Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 21:49
ShiningStar
ShiningStar is offline
Ooit bij nagedacht hoe het is om je oude liefde, waar je nooit echt afscheid van hebt kunnen nemen, weer te zien na jaren?!?!

Ik ga nu zo goed als zeker een oude liefde weer ontmoeten...
na 2 jaar (ouders hebben nog steeds contact)

Kheb echt geen idee what's like?!

Misschien valt het hartstikke tegen of misschien wordt het juist heel gezellig!

Hoe zouden jullie dat ervaren of er mee omgaan ?!

alvast thnx
kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 22:01
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat je het gewoon moet zien als een weerzien van oude vrienden, niet als exen. dan gaat het een stuk makkelijker. Jullie waren toen trouwens 14 (als jullie van gelijke leeftijd waren) en je bent nu 16, dus in die tijd ben je wel een stuk gegraoid en heb je misschien gezien dat wat je deed op je 14e niet zoveel voorstelde. Ik zou me er in ieder geval zeker niet druk om maken, en me gewoon normaal gedragen, kan er ook niks fout gaan. Samen er het beste van maken heb je ook meer aan dan samen ruzie maken.....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 22:51
de abt van sion
de abt van sion is offline
Alsof je je oude auto nog eens ziet langsrijden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:41
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Alsof je je oude auto nog eens ziet langsrijden.
HOH! Idd, helemaal gelijk . Wel een auto waar je heel gelukkig mee was dan.
Je schrikt er ook altijd een beetje van, maar het is altijd wel leuk als je je oude bakkie ziet rondrijden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:43
xsten
xsten is offline
Ik denk dat ik me rotter voel als ik iemand met mn oude fiets zie langs rijden dan dat ik iemand terug zie waar ik ooit "iets" mee heb gehad........
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:22
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou hem denk ik niet direct zien als ex, maar ik zou eerder proberen hem weer te ontmoeten als een oude vriend..
Je was toen 14, het is nu toch al een tijd geleden en jullie zijn allebei ouder geworden en gegroeid..
Ik weet niet hoe serieus jullie relatie toen was op je 14e?
Ik zou hem gewoon proberen te zien als een oude bekende en niet zo van "oeh dat is mn ex" gewoon ontmoeten en niet te veel verwachten ofzo.
Oud 28-08-2002, 17:15
Severus
Severus is offline
Het kan erg onwennig zijn; het kan zijn alsof jullie een beetje vreemden voor elkaar zijn geworden en niet direct weten waar jullie over zouden moeten praten, en hoe jullie tegenover elkaar moeten reageren.

Maar het kan ook heel anders zijn.

Het kan net zo zijn als vroeger. Het is heel vertrouwd en het lijkt wel alsof jullie geen moment uit elkaar zijn geweest. Jullie voelen je compleet op je gemak en praten gemakkelijk overal over met elkaar.

Of het kan een mengeling van beide zijn.

Het blijft gewoon even afwachten hoe het afloopt.

Ripper
Oud 28-08-2002, 17:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:
Ooit bij nagedacht hoe het is om je oude liefde weer te zien na jaren?!?!
Ja. Dat is eng.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 17:56
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
gewoon jezelf blijven

ga ik ook maandga proberen te doen, dan zie ik mn ex trug op school heb ik tot 4augustus wat mee gehad en sindsdien niet meer gezien, gaat heel raar zijn (niet zo erg als bij jou uiteraard!)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
Heb m na drie jaar terug gezien.. niet verwacht dat k nog altijd gevoelens zou hebben voor de jongen waarin k in mn puberteit twee jaar gek van was..
x
Oud 29-08-2002, 08:32
pienie
kweeniej, heb nog steeds contact met mun eerste liefduh...maar gewoon als vrienden...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:44
Piccola
Piccola is offline
Lijkt me best spannend..

Ik heb mijn ex 3 weken geleden na 1 jaar weer teruggezien. We hebben in dat jaar wel contact d.m.v. SMS gehad. Nu zijn we weer samen!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:30
ShiningStar
ShiningStar is offline
Hoi
thnx allemaal!
ik zal idd proberen hem te zien als een oude vriend! das een goeie; was ik nog niet eens opgekomen

maar het blijft moeilijk, ik blijf hopen......

Kus
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:51
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:

maar het blijft moeilijk, ik blijf hopen......

Waarop blijf je hopen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 00:57
Wasp
Wasp is offline
Ik ben 6 maand geleden langs mijn vroegere basisschoolverkering geweest.
Was echt grappig. Ik had via via haar adres gekregen, en ben gewoon langsgegaan.
We hebben foto's bekeken etc..
Vroeger was 't al een mooi meisje, maar nu helemaal.
Maar was heel vreemd.
Ik had haar ongeveer 6 jaar niet gezien denk ik.
'k Was wel blij dat ze me nog herkende.. enzo.
Oud 02-09-2002, 16:28
ShiningStar
ShiningStar is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

Waarop blijf je hopen?

Dat als ie me ziet dat ie dan eigenlijk nog steeds gek op me is het dat het weer wat wordt..
maar ik besef niet dat het nooit zo als vroeger wordt... ik WEET het wel, maar wil het niet geloven... snappie?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:30
ShiningStar
ShiningStar is offline
[QUOTE]Wasp schreef:
[B]Ik ben 6 maand geleden langs mijn vroegere basisschoolverkering geweest.

Ja, dat lijkt me echt lachen!
ik ben vorige week bij mn beste vriendin van de basisschool langs geweest! die zou ik al 3 jaar niet gezien hebben!
maar helaas was ze niet thuis! dr broertje wel! en die herkende ons ook meteen! en dat was alleen al leuk om hem weer te zien!
maar jullie zijn niet weer bij elkaar??
kus
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:04
bracelance
bracelance is offline
als ik oude liefdes zie van vroeger zie ik altijd de dingen die hun vreselijk of minder perfect maken.
Oud 02-09-2002, 22:12
Tox
Tox is offline
Citaat:
bracelance schreef:
als ik oude liefdes zie van vroeger zie ik altijd de dingen die hun vreselijk of minder perfect maken.
wow 18 en nu al kunnen praten over vroeger, kewl
Oud 03-09-2002, 12:25
Verwijderd
Dat is echt vaag. Ik liep vorige week in de stad en kwam dus een ex tegen die ik al een jaar niet meer had gezien, omdat hij een jaar naar Amerika is geweest.. Het stomme is dat het uit is gegaan omdat hij naar Amerika ging en wij onszelf te jong vonden om nu al een relatie op zo'n afstand aan te gaan.. En ik merk ook dat dat echt zo was. In de tussentijd heb ik wel een paar vriendjes gehad, en hij vriendinnen geloof ik, en toen we elkaar zagen was het gewoon een weerzien van oude vrienden, niet meteen een gevoel van 'ik wil je terug'. Waarschijnlijk was het echt een teleurstelling geweest als we elkaar terug hadden gezien als 'geliefden', omdat je iemand waarschijnlijk toch redelijk idealiseert in zo'n tijd.

Ik denk wel dat 't inderdaad beter is om elkaar als vrienden te zien, niet meteen als ex-maar-misschien-weer-in-de-toekomst-iets-beginnende-geliefden. Dan heb je te hoge verwachtingen, gewoon kijken hoe 't gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Tox schreef:
rofl
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:51
*Novah*
*Novah* is offline
tuurlijk is dat even slikken, maar als ik jou was zou ik je er niet al te druk over maken van te voren en niet bepaalde verwachtingen hebben...dan kan het alleen maar meevallen
Oud 03-09-2002, 18:17
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:

hehe.. is idd wel wazig kewltjes ..hehe
Oud 03-09-2002, 20:16
Gothic
Gothic is offline
Lijkt me eigenlijk gewoon leuk, tenzij het om een kutreden uit is gegaan. Eerste vriendje zie ik dagelijks, geen contact meer mee, maar het blijft die lieve jongen, alleen heb ik er geen gevoel bij... als ik mijn beste vriend terug zie is het anders, en speciaal, eng enz, maar wel altijd leuk
Reageren

Regels voor berichten