Omdat ik al ongeveer 2 weken ontzettende jeuk op mn hoofdhuid/nek heb, heb ik vrijdag de dokter met een bezoekje vereerd. Er kwam helaas niet zoveel uit; een allergische reactie, maar waarop... dat weet 'ie niet. Hij zegt dat t heel veel moeite kost om dat uit te zoeken en dat je dr dan vaak nog niet achter komt.
Ik heb nu pilletjes ( Tavegil 1 mg, Clemastine) voorgeschreven gekregen die ook vaak worden gebruikt voor hooikoorts en de jeuk tegen gaan. Als ik er dan een tijdje niet aan zit, wordt t minder. Prima proberen we dat toch denk je dan.
Ten eerste het helpt voor geen meter.. ik word nog steeds helemaal gestoord van de jeuk en de uitslag in mn nek. Jeuk is zoooo verschrikkelijk irritant.
Ten tweede; de bijwerkingen!!

Normaal ben ik heel energiek en heb ik weinig slaap nodig. Nu verlang ik de hele dag door naar mn bed en overal waar ik de kans krijg ga ik zitten met mn hoofd in mn handen. Zooo verschrikkelijk duf ben ik dr van, dat zijn geen geintjes meer. Vannacht heb ik 14 uur geslapen en ben vandaag nog moe!
De bijsluiter vermeld wel "Vermoeidheidsverschijnselen en lichte slaperigheid treden soms op." en de bekende gele sticker: "Dit geneesmiddel kan het reactievermogen verminderen."
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit medicijn of andere 'gele sticker' medicijnen en ook last hebben van deze bijwerkingen??
..en nu ben ik moe