Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 17:12
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Het nummer She Hates Me.....is het nieuwe nummer van ze....ik zelf vind hem echt vet cool.....de nummers zoals Control en Blurry vond ik ook al goed...kortom ik vind het gewoon een hele goeie band.....wat julie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 17:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind het te punkerig. Sowieso is die bend het kindje van Fred Durst en dan wordt je er bij mij niet populairder op
Oud 28-08-2002, 17:34
Verwijderd
vind ik niks aan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 17:36
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik hoor van iedereen puddle of mud is cool stoer, ALLES. Kijk mij stoer zijn, ik luister pubble of mud - mentaliteit.

Nou ik vind er ECHT niets aan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 17:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
kvin blurry wel cool
Oud 28-08-2002, 18:27
disaster
disaster is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vind het te punkerig. Sowieso is die bend het kindje van Fred Durst en dan wordt je er bij mij niet populairder op
dat vind ik niet egt ergens op slaan... ze zitten gewoon bij zijn label... als fred durst naar mijn band toe komt en zegt ik wil jullie tekenen, egt niet dat ik dan nee zeg hoor ookal vind ik z'n band niet koel...

ehm aanvankelijk had ik het niet zo op puddle of mudd, voornamelijk door texten als 'i luv the way u smack my ass'... getuigd niet egt van poezie

toen kwam blurry, goed nummer! en de cd is ook best koel eigenlijk. en she (fucking) hates me, beetje nirvanastijl en gejat maar t klinkt lekker
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:31
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Nummer is wel om aantehoren. Alleen krijg ik een beetje genoeg van al die commerciele rock bandjes zoals puddle of mudd en nickelback. Ze maken muziek die al zovaak eerder is gemaakt en totaal niks vernieuwends brengt.
En dan ook nog al die mensen die ze geweldig vinden en alleen maar kennen omdat ze nu in de top40 staan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:35
death shadow
death shadow is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Nummer is wel om aantehoren. Alleen krijg ik een beetje genoeg van al die commerciele rock bandjes zoals puddle of mudd en nickelback. Ze maken muziek die al zovaak eerder is gemaakt en totaal niks vernieuwends brengt.
En dan ook nog al die mensen die ze geweldig vinden en alleen maar kennen omdat ze nu in de top40 staan.

Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:50
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
neh, 's nix.

kliknt mij iets te nirvana achtig, maar kvond Blurry wel een koel nummer.
Oud 28-08-2002, 19:04
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Ze maken muziek die al zovaak eerder is gemaakt en totaal niks vernieuwends brengt.
Is dat niet zo'n beetje bij elke band?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 19:05
Pharmacon
Pharmacon is offline
kwordt ook een beetje strontziek van het gezeik over commercieel.....een band mag tegenwoordig al nie eens meer succesvol zijn.....sjongejonge....
Oud 28-08-2002, 19:11
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Is dat niet zo'n beetje bij elke band?
ehh.. nee!
Oud 28-08-2002, 19:51
Saaaz
Saaaz is offline
het is nou niet mijn favo band...
maar ik vind puddle of mud niet met nickleback te vergelijken...
ik weet niet ze hebben toch iets eigens... ik heb ze op lowlands wel gezien om te schuilen voor de regen.... ik vind ze wel oke... zijn niet slecht live.. e de muziek is zeker wel aan te horen... echt wel nirvana achtig en dat is niet zo heel erg vind ik..
en tja dat ze nou toevallig bij het label van freddieboy zijn... tjah... das balen voor hun maar adar worden ze niet slechter van...
en als ze meer aandacht krijgen van mensen doordat ze in de top40 staan daar kunnen zij nix aan doen... dat ligt aan die mensen die het inene ruig vinden om hardere muziek te luisteren...
maar met de zin "i love the way you smack my ass" nee daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens... vink beetje vaag haha vint nie passe in da liedje... maargoed
Oud 28-08-2002, 20:24
funest
funest is offline
muziek is wel ok, alleen kvin et echt een nirvana kloon, maar goed ik ken er nie veel van dus zal me beperken in commentaar
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
kwordt ook een beetje strontziek van het gezeik over commercieel.....een band mag tegenwoordig al nie eens meer succesvol zijn.....sjongejonge....
Tussen die twee dingen ligt echt een gapend gat.
Oud 28-08-2002, 20:37
Roxy
Roxy is offline
jah dies wel redelijk leukkig voor hun doen, ik hou dr nie echt van maar de combi nirvanastem nadoen en een beetje punkie achtig vink wel geinig....
Oud 28-08-2002, 20:57
fucking hero
fucking hero is offline
jah die megahit is vet leuk
maar wel jammer van dat fred durst verhaal. das nie leeuk..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:59
Rioto
Puddle of crap
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:00
Verwijderd
ik vind het een beetje tegenvallen.
eerst zo'n "emotioneel" nummer als blurry, dan zo'n "grappig" nummer.... nah daar gaan m'n ballen niet van jeuken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Tussen die twee dingen ligt echt een gapend gat.
Vinnik ook, maar daar lijkt het tegenwoordig niet meer op. Mensen vinden het vies, "commercieel" om maar es eng woord te gebruiken als het verkoopt.....met de heideroosjes gebeurde het, terwijl ze het op eigen kracht deden, brainpower dito, en zo zijn er wel meer bands die als commercieel worden bestempeld omdat ze suc6vol zijn.....

Maar puddle of mud is wel aardig, tenminste, wa'k er van ken
Oud 28-08-2002, 21:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:

Vinnik ook, maar daar lijkt het tegenwoordig niet meer op. Mensen vinden het vies, "commercieel" om maar es eng woord te gebruiken als het verkoopt.....met de heideroosjes gebeurde het, terwijl ze het op eigen kracht deden, brainpower dito, en zo zijn er wel meer bands die als commercieel worden bestempeld omdat ze suc6vol zijn.....

Maar puddle of mud is wel aardig, tenminste, wa'k er van ken
het ergste vind ik dat bands als slayer en cradle of filth als commercieel worden bestempeld. Die bands zijn helemaal niet toegankelijk voor de grote massa.
Oud 28-08-2002, 21:23
Pharmacon
Pharmacon is offline
dat soort dingen bedoel ik ook.....
Oud 28-08-2002, 21:32
Verwijderd
wel ok, beetje poppy, begin doet me n beetje denken aan dat nummer van Grease, blurry was kwalitatief beter
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:50
Verwijderd
ik vind 'm echt klote.

niks speciaal..

tegenwoordig klinkt het allemaal hetzelfde op de markt...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:51
Carn
Carn is offline
hebben we hem weer

begin een band en ben revolutionair en probeer er je brood mee te verdienen. succes!
Oud 29-08-2002, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:
hebben we hem weer

begin een band en ben revolutionair en probeer er je brood mee te verdienen. succes!
...

hij mag toch wel commentaar geven, bijster origineel is het meeste wat je op tv ziet niet...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 00:25
Carn
Carn is offline
ik kijk nooit tv.
Oud 29-08-2002, 00:45
Verwijderd
dan slaat die post van je ook nergens op...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 00:53
GRRR
GRRR is offline
net als deze
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 02:07
Carn
Carn is offline
en de volgende

ging meer over het afzeiken van "alles wat commercieel is"

als je iets niet leuk vind dan luister je er toch niet naar. hoef je meteen geen overbodige mening te geven
Oud 29-08-2002, 08:37
86dagreed
86dagreed is offline
ik denk dat er niet zozeer een gat ligt tussen succesvol en commercieel, maar eereder tussen toegankelijk en commercieel.

Toegankelijke bands komen sneller in de top 40, omdat ze makkelijker in je hoofd te printen zijn, toegankelijk zegt het eigenlijk al. Vandaar dat mensen ze sneller oppikken. en dan is het commercieel, omdat het toegankelijk is
Oud 29-08-2002, 08:39
Pharmacon
Pharmacon is offline
ik vond gabberpiet nou niet het toonbeeld van toegankelijkheid, laat staan de mosselman
Oud 29-08-2002, 08:40
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
ik vond gabberpiet nou niet het toonbeeld van toegankelijkheid, laat staan de mosselman
ik wel. die deuntjes die ze spelen zitten zo in je kop.
Oud 29-08-2002, 11:23
Verwijderd
ik vinnem irriej...

Blurry is ontzettend mooi, mooie tekst enzow....Control vond ik ook wel koewl..

Ik heb de cd wel, maar vind em eentonig en best saai, sommige nummers zijn wel erg cool en springen der echt uit, maar in t algemeen irriteerd die stem me..en de muziek is idd niet orgineel...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 11:43
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
hehe.....ben dus een van de weinige die het leuk vind.......
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 11:51
Pharmacon
Pharmacon is offline
nou, kvinnut wel leuk, maar niet speciaal
Oud 29-08-2002, 12:37
notorious ikke
notorious ikke is offline
dies kewl man
-*grijns*-
Oud 29-08-2002, 12:40
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik haat puddle of mudd

dit was trouwens toch een cover?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:32
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik vind PoM best dope eigenlijk. Zoals al gezegd is de grunge-en-punk-combinatie in zeker opzicht wel origineel, en , ja, ach, Control daar was ik de eerste keer dat ik het hoorde al erg positief over. Blurry vind ik redelijk en de nieuwe, , heb ik nog niet gehoord..
Oud 29-08-2002, 16:33
machina1985
machina1985 is offline
ik vind het net op een liedje uit grease lijken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:56
TAFKAB
TAFKAB is offline
Lekker nummer!
Luisterde het altijd op mn balkon Italie
Ben ik trouwens de enigste als ik zeg dat ik zn stem op die van Kurt Cobain vind lijken? (niet perse in dit nummer)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:26
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Lekker nummer!
Luisterde het altijd op mn balkon Italie
Ben ik trouwens de enigste als ik zeg dat ik zn stem op die van Kurt Cobain vind lijken? (niet perse in dit nummer)
Ik vind het er ook een beetje oplijken....daarom vind ik het mischien wel goed....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:11
disaster
disaster is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik haat puddle of mudd

dit was trouwens toch een cover?
n vriend vertelde me dat ze dit # qua muziek in totaliteit van suicidal tendensies gejat hebben, ze hebben beide #s op 3fm gedraait ofzow omdat aan te tonen...

best triest...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
disaster schreef:

n vriend vertelde me dat ze dit # qua muziek in totaliteit van suicidal tendensies gejat hebben, ze hebben beide #s op 3fm gedraait ofzow omdat aan te tonen...

best triest...
dat is inderdaag triest. Kan iemand dit bevestigen? Welk nummer was het dan van ST?
Oud 30-08-2002, 10:33
disaster
disaster is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

dat is inderdaag triest. Kan iemand dit bevestigen? Welk nummer was het dan van ST?
dunno
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:33
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vond het nummer best aan te horen. Maar als ze het gejat hebben zeg maar dan is dat vrij zielig. ik wil het ook wel even vergelijken. Dus op welk nummer is het gebaseerd?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:20
machina82
machina82 is offline
nirvana meets olivia newton john .... hou niet zo van die combinatie
Reageren

Regels voor berichten