Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wil luister/lees ik... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het namelijk (bijna) altijd interessant om mensen te leren kennen. Edit: En ik vind het ook bijna altijd fijn om iemand te helpen. Kan me weer helemaal vrolijk maken. Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 18:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik hoopte dat ik die ene vriendin vandaag ook even zou spreken.. zijn geweldige mensen hier ![]() *knuvvelss*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben niet zo goed aan de telefoon en via msn werkt t net wat beter als ik mn verhaal kwijt wil/moet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Voor de meeste dingen is best een oplossing te vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat vergeet ik altijd te verzinnen maar ik ga t eens proberen of ze nog bij dr ouders zit ![]()
|
Verwijderd
|
Bah, wat voel ik me weer kut. Ik glij weer langzaam richting de depressiviteit, ik voel het aan mezelf, en aangezien 2005 het slechtste jaar ooit was kan ik dat niet aan. Het heeft allemaal te maken met mijn sociale stoornisje (http://forum.scholieren.com/showthre...light=Asperger),
Ik voel me zo ongelooflijk alleen. Op school heb ik niemand, thuis heb ik niemand. Natuurlijk zijn er wel op school mensen die normaal tegen me doen. Vroeger kon ik daar wel mee leven. Natuurlijk, het was niet fijn ofzo, maar ik was allang blij dat niet íedereen een teringhekel aan me had. Maar nu, naarmate ik ouder word, is dat voor mij niet meer genoeg. Ik wil vrienden, mensen om iets leuks mee te doen, mensen om geheimen mee te delen, mensen waar ik op kan vertrouwen en die op mij kunnen vertrouwen. En het komt maar niet, en het zal ook nooit komen. En dat is zo verdomd frustrerend. Ik ben verdrietig, boos, woedend, ja, woedend op diegene die me op de wereld heeft gezet. M'n leven is zo leeg, ik kan er wel allemaal dingen bij bedenken, maar de realiteit is verschrikkelijk, zielbrekend hard. Er is helemaal niets. Tuurlijk, ik ga naar school, dat is afgezien van het sociale gedeelte soms best interessant, ik heb op zich leuke hobby's waar ik plezier aan beleef, maar buiten dat is er hélemaal niets. Thuis gaat het niet goed, ik voel me zo onbegrepen als het maar zijn kan - m'n ouders enzo passen niet bij me. Ik wil niet langer alleen zijn, ik kan het niet meer aan. Ik wil dat mensen me zien hoe ik ben, niet hoe ze dénken hoe ik ben. Ik ben wel naar een psycholoog geweest, maar die vertrouw ik ook niet, hij stelt voor mijn gevoel stomme vragen en ik heb niet het gevoel dat ik ermee geholpen wordt. Ik wil instant succes, natuurlijk is dat een beetje onrealistisch, maar ik wil gewoon resultaat zien. Ik wil niet langer alleen zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |