![]() |
||
Citaat:
Conclusie: dan hebben we waarschijnlijk een aflevering of 6 gehad van seizoen 6. Bah, net 5 ![]() Oh wee ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je ava! Uit la vita e bella toch? <3 |
![]() |
||
Citaat:
En anders had Lorelai ook Rory kunnen vragen om eerst met Logan even langs te komen bij haar thuis. Dat had Rory echt wel gedaan, die weet allang hoe de vete tussen Lorelai en Emily zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat tweede is ook zo idd. Beetje rare situatie was het.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het einde van vorige week was zo een niet einde. Ze zaten midden in een gesprek vond ik. Hopelijk vanavond weer gewoon eens een leuke aflevering mét leuk einde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik vermoed net als Cassiopeia dat ze op het politiebureau zit.
||
Citaat:
wat ziet kirk er trouwens raar uit naakt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Nou, ze is pissed en heeft dat commentaar gehad en dus gaat ze compleet buiten het boekje. En stiekem hoop ik dat Lorelai alsnog zwanger blijkt te zijn. Ik bedoel, hoe kan ze nou een appel eten? ![]() Ze zal er iig door aan het denken zijn gezet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Aflevering van vandaag was trouwens de 1-na-laatste afleveriing van seizoen 5, ben benieuwd of ze gelijk doorgaan met seizoen 6.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Rory ![]() Ik leefde wel met haar mee trouwens, toen Logan's vader haar zo vertelde dat het niks werd met haar. "You'll be a very good assistent", oh my god ![]() ![]() ![]() En die gast met zn handdoek over z'n hoofd, ik weet niet of het kan, maar misschien is het wel Richard Gilmore? Of wonen die ver weg van Stars Hollow? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens niet dat het een bekend iemand was. Ik denk dat ze gewoon iemand anders wilden hebben zitten, zodat al die halfnaakte mannen niet allemaal hetzelfde zaten.
||
Citaat:
@Angel on Earth: Lorelai dacht dat ze zwanger was, aangezien ze onbeschermt met Luke naar bed was geweest en de volgende dag trek had in een appel: iets dat ze ook had toen ze zwanger was van Rory. Later zei ze dat het vals alarm was, omdat ze dus iets had gegeten dat er juist niet op wees dat ze zwanger was. Verder is Sookie bevallen van een meisje. Lorelai laat Emily het tijdschrift lezen waarin een uitstekende recensie over de Inn staat, maar ook alle gemene dingen die Lorelai over Emily gezegd heeft. Ze pakt het uiteindelijk goed op. Rory doet het op het oog perfect op d'r stage, maar krijgt een negatieve beoordeling van Logans vader. Ze volgt te netjes de regeltjes en zo kom je d'r niet in de echte wereld, vindt hij. Hij zegt dat d'r droom om journaliste te worden er voor haar dus niet in zit. Boos gaat ze naar Logan toe en zegt dat ze met hem de zee op wil. Ze besluiten een jacht te stelen. Iets later gaat het telefoontje van Lorelai met 'mam, je moet me komen halen' oid.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En nu had ze daar ineens trek in en dat had ze alleen gedurende haar zwangerschap van Rory ook gehad, verder nooit. En ik heb het even opgezocht. Wat ze precies zei, was: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Rory stom doen toen Sookie ging bevallen. En ik vond veel zwanger-gedoe van Lorelai ook stom, heel loos. 'Ooh, I'm pregnant! I'm pregnant!' en dan vijf minuten later toch niet. Blaaah. 't Einde vond ik wel spannend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is het gewoon echte GG-logica met appels eten en zwanger zijn, en koekjes eten en dan toch niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke omroep/zender? Hongaar | 39 | 27-11-2005 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |