![]() |
|||
Citaat:
Hier gaat bij mij toch echt de bullshit-detector af. Last time I checked stond er in China de doodsstraf op het ontsnappen uit staatsgevangenissen... en al helemaal als er minderheidsgroeperingen bij betrokken zijn. En die man zou een boek geschreven hebben en lezingen geven over zijn wonderbaarlijke ontsnapping? Dus ben ik zelf maar ff gaan zoeken.. lijkt me voldoende te stellen dat de bronnen elkaar op z'n zachst gezegd nogal tegenspreken.. Alle bronnen vermelden namelijk niks over verbrijzelde benen.. wel dat de deuren en poorten "toevallig" open stonden en de bewakers "toevallig" de andere kant op keken.. klinkt mij meer in de oren als omkoping. Komt wel vaker voor. Dan nog een berg van dit soort berichten: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Conclusie volgens jouw logica: Elmex tandpasta is het medicijn tegen aids. Bovendien heeft niemand 'aids afgeschud', in Afrika zijn vrouwen opgedoken die resistent zijn tegen infectie, maar waar je het nu over hebt is, zoals vaker bij voorbeelden, totale nonsens.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zeg trouwens ook niet dat er geen wonderen gebeuren en dat God daar geen hand in heeft, ik was het alleen niet met Belgarath eens, dat wonderen die terugvoeren naar 1 persoon wonderbaarlijker zijn dan wonderen die dat niet zijn.
||
Citaat:
![]() Afijn, jouw bronnen zoeken is jouw taak, dat is niet iets dat ik (niet zonder betaling tenminste ![]()
||
Citaat:
![]() Het ontbreken van een verklaring betekent natuurlijk niet dat er wilde aannames gedaan mogen worden. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Leesvoer: "placebo-effect", "rol van gemoedstoestand bij genezing", "onbewezen bewering", "Jomanda" Citaat:
||
Citaat:
De WHO stelt dat als: "een staat van volledig fysiek, psychisch en sociaal welbevinden" het is niet eenvoudig aan te tonen wanneer je dan 'gezond' bent, laat staan dat eenvoudig wetenschappelijk is aan te tonen of het gebruikte middel de gezondheid heeft verbeterd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe sta jij in je geloof als christen? Miekje* | 285 | 25-11-2008 19:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Parallellen Sumerische mythen - verhalen uit de Bijbel. Isjtar | 2 | 23-04-2005 14:34 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
God is achterbaks, Noach de dupe frankzinnig | 27 | 24-08-2003 15:07 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mythologie+Bijbel EMeraldd | 12 | 08-01-2002 14:30 |