet steeds oppassen dat ik me niet verspreek, niet over mijn drugsgebruik begin.
Maar damn, ik zat bijna te janken daar, de huilende stem van N., de lijkenkop van P., ik krijg ze niet uit mijn hoofd.
Die jongens zijn helemaal gebroken. Ik wil N. nu helemaal zien, hem een knuffel geven, maar ben ook bang. P. zag er al zo slecht uit, volgens B. was N. er nog erger aan toe.
Oud 14-01-2006, 21:48
kroot
kroot is offline
ik heb hoofdpijn en ga nu slapen. En ik moet eindelijk morgen mijn kamer opruimen. Mijn huisgenoten denken grappig te zijn met te zeggen: hee heb je een nieuwe vloerbedekking. Maar oke het is nu toch echt heel erg. Ik moet zeg maar op mijn bed springen om mijn kamer in en uit te komen
Oud 14-01-2006, 22:27
Roosje
Roosje is offline
En nu, lieve schat, ga je braaf je bedje in en slapen. Is goed voor je.
Oud 14-01-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 14-01-2006 @ 23:27 :
En nu, lieve schat, ga je braaf je bedje in en slapen. Is goed voor je.
Ik denk dat ik dat ook maar even tegen mezelf ga zeggen.
Misschien helpt het.
Oud 15-01-2006, 01:07
dyfusica
dyfusica is offline
Ik weet het niet meer.
Wat mijn thuis is.
Wie mijn vrienden zijn.
Hoe het verder moet.
Wat ik wil.
Wat ik niet wil.

Gelukkig ben ik.
Op reis, altijd.

Ik hou ervan, ontzettend. Het is echt geweldig.
Ik verlang naar een vakantie.
Maar met een leuk gezelschap, een weekje weg,
ergens ver vandaan, op een plaats waar ze alleen een super hebben. En een kroeg. En gasten, en een plaatselijke bevolking die je negeert. Met kampvuren en alles, en strand.

Ik wil weg van hier. Tijdelijk. Misschien langer.
Een nieuwe omgeving, frisse start.
Vluchten, blijven.

Of misschien wel dit volhouden, zowieso tot de zomer.
Alles leek zo zeker, en leuk.
En dat is het ook.
Ik twijfel.
Oud 15-01-2006, 01:54
rare kwast
rare kwast is offline
vandaag naar een verjaardag geweest dus.. net thuis..
voelde me al heel erg labiel toen ik hier vertrok, in het centrum hebben we eerst gewinkeld.. was opzch wel gezellig..
ik deed gek, deed lachen maar het voelde niet goed..
ik voelde helemaal niets.. geen prettig gevoel dat ik altijd had in mn hart als ik mn vrienden zag en lol met ze maakte..

op de verjaardag zelf was het ook weer lachen en raar doen.. maar ik kon het niet helpen.. ik werd soms stil
stil en voor mezelf vechtend tegen de tranen..

ik voel me zo verdraaid leeg, mn leven stelt niet voor.
het is een aan een schakeling van mislukkingen en falen..
waar is het stukje leven dat wel mooi was.. waar ik het doel dat ik nu nog voor vecht...

het is kwijt.. totaal weggevaagd..
als een traan die over je wang stoomt en dan ineens naar benede valt en oplost in je shirt..
het spoor is er nog maar de traan zelf vind je nooit meer..

mn beste vriendin (zo ver je daar over spreekt) heeft een vriendin..
ze ziet er gelukkig uit nu, en ik ben daar echt heeel heel blij om.. ze heeft het zo verdiend!
(en dit klinkt heeeeeel ego ) ik ben niet meer nodig..
ik hou dit niet lang meer vol vrees ik..

*huilt* doet snel onder de dekens kruipen

Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 02:02.
Oud 15-01-2006, 02:05
darkfairy
darkfairy is offline
moe keelpijn misselijk door men benen heen zakken
vlekken voor men ogen zien zonder moeite haren uit men hoofd trekke en een klote bui gaat lekker
Oud 15-01-2006, 02:09
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-01-2006 @ 18:42 :
Wat een attention whores, bedoel je.
Oud 15-01-2006, 09:38
Dolores
Dolores is offline
Ruzie met m'n ouders.. M'n moeder wordt echt nooit kwaad, maar nu begon ze zelfs te schreeuwen. Overdreven gedoe, ik kan nooit wat goed doen. Ze bekijken het maar ook, ik ga wel op zoek naar een kamer ofzo. Iig weg hier, kutouders.
Oud 15-01-2006, 09:51
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Dolores schreef op 15-01-2006 @ 10:38 :
Ruzie met m'n ouders.. M'n moeder wordt echt nooit kwaad, maar nu begon ze zelfs te schreeuwen. Overdreven gedoe, ik kan nooit wat goed doen. Ze bekijken het maar ook, ik ga wel op zoek naar een kamer ofzo. Iig weg hier, kutouders.
*knuf* Pfoei, het was vannacht vier uur en dan alweer om 8 uur wakker liggen

Wel mail, maar niet de goede. PC was daar gecrashet.
Ik verwacht toch nog steeds niets, maar alsie is gecrasht is het in zekere zin wel dom om te vragen of ik hem heb ontvangen. Dan kun je beter nog eens sturen
Oud 15-01-2006, 10:11
Verwijderd
Ik haat dat kutwijf, ik geef dr nog is een klap in dr gezicht en tsja dan word ik waarschijnlijk gelijk het huis uitgefilkkerd. Maar goed, het is ook gewoon zo lekker kunnen dreigen van ej raakt je dochter kwijt, dan heb je niemand meer. Maar het is realiteit.
Als zij beweerd dat ik niet meer thuis hoef te komen als ik kamers ga, kan ik het ook zo spelen en dat ga ik ook doen.
Ze verpest mn leven, ik haat dr.
Oud 15-01-2006, 10:20
Verwijderd
Hij heeft net gemailt, blijkt dat hij gewoon niet op de computer was geweest. Ratje is ook weer helemaal beter, dus het komt allemaal toch nog goed.
Oud 15-01-2006, 10:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2006 @ 03:09 :
Wat een attention whores, bedoel je.
Wat aardig.
Oud 15-01-2006, 10:33
Verwijderd
Ik doe mee aan een onderzoek naar psychoses. Daarom heb ik een horloge om dat 10x op een dag, op willekeurige tijdstippen piept en dan moet ik een vragenlijstje invullen. Volgens mij ben ik aan het eind van de week helemaal dolgedraaid van dat piepje, maargoed . Verdien ik wel weer 25 eurie mee .
Oud 15-01-2006, 10:40
BananaSplit
BananaSplit is offline
Net effe liggen stressen over gisternacht met mijn ouders. Gaan zij naar een verjaardag tot vier uur waar je kunt zuipen zoals je wil en dan krijg ik over mijn donder omdat ik meer als 2 glazen cola in een hele nacht heb gedronken en daar wordt normaal ook nooit op gelet

Ik ben soms echt vaag he. Zeker als ik slecht geslapen heb.
Die leuke meid stuurt mij een mail of ik een mail had ontvangen, ze wist niet zeker of aangekomen want de pc was gecrasht.

Ik zeg ja anders kon ik dit niet lezen OMG hoezo domme actie. Direct daarna maar gemaild van niet. Ik verwacht niet veel, maar ik hoop nog steeds
Oud 15-01-2006, 10:41
BananaSplit
BananaSplit is offline
En ik ga zo douchen
Oud 15-01-2006, 10:42
Dolores
Dolores is offline
Oh echt, val dood. En maar doen alsof ze nu ineens wel bezorgd is he Terwijl ze gewoon geen fuck om me geeft, dat was al wel duidelijk.
Oud 15-01-2006, 10:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 15-01-2006 @ 11:20 :
Hij heeft net gemailt, blijkt dat hij gewoon niet op de computer was geweest. Ratje is ook weer helemaal beter, dus het komt allemaal toch nog goed.
Zei ik toch? Enenen?

Ontopic: Ik maak teveel ruzie, echt waar.
Oud 15-01-2006, 11:36
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik dacht dat het een leuke avond zou worden gisteravond, nou, mooi niet dus. Zelf pizza gemaakt, opgehaald door vrienden, een biertje gedronken en toen opeens een raar gevoel in mijn maag. Snel naar huis gegaan. Voedselvergiftiging. Hele avond last van gehad.
Bah.
Oud 15-01-2006, 11:54
dwight88
dwight88 is offline
ze stookt haar ook tegen mij op. Here we go again..
Oud 15-01-2006, 11:59
Verwijderd
Het gaat lekker zo
Oud 15-01-2006, 12:12
moon
moon is offline
@vogelvrij: voel me vereerd dat je aan me dacht . Ik vind moon in het nederlands heel lelijk klinken, het is dus inderdaad moon (engels). Ik vind de maan ook heel mooi dus vandaar.

ot: "gaat het echt wel? echt? weet je het zeker? hoef ik me geen zorgen te maken? gaat het echt?"aldus mijn moeder. Ik snap het wel na wat er de vorige keer is gebeurt en toch kan ik er absoluut niet tegen. Dan krijg ik alleen maar meer de neiging om vervelende dingen te gaan doen om me tegen haar af te zetten ofzo. Ik heb zo'n hekel aan dat over bezorgde. Ga weg!Ik Ik ben niemands bezit.
Oud 15-01-2006, 12:21
rare kwast
rare kwast is offline
Any time tomorrow I will lie and say I'm fine
I'll say yes when I mean no
And any time tomorrow
The sun will cease to shine
There's a shadowman who told me so

Oh, if you're coming down to rescue me
Now would be perfect
Please, if you're coming down to rescue me
Now would be perfect
Oud 15-01-2006, 12:38
WolterB
WolterB is offline
Die griep mag morgen wel over zijn, vind ik
Oud 15-01-2006, 12:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-01-2006 @ 13:38 :
Die griep mag morgen wel over zijn, vind ik
*doet beetje griepvrije cellen geven *
Oud 15-01-2006, 13:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
moon schreef op 15-01-2006 @ 13:12 :
@vogelvrij: voel me vereerd dat je aan me dacht . Ik vind moon in het nederlands heel lelijk klinken, het is dus inderdaad moon (engels). Ik vind de maan ook heel mooi dus vandaar.
Ik denk gewoon heel veel, maar wees maar vereerd hoor En ik vind moon op zijn Nederlands ook niet echt klinken, maar toch zeg ik het op zijn Nederlands. Onlogisch Ik houd niet zo van Engels, daar ligt het denk ik aan Maar ik houd wel weer van de maan.

Ot: ik houd sowieso wel van levend zijn, geloof ik

Regels voor berichten