Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Beetje in dezelfde geest: Ik kreeg laatst contractverlenging en toen kreeg ik geen jaar maar een half jaar, omdat de managers vonden dat ik de klanten niet met een goed gevoel liet weg gaan. Of ik mijn werk nog wel leuk vond? Of ik mss professionele hulp nodig had, want er waren wel instanties aangesloten bij zo'n groot bedrijf. WTF ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vandaag op school tentamen gemaakt, alles wat weer lekker kut geregeld, hele school door voor ik een tentamen had, en verder was het op de fiets mega koud...
||
Citaat:
tegen ridder, de fucking lifestyle vader. ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag gewerkt en tijdens mijn werk allerlei krantenkoppen samengesteld door woorden uit koppen te knippen en die samen te voegen tot koppen als:"
Columbus ruim één jaar dood in appartement spoorvandaal, Drugscrimineel Van Barneveld eindigt vrolijke jeugd van kappers uit Mongolië en Iran na dodelijke vredesmissies - zijn we daar ook weer van af en Grillburger imperium vormt geen bedreiging voor jaren '50 dit zorgde er voor dat mijn werk dragelijk was en ik heb uren dubbel gelegen om dit soort onzin ![]() |
![]() |
|
Op dit moment zijn er boven twee BOMEN VAN KERELS een muur uit mijn slaapkamer aan het slopen. Het zijn mannen van weinig woorden, en de ene heet PATRICK en de ander heet MOMPEL. Mijn meubels zijn in een hoek van mijn slaapkamer gedumpt, mijn matras ligt in het berghok en de computer staat nu ineens op de eettafel in de huiskamer. Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe COMPUTERLANDSCHAP, zoals je wel merkt aan mijn typstijl.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag voor de allerlaatste dag stage gelopen bij de montessori school in houten en mn begeleidster heeft me een onvoldoende gegeven ![]() ![]() dus ik ben maar naar mn ouders in den haag gegaan want hier heb ik internet en tv en een hond en een moeder die voor me gaat koken als het goed is en daar had ik behoefte aan.
||
Citaat:
![]() Ik wist niet eens dat jij ook PABO deed.
|
![]() |
Ik heb eigenlijk vandaag de hele dag school maar ik ben aan het spijbelen, want ik moet nog heeeel hard werken aan mijn portfolio dus dat ga ik nu maar doen dan.
Behalve dan dat ik net een uur online risk heb zitten spelen. Foei!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik had vanmorgen een tentamen en ik heb geen idee of het goed ging want het was meerkeuze en bij meerkeuze gok ik altijd verkeerd
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik ga morgen naar de wallenwinkel in de hoop een interview te houden met een prostituée al heb ik daar niet heel veel vertrouwen in. tenzij ik betaal he, tijd is geld ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben vanaf vanochtend bezig met 'n activiteitenplan, maar ik heb even geen zin meer. (maar 't moet vandaag af, dus ik ga straks weer verder. meh.
![]() en ik heb net gereageerd op 'n kamer van 16m² met de opening: "Foute vrienden, lugubere connecties met de onderwereld, leden van een slapende cel en gewelddadige drugs imperia zijn een aantal zaken die je met mij niet in huis haalt." Dat moet goed komen. (a) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga zo wel sporten onder het mom van het heeft vast wel effect op de langere termijn. Daarna ga ik weer lekkah veel photoshoppen met m'n trage PC, onder het mom van wie wil dat zijn geduld een schone zaak is moet pijn lijden. KNALLEN, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je het vriendelijk vraagt lukt dat wel, vooral bij omgebouwde mannen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen overweeg ik al een tijdje om ermee te kappen. ![]()
||
Citaat:
![]() ot Ik heb mijn lover naar het station gebracht en nu eet ik gomballen en werk ik aan een opdracht voor school. Het is werkelijk zo onboeiend dat ik tussendoor moet forummen. oh en iedereenom me heen is ziek ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik was even wat boodschappen doen (lees: wiet halen voor vanavond. (a)) en in de shop hoorde ik van iemand dat er op dat moment zegmaar net 10 minuten geleden in zijn wijk 2 gasten waren neergestoken door 'n oude knar omdat ze op straat stonden te blowen.
![]() geenstijl: In Spijkenisse heeft een 61-jarige man twee jongens neergestoken omdat ze "overlast" veroorzaakten voor zijn deur. Een van de slachtoffers raakte ernstig gewond, over de leeftijd is nog niets bekend. De steekpartij had plaats in de Saarhof in de wijk Schenkel. De jongens stonden zeer hinderlijk te blowen voor de man zijn deur waarop hij ze aansprak, een mes pakte en de jongens neerstak. De zwaargewonde jongen moest worden gereanimeerd voordat hij naar het ziekenhuis kon worden vervoerd. Update: de slachtoffers zijn 18 en 19 jaar oud.
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 16:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had net rijles ik en raakte echt NET niet een geparkeerde auto door een snol van twaalf die midden op de weg reed.
||
Citaat:
slaap tekort zz.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |