![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het aan jou had gelegen waren de Neurenbergprocessen zeker ook niet op gang gekomen na WO 2? Alle daders gewoon zonder vorm van proces afknallen. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over dat GroenLinks stemmen: wees maar niet bang, dat zal ik heus wel doen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je hem hier een beetje probeerd te stangen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En omdat jij zo stoer bent, hebben wij opeens geen recht van spreken meer? Trouwens, JW, ik wist echt niet wat die afkortingen betekenden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga hier helemaal niet roepen dat ik er veel verstand van heb, ik ben inderdaad nog nooit in een crisisgebied geweest maar dat neemt niet weg dat ik over deze materie wel een eigen mening heb. Plus dat ik deze onderwerpen met meer dan gewone belangstelling volg. Waarschijnlijk ben ik behoorlijk rechts als je het met medeforummers vergelijkt maar jij draaft nu wel op een ongelovelijke manier door. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als jullie goed gelezen hadden dan had je ergens in het verhaal kunnen lezen dat ik het BETREUR dat het nodig is
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb altijd gezegt dat ik principeel tegen marteling ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals ik dus al concludeerde: een volledig overspannen reactie.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat iedereen wel beseft dat in bepaalde gevallen "proportioneel geweld" gerechtvaardigd is, alleen is Abu Graib daar geen voorbeeld van. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: ik zoek mijn bed op, ik heb nu eenmaal niet het fysiek van een lid van het KCT. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om te beginnen leven we namelijk in een rechtstaat, en ondanks de verwoede pogingen van conservatief Amerika om klassejustitie in te voeren, Amerika op papier ook. Dat betekent dat sommige dingen simpelweg niet voor mogen komen, beschaving noemen we zoiets. Ten tweede is het prima mogelijk om informatie uit iemand te persen zonder te martelen, iemand zit immers vast en je hebt de tijd. Het is toegestaan in een normaal verhoor als de rechercheur met zijn vuist op tafel slaat, schreeuwt, en een verdachte twaalf uur lang non-stop kan verhoren. Genoeg middelen lijkt me, wie dan nog niets zegt klopt psychologisch gezien niet helemaal, en die zal toch nooit praten. Bovendien zou je iemand door marteling kunnen laten bekennen dat hij de lucht groen heeft geverfd, maar dat maakt het nog niet de waarheid. Daar komt nog bovenop dat de VS helemaal geen bewijsvoering nodig hebben, slechts een verdenking schijnt al genoeg te zijn om je af te voeren voor jaren naar een illegale gevangenis ergens ver weg.
|
![]() |
|
|