Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2006, 22:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-01-2006 @ 18:38 :
van de FAQ van Net5:
Even kijken.. 17 januari is als het goed is de laatste aflevering van seizoen 5. En in maart begint Desperate Housewives weer (grote kans dat Gilmore Girls dan stopt).
Conclusie: dan hebben we waarschijnlijk een aflevering of 6 gehad van seizoen 6.

Bah, net 5
Oh wee
Oud 07-01-2006, 07:15
Verwijderd
blegh

everwood komt ook weer in maart btw, dus dan zal het idd zeker wel einde GG zijn..
Oud 07-01-2006, 12:25
ook hallo
ook hallo is offline
Ik snap niet dat Lorelai naar dat etentje ging, ze had hem beter zelf kunnen uitnodigen... nu was ze zo zielig
Oud 07-01-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 07-01-2006 @ 13:25 :
Ik snap niet dat Lorelai naar dat etentje ging, ze had hem beter zelf kunnen uitnodigen... nu was ze zo zielig
ze wilde per sé niet later dan Emily en Richard 'officieel' Logan ontmoeten.

En je ava! Uit la vita e bella toch? <3
Oud 09-01-2006, 09:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lorelai was echt super dom dat ze meeging
En: nu zit z voor the rest of her life vast aan de fidaynight dinners...

En bah, wat deed Logan ontzettend studenterig met die aansteker en het naaidoosje

Lorelai vindt hem niet leuk denk ik...

Ik vond Logan trouwens wel zielig, dat hij blijkbaar een heel slechte band met zn vader heeft...

"Peas, Ace. Peas."
Oud 09-01-2006, 10:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-01-2006 @ 17:39 :
ze wilde per sé niet later dan Emily en Richard 'officieel' Logan ontmoeten.
Maar Emily en Richard nodigden Logan uit op een vrijdagavond (officiele uitnodiging kwam dan zaterdag bij Logan aan) en de volgende vrijdag was Logan pas op dat diner. Dan had ze dus nog 6 dagen gehad waarin ze Logan gewoon bij haar thuis had kunnen uitnodigen.

En anders had Lorelai ook Rory kunnen vragen om eerst met Logan even langs te komen bij haar thuis. Dat had Rory echt wel gedaan, die weet allang hoe de vete tussen Lorelai en Emily zit.
Oud 09-01-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-01-2006 @ 11:00 :
Maar Emily en Richard nodigden Logan uit op een vrijdagavond (officiele uitnodiging kwam dan zaterdag bij Logan aan) en de volgende vrijdag was Logan pas op dat diner. Dan had ze dus nog 6 dagen gehad waarin ze Logan gewoon bij haar thuis had kunnen uitnodigen.

En anders had Lorelai ook Rory kunnen vragen om eerst met Logan even langs te komen bij haar thuis. Dat had Rory echt wel gedaan, die weet allang hoe de vete tussen Lorelai en Emily zit.
ja, dat eerste had ik ook bedacht, maar misschien is het lastig om dat op een doordeweekse dag te doen, omdat ze vanaf Yale moeten komen en volgende ochtend weer college hebben? Maar ze had het wel kunnen proberen ja

en dat tweede is ook zo idd.
Beetje rare situatie was het..
Oud 09-01-2006, 14:21
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-01-2006 @ 17:39 :

En je ava! Uit la vita e bella toch? <3
Yep, echt een geweldig ventje
Oud 10-01-2006, 16:14
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-01-2006 @ 08:16 :
dat zegt hij idd al vanaf de eerste aflevering dat ie in GG voorkwam volgens mij. Ik geloof ook niet dat ie haar al meer dan 5x bij haar echte naam genoemd heeft

valt je dat echt nu pas op?
Ja, zal wel aan mij liggen. Misschien omdat het nu zo vaak voorkwam in een aflevering? Ik vind het stom klinken, maar da's mijn mening.

Het einde van vorige week was zo een niet einde. Ze zaten midden in een gesprek vond ik. Hopelijk vanavond weer gewoon eens een leuke aflevering mét leuk einde.
Oud 10-01-2006, 19:48
Lente
Lente is offline
hee is het na dat vreselijke etentje van vorige week ineens allemaal weer goed tussen emily en lorelai?
Oud 10-01-2006, 20:32
Sveerz
Sveerz is offline
hmmm wat gebeurde er tussen dat rory met logan zee op wilde en dat lorelai begon over dat stalin gedoe en dat rory belde of ze haar op wou komen halen? want dat heb ik even gemist en nou snap ik er niets meer van
Oud 10-01-2006, 20:35
Brigitte
Brigitte is offline
Soooo heftige aflevering zeg, vond hem echt goed..

Over dat Stalin gedoe.
In dat artikel over het hotel had Lorelei haar moeder met Stalin vergeleken, maar die russische balletdanser z'n familie was vermoord door Stalin, dus toen stormde hij het huis uit en zei dat hij daar niet kon blijven.
Toen moest Lorelei dus uitleggen dat ze een raar gevoel voor humor heeft en dat Stalin slecht is etc en niet op haar moeder lijkt.
Oud 10-01-2006, 20:36
Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 10-01-2006 @ 21:35 :
Soooo heftige aflevering zeg, vond hem echt goed..

Over dat Stalin gedoe.
In dat artikel over het hotel had Lorelei haar moeder met Stalin vergeleken, maar die russische balletdanser z'n familie was vermoord door Stalin, dus toen stormde hij het huis uit en zei dat hij daar niet kon blijven.
Toen moest Lorelei dus uitleggen dat ze een raar gevoel voor humor heeft en dat Stalin slecht is etc en niet op haar moeder lijkt.
jaah dat zag ik dus wel maar ik heb niet gezien wat logan wou en waarom rory opgehaald moet worden etc.
Oud 10-01-2006, 20:43
Verwijderd
Rory en Logan zullen wel betrapt zijn door de politie oid, moet ze vast van het politiebureau opgehaald worden.
Oud 10-01-2006, 20:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 10-01-2006 @ 21:36 :
jaah dat zag ik dus wel maar ik heb niet gezien wat logan wou en waarom rory opgehaald moet worden etc.
Wij weten ook niet wat er gebeurd is en waarom Lorelai dus moet komen. Dat is niet in beeld geweest.

Maar ik vermoed net als Cassiopeia dat ze op het politiebureau zit.
Oud 10-01-2006, 20:51
Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 10-01-2006 @ 21:43 :
Rory en Logan zullen wel betrapt zijn door de politie oid, moet ze vast van het politiebureau opgehaald worden.
ahjah okee nou we merken het volgende week wel

wat ziet kirk er trouwens raar uit naakt
Oud 10-01-2006, 20:58
BCR
BCR is offline
Ja, Kirk had een bobbel

Ik vond het ook vreemd dat het gewoon weer goed was tussen Emily en Lorelai. Er is geen woord over dat etentje van vorige week gezegd

En zielig voor Rory dat ze zo werd neergehaald

Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 21:02.
Oud 10-01-2006, 21:00
niña
niña is offline
Rory doet steeds stommer. Een boot gaan stelen? Ze zal nu ook wel in de gevangenis zitten. Zelfs Logan volgt 'r niet meer.

Kirk was echt icky bloot, en die gast met zijn handdoek over zijn hoofd, c'mon, wie was dat?

Lorelai was wel zielig, en ik vond dat Emily het ook wel erg snel opgaf.
Oud 10-01-2006, 21:16
Lente
Lente is offline
iel Kirk met zijn oude-mannen-buik
Oud 10-01-2006, 21:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
niña schreef op 10-01-2006 @ 22:00 :
Rory doet steeds stommer. Een boot gaan stelen? Ze zal nu ook wel in de gevangenis zitten. Zelfs Logan volgt 'r niet meer.
Ik vond het best een logisch gevolg. Iemand vertelde d'r dat ze niet geschikt was voor d'r droombaan, omdat ze te netjes de regeltjes volgde en nooit zelf initiatief nam of iets deed wat niet volgens het boekje is.

Nou, ze is pissed en heeft dat commentaar gehad en dus gaat ze compleet buiten het boekje.

En stiekem hoop ik dat Lorelai alsnog zwanger blijkt te zijn. Ik bedoel, hoe kan ze nou een appel eten?
Ze zal er iig door aan het denken zijn gezet.
Oud 10-01-2006, 21:22
Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
niña schreef op 10-01-2006 @ 22:00 :

Kirk was echt icky bloot, en die gast met zijn handdoek over zijn hoofd, c'mon, wie was dat?

Lorelai was wel zielig, en ik vond dat Emily het ook wel erg snel opgaf.
Ik neem aan dat het Taylor was....hij wist ook van die kinderen enzo dus...
Oud 10-01-2006, 21:25
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 10-01-2006 @ 22:22 :
Ik neem aan dat het Taylor was....hij wist ook van die kinderen enzo dus...
Taylor zat naast die man met die doek over zn hoofd!
Oud 10-01-2006, 21:26
Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 10-01-2006 @ 22:25 :
Taylor zat naast die man met die doek over zn hoofd!
Dan herken ik hem niet als hij naakt is
Oud 10-01-2006, 21:46
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 10-01-2006 @ 22:26 :
Dan herken ik hem niet als hij naakt is

Aflevering van vandaag was trouwens de 1-na-laatste afleveriing van seizoen 5, ben benieuwd of ze gelijk doorgaan met seizoen 6.
Verwijderd
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Rory niet geschikt was Ze is altijd zo braaf en bescheiden en saai en blehh
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 10-01-2006 @ 20:48 :
hee is het na dat vreselijke etentje van vorige week ineens allemaal weer goed tussen emily en lorelai?
Ja, ik begrijp het ook niet helemaal hoe dat nou zit.

En Rory 't zal wel de gevangenis zijn ofzo idd.
Ik leefde wel met haar mee trouwens, toen Logan's vader haar zo vertelde dat het niks werd met haar.
"You'll be a very good assistent", oh my god

En die gast met zn handdoek over z'n hoofd, ik weet niet of het kan, maar misschien is het wel Richard Gilmore? Of wonen die ver weg van Stars Hollow?
Oud 10-01-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-01-2006 @ 22:46 :

"You'll be a very good assistent", oh my god
Het is wel waar
Oud 10-01-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 10-01-2006 @ 22:48 :
Het is wel waar
Ja, oké, maar dat zeg je niet tegen Rory
Oud 10-01-2006, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-01-2006 @ 22:46 :
En die gast met zn handdoek over z'n hoofd, ik weet niet of het kan, maar misschien is het wel Richard Gilmore? Of wonen die ver weg van Stars Hollow?
Zo'n half uur.

Ik denk trouwens niet dat het een bekend iemand was. Ik denk dat ze gewoon iemand anders wilden hebben zitten, zodat al die halfnaakte mannen niet allemaal hetzelfde zaten.
Oud 11-01-2006, 09:47
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
wat is er precies gebeurd dan.. zou iemand ff kort verslagje willen schrijven, mijn zus zou het opnemen maar dat was ze vergeten
Oud 11-01-2006, 09:55
*Rupsje*
Hoe weet Lorelai nou opeens dat ze toch niet zwanger is? Ze kon toch nog geen test doen? Ik snap het niet! Wel leuke aflevering verder!
Oud 11-01-2006, 10:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 11-01-2006 @ 10:55 :
Hoe weet Lorelai nou opeens dat ze toch niet zwanger is? Ze kon toch nog geen test doen? Ik snap het niet! Wel leuke aflevering verder!
Omdat ze later een of ander snoepje/koekje had gegeten wat ze juist niet at als ze zwanger was, geloof ik.

@Angel on Earth: Lorelai dacht dat ze zwanger was, aangezien ze onbeschermt met Luke naar bed was geweest en de volgende dag trek had in een appel: iets dat ze ook had toen ze zwanger was van Rory. Later zei ze dat het vals alarm was, omdat ze dus iets had gegeten dat er juist niet op wees dat ze zwanger was.

Verder is Sookie bevallen van een meisje.

Lorelai laat Emily het tijdschrift lezen waarin een uitstekende recensie over de Inn staat, maar ook alle gemene dingen die Lorelai over Emily gezegd heeft. Ze pakt het uiteindelijk goed op.

Rory doet het op het oog perfect op d'r stage, maar krijgt een negatieve beoordeling van Logans vader. Ze volgt te netjes de regeltjes en zo kom je d'r niet in de echte wereld, vindt hij. Hij zegt dat d'r droom om journaliste te worden er voor haar dus niet in zit.
Boos gaat ze naar Logan toe en zegt dat ze met hem de zee op wil. Ze besluiten een jacht te stelen. Iets later gaat het telefoontje van Lorelai met 'mam, je moet me komen halen' oid.
Oud 11-01-2006, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kirk Eerlijk gezegd deed hij me denken aan zo'n jezus aan een kruis uit de middeleeuwen, die hebben ook altijd zo'n vies buikje

Dat Lorelai nadat ze zo ontzetten werd beledigd door Emily gewoon weer daarheen gaat en dat het allemaal weer goed is... Heel vreemd

En Luke die volgens Rory en Loralai geen family-man is en tegelijkertijd een huis voor een family probeert te kopen... Misschien wil hij wel heel graag vader worden

Wat was het trouwens belachelijk dat Jackson zijn tubes moest laten afbinden en hij er bijna niet tegenin gaat terwijl hij zelf nog 2 kinderen meer wilde Sookie

Wat een irritante cliffhanger, eigenlijk vermoedt iedereen al wat er aan de hand is, maar toch! Ik wil de volgende ep Rory klonk zo superzielig aan de telefoon
Oud 11-01-2006, 11:05
Balance
Balance is offline
Oh ja, aanvulling op wat d'r gebeurd is:
Kirk bleek een tegenbod te hebben gedaan op het huis dat Luke wil kopen: 250.000,- dollar. Luke kon daar lang niet overheen en besloot naar de 'townoldests' te gaan: zij gaan over het onroerend goed in Stars Hollow. Zij gunden het Luke meer dan Kirk en dus krijgt Luke alsnog dat huis.

En idd, Chick Rock, ik vond dat van Jackson ook belachelijk. Alsof je daar op zo'n moment over na kan denken. Als je net alle pijn van een bevalling hebt gehad..
Oud 11-01-2006, 11:32
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2006 @ 12:05 :
En idd, Chick Rock, ik vond dat van Jackson ook belachelijk. Alsof je daar op zo'n moment over na kan denken. Als je net alle pijn van een bevalling hebt gehad..
misschien wel juist daarom
Oud 11-01-2006, 11:32
Verwijderd
Uberhaupt mag hij dat toch gewoon zelf weten, of hij zich laat steriliseren... als Sookie niet weer zwanger wil raken zijn er genoeg lange-termijn anticonceptie methoden (vrouwen laten steriliseren is een stuk ingewikkelder en riskanter dan mannen laten steriliseren, maar een spiraaltje kan geloof ik ook gewoon vijf jaar blijven zitten). Dan heeft ze mooi een paar jaar de tijd om Jackson ervan te overtuigen dat hij zelf ook geen kinderen meer wil.
Oud 11-01-2006, 12:02
Verwijderd
Ik vond het inderdaad ook een vrij belachelijk spin aan Sookie's zwangerschap...
Oud 11-01-2006, 13:21
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2006 @ 11:03 :
Omdat ze later een of ander snoepje/koekje had gegeten wat ze juist niet at als ze zwanger was, geloof ik.

@Angel on Earth: Lorelai dacht dat ze zwanger was, aangezien ze onbeschermt met Luke naar bed was geweest en de volgende dag trek had in een appel: iets dat ze ook had toen ze zwanger was van Rory. Later zei ze dat het vals alarm was, omdat ze dus iets had gegeten dat er juist niet op wees dat ze zwanger was.

Is ze niet gewoon ongesteld geworden Lijkt me sterk dat je zoiets besluit op je eetlust
Oud 11-01-2006, 13:30
Verwijderd
Rare aflevering vond ik het.. Dat einde
Ze zullen idd wel betrapt zijn, en nu op het politiebureau zitten..

Kirk is lelijk naakt
En dat hij zoveel geld heeft! Gelukkig mag Luke het huis Maar ik vraag me af of Lorelai zo makkelijk wil verhuizen. Ze is geloof ik best gehecht aan waar ze nu woont.

Dat alles zo normaal was tussen emily en lorelai was ook raar.. en waar was richard?

En dat gedoe met steriliseren dat jackson dat zo liet doen was wel erg vreemd.

Wel zielig voor Rory, dat logan's vader zei dat ze niet geschikt was. Ook best onzinnig eigenlijk, want als je net nieuw bent op een stageplaats vind ik het helemaal niet zo raar dat je je niet bemoeit met vergaderingen. Ik zou ook toekijken. En toen met die geheime club van Logan ging ze toch echt wel op onderzoek uit..
Oud 11-01-2006, 14:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 11-01-2006 @ 14:21 :
Is ze niet gewoon ongesteld geworden Lijkt me sterk dat je zoiets besluit op je eetlust
Nou ja, Lorelai & fruit dat klopt natuurlijk gewoon niet
En nu had ze daar ineens trek in en dat had ze alleen gedurende haar zwangerschap van Rory ook gehad, verder nooit.

En ik heb het even opgezocht. Wat ze precies zei, was:
Citaat:
I don’t know. But I just had a Moonpie and a Ding-Dong and washed it down with an Orange Crush in the cafeteria, so no desire for anything nutritional.
Oftewel: het feit dat ze nu geen zin meer had in gezond eten was voor haar genoeg reden om aan te nemen dat ze niet zwanger is. Op zich kan jouw mogelijkheid natuurlijk ook, alleen wel raar dat ze het dan op deze manier zou bewijzen aan Rory.
Oud 11-01-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 11-01-2006 @ 14:21 :
Dat dacht ik ook, want zo belde ze. Ze wist het echt zeker. Ik denk dat ze over tijd was, en toen niet meer.

Ik vond Rory stom doen toen Sookie ging bevallen. En ik vond veel zwanger-gedoe van Lorelai ook stom, heel loos. 'Ooh, I'm pregnant! I'm pregnant!' en dan vijf minuten later toch niet. Blaaah. 't Einde vond ik wel spannend
Oud 11-01-2006, 22:30
Lyne
Lyne is offline
Wat zat Rory zich nou weer aan te stellen. Net alsof dat kind er ineens uit gaat ploppen ofzo.

Hm, GG gaat een beetje te snel voor mij. Rory verandert te snel.

Op de een of andere manier had ik t gevoel dat Mitchum dat gesprek al van te voren had bedacht. Ik weet niet, alsof hij die stageplaats had aangeboden met de bedoeling haar neer te halen. Zal wel aan mij liggen.
Oud 12-01-2006, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 11-01-2006 @ 23:30 :
Wat zat Rory zich nou weer aan te stellen. Net alsof dat kind er ineens uit gaat ploppen ofzo.

Hm, GG gaat een beetje te snel voor mij. Rory verandert te snel.

Op de een of andere manier had ik t gevoel dat Mitchum dat gesprek al van te voren had bedacht. Ik weet niet, alsof hij die stageplaats had aangeboden met de bedoeling haar neer te halen. Zal wel aan mij liggen.
Dat laatste had ik ook een beetje, vanaf het begin had ik het idee al dat hij iets lulligs ging doen...
Oud 12-01-2006, 10:46
Balance
Balance is offline
Deze spoiler gaat over wat er in de tvgids voor volgende week staat:
Spoiler
Oud 12-01-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2006 @ 11:46 :
Deze spoiler gaat over wat er in de tvgids voor volgende week staat:
Spoiler
Niet echt een spoiler, meer een reactie op een spoiler, maar lees hem toch maar niet, voor de zekerheid:
Spoiler
Oud 12-01-2006, 13:40
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-01-2006 @ 10:21 :
Dat laatste had ik ook een beetje, vanaf het begin had ik het idee al dat hij iets lulligs ging doen...
Idd, want het slaat nergens op wat hij zegt, ze loopt er maar stage, dan is het toch logisch dat je niet op je eigen houtje ff allemaal dingen gaat uitvoeren
Oud 12-01-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 12-01-2006 @ 14:40 :
Idd, want het slaat nergens op wat hij zegt, ze loopt er maar stage, dan is het toch logisch dat je niet op je eigen houtje ff allemaal dingen gaat uitvoeren
Idd, maar dan nog denk ik dat Rory geen goede top-journaliste zou kunnen worden. Ik ben het dus met hem eens, maar hij had haar wat meer advies kunnen geven en wat tactvoller kunnen zijn.
Oud 12-01-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-01-2006 @ 22:37 :
Dat dacht ik ook, want zo belde ze. Ze wist het echt zeker. Ik denk dat ze over tijd was, en toen niet meer.

maar dat is ook raar, want ze werd 's morgens naast Luke wakker, en toen dacht ze al van 'o jee'.. en de paar dagen er na was ze wat chagrijnig, maar aan de dokter in het ziekenhuis vroeg ze of een zwangerschapstest ook al na 2 dagen kon. Kan natuurlijk zijn dat ze net die dag nadat ze met Luke had geslapen ongesteld had moeten worden, maar dat zou ook wel toevallig zijn
Volgens mij is het gewoon echte GG-logica met appels eten en zwanger zijn, en koekjes eten en dan toch niet
Oud 12-01-2006, 15:51
Verwijderd
Vind het wel lief van Luke dat hij een huis wil kopen voor hem & Lorelai
Maar heeft ie het huis nu eigenlijk gekregen? Want die man met die handdoek over zijn hoofd zei wel dat hij vond dat Luke het huis moest krijgen en niet Kirk, maar is dat ook zo gebeurd??
Wie was die man met die handdoek eigenlijk? Of zijn jullie daar ook nog niet achter
Verder vond ik het wel zielig voor Rory, ze deed zo haar best, maar die vader van Logan had opzich wel gelijk, want ze durfde niet echt veel te zeggen, maar toch..
Had trouwens nooit verwacht dat Kirk zo rijk zou zijn
Ben benieuwd naar volgende week!!
Oud 12-01-2006, 16:28
Verwijderd
Luke krijgt het huis, en die man met die handdoek was een Elder en blijkbaar eentje met veel aanzien bij de andere town elders. Ik denk niet dat het van belang is wíe de man is.

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 16:41.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten