Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 10:24
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 10-01-2006 @ 11:22 :
ik vier mijn verjaardag in kkleiden hoor
11 maart alweer
dan is er een 'gezellig' gothicfeest in de eeehhh four seasons
OH, dolle boel. Misschien kom ik dan wel. Als ik niet voortijdig in slaap ben gevallen
Oud 10-01-2006, 10:28
Verwijderd
Ik ga wel vaak met grote verwachtingen uit maar meestal valt het toch tegen en ben ik na 10 min weer naar huis. Verder ga ik veel naar hc shows en ga ik vaak in mijn eentje omdat niemand zin/geld/tijd heeft Naar de kroeg gaan vind ik alleen leuk als we met een grote groep vrienden gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:39
woezel
woezel is offline
als ik in het weekend bij mn oudjes ben ga ik (bijna) altijd naar hetzelfde cafe (www.4ad.be) waar ik vrijwilliger ben en waar veel goede optredens zijn. en omdat ik vrijwilliger ben, zjin die gratis en das natuurlijk goedkoop . als er ergens een ska/reggae of breakcore iets is ga ik daar ook wel heen, voornamelijk in gent of in de buurt van mn hometown.
tijdens de week hier in antwerpen ga ik meestal gewoon naar kassa4 maar dat zou nu normaal snel moeten veranderen. of ik ga bij vrienden spacen.
Oud 10-01-2006, 10:54
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-01-2006 @ 01:12 :
Ah, daar zit ik meestal ook (c:
cool! yay nu heb ik ook eens een kans om een forummer te 'spotten'
Oud 10-01-2006, 11:55
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ga alleen in Amsterdam uit omdat ik te gierig ben voor treinkaartjes. Ik ga bijna altijd op vrijdag en zaterdag uit. Op vrijdag vaak naar de Melkweg (Que Pasa) om te dansen en zaterdag overal en nergens en vaak eindigen we dan in de Korsakoff. Soms ga ik ook op donderdag. Of door de weeks naar concerten of gewoon wat drinken, wat dan vaak ook weer uitloopt op uitgaan omdat ik toch niet naar school/werk hoef En ja, ik word bijna altijd lam en ik rook teveel als ik uitga
Oud 10-01-2006, 12:01
Verwijderd
Het liefste dans ik en kutmuziek kan mn avond enorm verpesten. Op een kruk zit ik liever niet, maar als het dan toch moet, het liefts met wat drank en leuke gesprekken. Donderdag uit of naar feestjes/optredens op donderdag/vrijdag ga ik het liefst. Op zaterdag uit gaan is niet zo mn ding.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 12:08
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Op zaterdag meestal naar een cafe/disco iets, altijd gezellig.

Soms naar de hippe disco, waar ik me niet thuis voel, maar het meestal toch de bom is.
Oud 10-01-2006, 12:43
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
11 maart alweer
MIJN DJ DEBUUT SAMEN MET CYBERCASE ZOALS JE ZIET AAN MIJN CAPSLOCKGEBRUIK BEN IK ERG TROTS
Oud 10-01-2006, 13:39
Broeder
Broeder is offline
STEL DAT IK KOM DAN GA IK EEN DEUNTJE AANVRAGEN
Oud 10-01-2006, 13:44
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga elke zaterdag uit, naar discotheek in dorpje vlakbij, voor die tijd bij vrienden zitten. Ja, daar zijn veel boeren, maar ook veel normale mensen, anders kwam ik er natuurlijk niet he. Het ding gaat om kwart voor 3 dicht, maar ik vind het leuk om nog na te praten op het dorp, soms zelfs tot 5 uur. Maar dan heb ik wel ruzie met mn ouders.
Soms ga ik ook uit op vrijdagavond, naar een cafe oid, maar niet zo heel vaak, want ik moet vaak werken op zaterdagochtend.
Vrijdagmiddag naar Zwolle is ook leuk, doe ik helaas ook niet zo heel vaak. Daar heb je namelijk nog iets meer leuke mensen aangezien het een heuse stad is. Een hele ervaring voor dorpsmensjes zoals ik

Oh ja en soms drink ik wel teveel, maar dat gaat geheel per ongeluk.
Oud 10-01-2006, 14:20
merels
merels is offline
ik houd van uitgaan en het liefst dans ik. kroegen vind ik leuk mits er mensen zijn voor een ok. gesprek. ik woon nog thuis en daarom is het niet altijd even handig voor mij om naar amsterdam te gaan ook gezien financiele middelen maar ik probeer toch regelmatig naar bepaalde plekken te gaan. concerten doe ik te weinig eigenlijk.
ik drink wel maar ik ben haast nooit lam.
Oud 10-01-2006, 15:19
Vice
Vice is offline
Ik ga weinig uit, want ik ben een saaie depressieve kut.

I love it.
Oud 10-01-2006, 15:27
Verwijderd
ik ga gemiddeld 3 keer per maand uit en dan wil ik het liefst zoveel mogelijk dansen, dnb, electro zijn favorieten.
aangezien ik in eindhoven woon en brabant geen nachttreinen heeft ga ik weinig uit in andere steden.

eindhoven heeft naast vele aprčs-ski kroegen ook nog leuke dingen, meestal ga ik naar de bakkerij (redzone), de rechter, miller, today of effenaar.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:46
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
655321 schreef op 10-01-2006 @ 00:55 :
Ik hou van uitgaan. Heel veel en zoveel mogelijk. In Utrecht naar de Tivoli en de Stairway en soms de Ekko en in Nijmegen de NDRGRND (ook uit te spreken als zodanig) en de Dollars.
Maar het liefst de Bijstand

WodkaWoensdag!

De Wodkakaart:
Stolichnaya
Stolichnaya Vanille
Stolichnaya Framboos
Stolichnaya Sinaasappel
Stolichnaya Aardbei
Moskovskaya
Moskovskaya Cristall
Krepkaya
Zubrovka/Grasovka
Ursus
Ursus rood
Absolut
Absolut Peppar
Moscow Mango-lemon
Royalty Red
Royalty Orange
Royalty Lime
Puschkin Black
Puschkin Time Warp
Artic Peach
Artic Lemon
Artic Mint
Drop Shot
Ice Shot
Dutch Dynamite
Hot & Sweet
Petrikov Blue
Lara
Dooley's

voor 1,60
Dat is ook in de Stort, WodkaWoensdag. Ben trouwens weleens in de Gonzo geweest, dat nu NDRGRND heet.. Lijkt wel veel op de Move zeg.
Oud 10-01-2006, 15:47
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-01-2006 @ 21:50 :
Ik ga nooit uit want ik werk bijna altijd 's avonds + Ik heb geen vrienden.
()
Kan ik me slecht voorstellen..
Oud 10-01-2006, 15:47
June bug
June bug is offline
Ik ga de laatste tijd best vaak uit, meestal in Eindhoven, naar de bakkerij en soms de Altstadt. Dat is meestal op zaterdag, en op donderdag ga ik soms uit of ik spreek met een vriendin af ofzo. Doordeweeks soms wel ergens wat drinken of poolen maar dan wel in valkenswaard. Daar ga ik overigens nooit uit op zaterdag want het is dramatisch . Op vrijdagavond blijf ik meestal thuis of ik zorg dat ik vroeg thuis ben (rond een uur of 12) want zaterdag moet ik altijd vroeg werken.
Ik vind thuisblijven niet zo erg, ik vermaak me met computer en tv ook best goed, behalve op donderdag en zaterdag, dan moet ik gwn iets doen.
En wat outfit betreft, meestal trek ik wel ff iets 'leuks'/anders aan, ook omdat t vaak warm is met uitgaan.
Oud 10-01-2006, 16:01
__
__ is offline
Citaat:
Fake schreef op 10-01-2006 @ 11:28 :
Ik ga wel vaak met grote verwachtingen uit maar meestal valt het toch tegen en ben ik na 10 min weer naar huis.
dat dus, met als verschil dat ik altijd stug volhoud, maar KÓM OP FREEK, de laatste tijd is het er best leuk! alleen afgelopen keer toen jij meeging was het toevallig niet boeiend :')
nouja, ik ga dus elke vrijdag wel uit hier in 't durp en dat stelt vrij weinig voor, maar meestal is het er wel gezellig, omdat er leuke mensen komen die ik doordeweeks niet zie en/of waar ik geen genoeg van kan krijgen verder heb ik soms een uitgaansuitspatting en dan wil ik nog wel eens naar een grotere, verder weg gelegen uitgaansgelegenheid gaan
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:07
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-01-2006 @ 16:46 :
Dat is ook in de Stort, WodkaWoensdag. Ben trouwens weleens in de Gonzo geweest, dat nu NDRGRND heet.. Lijkt wel veel op de Move zeg.
Stort en de Move.
Oud 10-01-2006, 16:27
kuik
kuik is offline
ik ga niet zo heel vaak uit. als ik wel uitga ga ik het liefst swingen op leuke muziek, maar naar een café of iets anders is ook gezellig. de laatste tijd ga ik wel vaak ik amsterdam uit, omdat ik daar nu studeer en omdat het leuk is, als ik een kamer heb ga ik helemaal los hier in de buurt is vrijwel niets leuks te doen, er zijn 2 discotheken, de één draait alleen maar happy hardcore en trance en de ander alleen maar foute r&b en hiphop, dus daar kom ik niet zo graag. als ik er wel heen ga dan gaan we altijd heeeel veel drinken en dan is het wel leuk. en oh ja in amstelveen is de p60 dat is soms ook wel leuk. soms ga ik ook wel eens bandjes kijken oh ja en vroegah heeeeel vroegah ging ik altijd naar de n201 om ska-bandjes te kijken, maar dat is nu niet meer leuk. als ik ga swingen ga ik meestal ook van te voren bij iemand of bij mij thuis met wat vrienden wat drinken, dat is gezellig (L)
Oud 10-01-2006, 16:27
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
June bug schreef op 10-01-2006 @ 16:47 :
Ik ga de laatste tijd best vaak uit, meestal in Eindhoven, naar de bakkerij en soms de Altstadt. Dat is meestal op zaterdag, en op donderdag ga ik soms uit of ik spreek met een vriendin af ofzo. Doordeweeks soms wel ergens wat drinken of poolen maar dan wel in valkenswaard. Daar ga ik overigens nooit uit op zaterdag want het is dramatisch . Op vrijdagavond blijf ik meestal thuis of ik zorg dat ik vroeg thuis ben (rond een uur of 12) want zaterdag moet ik altijd vroeg werken.
Ik vind thuisblijven niet zo erg, ik vermaak me met computer en tv ook best goed, behalve op donderdag en zaterdag, dan moet ik gwn iets doen.
En wat outfit betreft, meestal trek ik wel ff iets 'leuks'/anders aan, ook omdat t vaak warm is met uitgaan.
Valkenswaard is best leuk op vrijdag en zaterdag hoor. (Potbelly, B&N, Absoluut)
Ik ga dus elke zaterdag uit in Valkenswaard/naar een feestje ergens. Soms ook de vrijdag. Donderdagen (als ik ga..middelbare school enzo) meestal naar een leuke stad onder het mom van meeloopdag. Verder drink ik, maar doe geen drugs.
Oud 10-01-2006, 16:34
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ga ook regelmatig uit , op maandag vaak naar een Ierse pub waar het altijd kkdruk is en op donderdag meestal naar plaatsen waar je kunt swingen . Af en toe op andere dagen nog 'gewoon wat drinken' in leuke tentjes. Op zaterdag uitgaan doe ik zelden.
Hoeveel ik drink hangt af van mijn financiële situatie van dat moment.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:30
June bug
June bug is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 10-01-2006 @ 17:27 :
Valkenswaard is best leuk op vrijdag en zaterdag hoor. (Potbelly, B&N, Absoluut)
als je van apres-ski en lallende boeren houdt wel ja
Oud 10-01-2006, 18:35
Verwijderd
Breda is kut. De boulevard is wel een leuk cafe met kleine dansplek en DJ's die pop vinyl draaien, soms wel gezellig op donderdagavond.

Goede vriend van me woont in Utrecht dus zo nu en dan kan ik daar uit Zaterdag was ik in de Ekko in Utrecht, dat was leuk. Twee keer in de Tivoli op donderdag uitgeweest, ook gezellig.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:20
Verwijderd
Ik ga eigenlijk altijd naar hetzelfde café omdat het daar supergezellig is en nouja gewoon. En ik kom nooit kotsend thuis maar soms wel erg laat en onder invloed. Maar dat is alleen maar gezellig
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:44
Maija
Maija is offline
Citaat:
June bug schreef op 10-01-2006 @ 16:47 :
de bakkerij
Oud 10-01-2006, 21:00
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
June bug schreef op 10-01-2006 @ 19:30 :
als je van apres-ski en lallende boeren houdt wel ja
ja dat is echt mijn ding.
Oud 11-01-2006, 12:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Maija schreef op 10-01-2006 @ 21:44 :
de bakkerij
hou op met die kut smilie
Oud 11-01-2006, 13:22
*amélie*
*amélie* is offline
Ik ga ong. 2/3 keer per week uit. Doordeweek vaak wat drinken in een of andere kroeg in Utrecht en dan ben ik meestal rond 1/2u wel thuis. Donderdag wil ik nog wel eens naar Tivoli gaan, maar dat is best lang geleden eigenlijk bedenk ik me nu. Zaterdag is Ekko dag en dat vind ik nog steeds echt heel tof. Zowel in Tivoli als Ekko gaan rond 4 de lichten aan
Ik ga ook regelmatig naar een vriendin in Amsterdam stappen. Naar Paradiso, Melkweg of de Tara.
Oja en als ik bij mijn ouders ben ik het weekend wil ik graag de kroeg die m'n stamkroeg was op de middelbare, maar die is gesloopt Dus nu hebben we een een jazzcafeetje omgedoopt tot stam en zitten we daar op zaterdag en drinken we belgs bier.

O en ik doe niet aan speciale-outfits. Als ik naar Tivoli of Ekko ga, meestal een shirtje of hempje en naar de kroeg gewoon gewoon.
Oud 11-01-2006, 13:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga zo ongeveer 1 keer in de maand uit en dat komt omdat ik saaie vrienden heb die niet dansen als ze uitgaan maar alleen maar ergens staan te drinken En ik dans niet de hele avond in mn uppie nee...

Dus het liefst ga ik uit met vriendinnen die ik nog van dansen ken. Die hebben door de opleiding alleen bijna geen tijd en kan ik dus alleen met ze uit als ze vakantie hebben

Hopelijk leer ik volgend jaar leuke studiegenoten kennen in amsterdam

Ow en ik drink weinig omdat ik een stomme spastische darm heb die ervoor zorgt dat ik 2 dagen goed ziek ben als ik ook maar iets drink (2 glazen maximaal gaat nog). Dus dat doe ik alleen tijdens hoge uitzonderingen.
Verder gebruik ik ook geen drugs.

Klinkt saai, maar als ik echt los ga en dus de hele avond dans ben ik verreweg van saai

Hm en ik hou niet van "lal"muziek (apres ski, andre hazes --> grrr!!).

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:54
June bug
June bug is offline
Citaat:
ZerO schreef op 11-01-2006 @ 13:42 :
nja ik begrijp ook niet helemaal wat er is aan de bakkerij
Oud 11-01-2006, 13:56
Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
Eindhoven en Sneek. Op Eindhoven ben ik een beetje uitgekeken, daar ga ik al 8 jaar uit, Sneek vind ik wel heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:59
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-01-2006 @ 14:54 :
nja ik begrijp ook niet helemaal wat er is aan de bakkerij
ik ben een keer in mijn leven in de bakkerij geweest nou en boeiend was het niet en bij mijn tweede poging mocht ik niet eens naar binnen omdat ik mijn ID niet bij me had en ze dachten dat ik onder de 18 was en dat was ook nog eens 3 maanden geleden dus bah
Oud 11-01-2006, 14:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 11-01-2006 @ 13:42 :
haha doe eens rustig
de bakkerij is wel oke.
Oud 11-01-2006, 14:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-01-2006 @ 15:19 :
haha doe eens rustig
de bakkerij is wel oke.
hormonen
ik ben beledigd door de bakkerij ik kwam gewoon niet binnen
Oud 11-01-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 11-01-2006 @ 15:25 :
hormonen
ik ben beledigd door de bakkerij ik kwam gewoon niet binnen
don't worry, bij de bakkerij is het altijd proberen, toen ik 14 was hield niemand me tegen, laatste tijd vragen ze soms om legitimatie.

vaak bral ik iets in het engels en laten ze je gewoon door
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:14
Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
De bakkerij is toch een stinkende brakke kutcracktent.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:51
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Citaat:
11 maart alweer
Vroeger waren er nog gezellige Gothic feesten

nu? nu ga ik naar de Zino
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 09:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 10-01-2006 @ 13:43 :
MIJN DJ DEBUUT SAMEN MET CYBERCASE ZOALS JE ZIET AAN MIJN CAPSLOCKGEBRUIK BEN IK ERG TROTS
Oh, komen de cybergirls ook bij je dansen?
En komen Gilles and the Goeroes?

Het lijkt me in elk geval ERG dolletjes.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 14:42
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 16-01-2006 @ 10:24 :
Oh, komen de cybergirls ook bij je dansen?
En komen Gilles and the Goeroes?

Het lijkt me in elk geval ERG dolletjes.
Ik ga er wel van uit dat heel Gilles en the Goeroes aanwezig is! Anders ZWAAIT ER WAT Helaas ben ik zo druk met mijn nieuwe carriere dat een optreden er niet in zit
Ik denk niet dat er Cybergirlzzzzz komen, wellicht willen jij en Myrthe een dansje wagen op het podium? Ik heb vernomen dat jullie dat doen op professioneel niveau
Oud 16-01-2006, 15:18
*oma*
*oma* is offline
Ik ga altijd uit in Groningen, want daar woon ik. Eerst ging ik alleen uit op zaterdag, maar nu vrijwel niet meer, want dan is het zo druk in de stad. Maandag vind ik een leuke uitgaansavond, maar past niet zo goed icm school. Ik ga niet standaard naar dezelfde plek en ook niet steeds met dezelfde mensen. Maar toch ga ik meestal eerst poolen en daarna zien we wel. Soms drink ik weinig, soms een beetje teveel. De laatste tijd eindig ik nogal vaak op foute plaatsen... plaatsen met veel studenten en hosmuziek Ik kleed me over het algemeen niet speciaal aan, omdat ik nooit plan om ergens heen te gaan. Ik beland er gewoon
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:03
Peacefully
Peacefully is offline
ik ga vaak naar Rotterdam naar vrienden en we gaan niet echt uit ofzo. we kopen gewoon drank en drugs met ze allen en dan gaan we lekker nutteloos voor ons uit lopen staren en dat is eigenlijk wel super gezellig enzo, filmpies derbij weet ik veel. ik heb geen drukke stinkende discotheek nodig om me te vermaken maar soms zijn feesten / festivals ook wel leuk.
Oud 16-01-2006, 16:18
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Eresh'kigĺl schreef op 11-01-2006 @ 16:14 :
De bakkerij is toch een stinkende brakke kutcracktent.
kwam je ook al niet binnen

ik had gehoord dat er 3 februari wel een dikke party is
Oud 16-01-2006, 16:28
STP
STP is offline
In het weekend ga ik bijna nooit uit, ik werk achter de bar in Skopje, een grote discotheek in het Noorden van het land. Dit voelt echter als uitgaan gelukkig! Daarnaast ga ik doordeweeks af en toe naar concerten of moet ik soms zelf spelen.

Echt standaard ieder weekend uitgaan is nooit echt 'mijn ding' geweest.
Oud 16-01-2006, 16:43
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 16-01-2006 @ 17:03 :
ik ga vaak naar Rotterdam naar vrienden en we gaan niet echt uit ofzo. we kopen gewoon drank en drugs met ze allen en dan gaan we lekker nutteloos voor ons uit lopen staren en dat is eigenlijk wel super gezellig enzo, filmpies derbij weet ik veel. ik heb geen drukke stinkende discotheek nodig om me te vermaken maar soms zijn feesten / festivals ook wel leuk.
beetje deprimerend.
Oud 16-01-2006, 16:56
Luna
Luna is offline
meestal op zaterdag uit, vaak melkweg, soms een ander feest. soms op woensdag of donderdag paradiso. liever woensdag eigenlijk. op vrijdag soms alleen in een café wat drinken met vrienden, maar niet echt uit want ik moet zaterdag werken, tenzij er echt een feest is wat ik niet mag missen. Ik ga wel gemiddeld 3 keer p week uit, thuis chillen op zaterdagavond kán ik gewoon niet. Al is het soms best nodig:/
vroeger ging ik bijna elke week naar n concert maar nu niet zo vaak meer, al zou ik wel vaker willen, er zijn bijna nooit leuke showtjes meer. ofzo.
Oud 16-01-2006, 16:57
qghp
qghp is offline
Ik ga op zaterdagavond uit, 100%.

Ik ga altijd naar dezelfde 16+ discotheek, en aangezien we daar eigenlijk te oud voor worden doen we vaak net of het leuk is, dan gaan we aan de bar zitten drinken en kijken we elkaar aan van, wat hebben we toch en kutleven, en dan roepen we dat het fantastisch is, en dat maakt het dan weer leuk.
Zo lijkt de grootste kut avond nog steeds leuk, maarja je moet wat als je in Drachten woont he!

Verder ga ik 1 keer in de zoveel tijd op donderdagavond stappen in Gronigen, en heeeeel soms in Leeuwarden.

Edit: Als het aan mij lag dan ging ik trouwens veel vaker naar concerten en dergelijke, maar daar denken de mensen waar ik mee omga anders over, en er valt op muziekaal gebied zoziezo weining te beleven in het hoge noorden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:59
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
STP schreef op 16-01-2006 @ 17:28 :
In het weekend ga ik bijna nooit uit, ik werk achter de bar in Skopje, een grote discotheek in het Noorden van het land.
Hehe, daar was ik een tijdje geleden met ons personeelsuitje. Ik vond het echt een loods! Is het wel een beetje leuk om daar te werken?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 17:59
STP
STP is offline
Citaat:
*oma* schreef op 16-01-2006 @ 17:59 :
Hehe, daar was ik een tijdje geleden met ons personeelsuitje. Ik vond het echt een loods! Is het wel een beetje leuk om daar te werken?
Wat tof, wanneer was dat?

Ja, om te werken is het super. Maar ik vind het veel te massaal om zelf uit te gaan. Wel leuk dat er meerdere zalen zijn.
Oud 16-01-2006, 18:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
"Jij hebt een broertje dood aan uitgaan" aldus mijn broer, en hij heeft gelijk. Ik ben erg saai.
Oud 16-01-2006, 21:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 16-01-2006 @ 17:18 :
kwam je ook al niet binnen

ik had gehoord dat er 3 februari wel een dikke party is
hij heeft het over de bakkerij in eindhoven.
Reageren

Regels voor berichten