Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga het even lezen, dankjewel ![]()
||
Citaat:
![]() bovendien zijn ze duidelijk te herkennen aan de lengte van de posts.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1) Hij woont in Hartford en dus niet in Stars Hollow 2) Hij en Emily waren niet zo fond of Lorelai en Luke als een stel, laat staan hen een huis aanbieden om een gezinnetje in te stichten
||
Citaat:
Ik ben het nog steeds met Andijvie eens dat er volgens mij helemaal niks achter moet worden gezocht.
||
Citaat:
![]() Ik vond het een beetje maffia-achtig ![]()
||
Citaat:
Het is de laatste aflevering van seizoen 5, dus ik vermoed dat het een spannende cliffhanger heeft.
||
Citaat:
![]() Komt er hierna wat anders dan of gaat seizoen 6 door? Ik weet niet hoe ver ze al in Amerika zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En nu wil ik echt heeeeel graag dat het volgende week weer komt! Stomme Rory Lieve en grappige Lorelai (heerlijk, die pest-grapjes thuis mbt de gevangenis ![]() Lieve Luke En Mrs. Kim ![]() En nou wil ik dat Luke heel hard naar Taylor rent ![]()
||
Citaat:
Lijkt me dat hij wel zo'n beetje de oorzaak van dit alles was. Als je die vrienden ook over hem hoorde spreken.. En hij zei ook tegen Rory dat ie de volgende keer dat ze een misdaad zouden begaan, wel wilde weten wat voor één. Nou lekker dan ![]() Ik vond het ook raar dat Emily en Richard niks meer over Logan zeiden na het gesprek met Lorelai. Inmiddels wisten ze hoe hij echt is en je zou zeggen dat hij dan ook een rol kreeg (het liefst: het gaat uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee oké, hij had wel meer ondersteunend kunnen zijn, maar hij probeert het toch?
||
Citaat:
maar ik mag logan gewoon niet zo ![]() helemaal niet na vandaag ![]() rory hoort gewoon lief en onschuldig en braaf en leergierig te zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En nou kan Lorelai straks het nieuws van dat ze gaat trouwen (ik neem tenminste aan dat Luke 'ja' zegt ![]() ![]() En ik hoop zoooo dat het volgende week weer komt. Iemand die een tv-gids heeft met een vooruitblik op volgende week?
||
Citaat:
![]() Deze aflevering heb ik gister voor de leukigheid gewoon nog een keer gezien, ik was alweer vergeten dat dat hele Mrs. Kim + band stukje zou gebeuren! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat was toch grappig bedoeld om rory weer op te beuren... lorelai deed dat ook de hele tijd, hij bedoelde daar niks slechts mee erg leuke afl... met dat gat in de weg ![]() en luke begint al net zo te worden als lorelai en rory, ook wel grappig! en over hun kinderen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 10:27. |
![]() |
||
Citaat:
Ze gingen er opvallend luchtig mee om. Lorelai probeerde intussen Rory uit het hoofd te praten dat ze een slechte journaliste zou worden. Op Yale ziet Rory Logan weer. Logan had inmiddels van Lorelai gehoord dat er iets was voorgevallen tussen zijn vader en Rory en Logan wilde van Rory weten wat dan. Ze vertelde het en Logan was erg boos, maar omdat Rory niet wilde dat zij tussen Logan en zijn vader in zou komen te staan, deed hij er niks mee. Rory gaat dan tentamen maken en terwijl iedereen hard aan het werk is zie je haar maar wat voor zich uit staren. Na afloop gaat ze met Lorelai wat eten. Daar vertelt ze dat ze wil stoppen met Yale. Ze wil geen journaliste meer worden en weet niet wat dan wel, dus een jaar er tussenuit lijkt haar het beste idee. Lorelai raakt half over d'r toeren, wordt boos en zegt dat Rory niet stopt met Yale. Ze loopt kwaad weg. Ze gaat naar Emily en Richard en vertelt nu het eerlijke verhaal over wat er bij het diner van de familie Huntzburger is gebeurd. Daarna vertelt ze ook over de vader van Logan en het jacht dat Rory gestolen heeft. En tenslotte dat Rory wil stoppen met Yale. Emily en Richard zijn ontzet en stemmen in met een plan van Lorelai om Rory tijdens Friday Night Dinner met z'n drieën om te praten. Vrijdagochtend komt Rory huilend bij Richard aan. Ze zegt dat het haar allemaal erg spijt. 's Middags komt Lorelai langs bij Emily en Richard om de tactiek van 's avonds door te spreken. Emily en Richard blijken helemaal omgepraat: ze hebben een plan bedacht waarbij Rory een jaar stopt met Yale en bij hen in huis gaat wonen. Lorelai wordt erg kwaad, omdat ze met haar mee zouden werken. Als ze naar buiten loopt ziet ze dat Rory haar nieuwe kamer bij Emily en Richard al in aan het richten is. Rory ziet haar ook, maar draait haar hoofd weg. Verdrietig rijdt Lorelai naar Luke toe. Ze vertelt wat er gebeurd is en Luke wordt ontzettend kwaad. Hij verzint hele tactieken waarin ze Rory gaan ontvoeren en haar elke dag op Yale afleveren en er voor zorgen dat die Logan geen invloed meer op d'r heeft. Tijdens zijn geratel ontbreekt Lorelai Luke met: Luke, will you marry me? Oh, nog een stukje dat even tussendoor gebeurde: Lorelai twijfelt over het verkopen van de Inn. Als ze het verkoopt zal ze heel ergens anders moeten gaan wonen, omdat ze dan een baan krijgt bij een overkoepelende hotelketen. Luke zegt dan 'what about the kids?' Lorelai vraagt verbaasd: welke kinderen? Luke loopt gegeneerd weg. Hij heeft duidelijk grote plannen met Lorelai. Iets later gaat Luke naar Taylor en vertelt hem dat hij het huis niet meer wil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe zit het dan met Mrs Kim edit: een hele goede cliffhanger |
![]() |
||
Citaat:
Ze plande accuut een tour voor Lane en d'r band. Ze had als een gek al haar kerkelijke contacten opgebeld en overal konden ze in aula's of zaaltjes spelen. De teksten ging ze meteen aanpassen en er moest een busje worden geregeld (die bleek een van de bandleden te hebben). Ze trad op als een ware manager (nogal hyper en streng welliswaar: echt op de Mrs. Kim manier ![]() @Andijvie: het is niet de schuld van Logan, maar doordat Logan in het leven van Rory is gekomen is al dit wel gebeurd (ze denkt heel negatief over zichzelf met dank aan de ouders en opa van Logan) en hij had haar moeten tegenhouden met het jatten van dat schip.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoiets had ik van Mrs Kim niet verwacht, wel grappig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke omroep/zender? Hongaar | 39 | 27-11-2005 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |