Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Honey ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grease Ach, die blijft gewoon geweldig! Are you cruisin' for a bruisin'? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor 1 keertje vond ik het best een leuke film. OT: Finding Neverland. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens weinig gemerkt van de saaie gesprekken, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
|
Be Cool (2005) - Wat een ongelofelijke KUTFILM!
|
Verwijderd
|
De laatste film die ik had gekeken was The Others. En ik moet zeggen: het was een prima film, met een erg verrassend eind.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Das Boot (Uncut Version 1985) - Potverdorie, wat blijft het toch een spannende film. ![]() ![]()
|
Nóz w wodzie (1962) - De tweede keer dat ik de eerste feature length film van Polanski zie. Hij blijft erg goed, een simpel verhaal met toch wel veel spanning, ook de machtspelletjes van de mannen zijn erg goed, en ook wel een beetje grappig.
![]() En nog een stukje Potyomkin.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Herbert Grönemeyer is de beste! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik herinner me alweer te weinig van die gesprekken om er wat over te zeggen, maar op het moment zelf vond ik ze gewoon saai. Jamer dat ik ze niet gevolgd heb, want dat was dan waarschijnlijk de reden dat deze film toch waarschijnlijk redelijk hoog scoort. Citaat:
En als een film mij niet kan boeien omdat er "saaie" gesprekken gevoerd worden vind ik die film al snel slecht of niet echt goed. Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar gesprekken en dingen waarover gepraat wordt vind ik gewoon belangrijk in films. En ja, als die er niet zijn of als ze er wel zijn maar als ik ze niet opmerk of niet goed vind, zakt een film snel in mijn waardering. American Beauty Leuke dramafilm over een "perfect" gezinnetje wat eigenlijk compleet verscheurd wordt. Een briljante Kevin Spacey en geniale uitspraken. Leuk verhaal en het einde maakte nog de meeste indruk op me, wat ik eigenlijk niet verwacht had. Erg goede film. ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 16:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat natuurlijk ook meespeelt is de toon waarop de tekst wordt gebracht. Ik kijk dus niet echt naar de tekst zelf, maar naar de uitspraak daarvan. Jazeker, ik heb wel opgelet, maar niet zoveel op de tekst zelf. Waarschijnlijk heb ik mezelf teveel geconcentreerd op het acteerwerk en alles daarom heen, en te weinig op de tekst. Maar goed, ik ben 14 jaar, ik heb relatief weinig filmervaring en ik weet van mezelf dat ik sommige films ook gewoon verkeerd beoordeel/bekijk. Al doende leert men. ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Rambo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Frailty Ondanks mijn niet al te hoge verwachtingen toch wel goede thriller/horror. Ik kan er niet zo heel veel over zeggen, maar het leek erop of ik meegesleept werd in het verhaal. Het wist mij te boeien, ik werd er goed bij betrokken en dat vond ik erg goed aan deze film. Komt waarschijnlijk onder andere door het goede acteerwerk. Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 20:12. |
![]() |
|
Och, ik vind het allemaal prima, of je nu 14 over 24 bent. Je hebt je redenen gegeven, ik begrijp het nu.
![]() Casanova (2005) - Mwoah, matig.
|
![]() |
|
|