Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 02:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-01-2006 @ 20:30 :
Kon het nog beter dan zegmaar een week terug?

Ja, dat kan, dat is gebleken
Dude, please.
Oud 19-01-2006, 02:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 18-01-2006 @ 19:59 :
Kan hij dan nooit een keer normaal doen? Ruzie maken met mijn vriendinnen, molukkers uitschelden. De tering. En dan ook nog raar opkijken als ik boos word, en me een trap nageven. Dankje, DANKJE. Het is echt zo'n snotjoch. Zeg ik: misschien moet je je excuses aanbieden? Zegt íe: ik heb al sorry tegen dr gezegd.. Nouja, nu nog tegen mij dan. Domme eikel.
Wat 'n verschil met de 17de.
Oud 19-01-2006, 02:26
Methuselah
Methuselah is offline
Crap, lees net dat m'n 2 jaar oudere nicht in augustus gaat trouwen, betekent dat ik ook best iemand mee kan nemen naar 't feest.
Oud 19-01-2006, 06:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-01-2006 @ 17:48 :
oeh... das heel fout idd. Heb ooit s een keer zo'n opmerking gehad van een ex:
"oeh, wat zie je er geil uit als je verdrietig bent"
Bah, zo ongeveer gaat het wel. Wil je gewoon een knuffel (omdat de tranen hoog staan enzo. je kent het), zegtie dat ik hem niet zo op moet geilen want hij kan vandaag niets verbergen vanwege een te korte trui

Daar gaat mijn bloed van koken, maar dan van woede.
Oud 19-01-2006, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2006 @ 07:33 :
Bah, zo ongeveer gaat het wel. Wil je gewoon een knuffel (omdat de tranen hoog staan enzo. je kent het), zegtie dat ik hem niet zo op moet geilen want hij kan vandaag niets verbergen vanwege een te korte trui

Daar gaat mijn bloed van koken, maar dan van woede.

Grrr... Gelukkig heb ik een vriendje die me supergoed aanvoelt en dat wel merkt en weet wanneer ik gewoon een knuffel wil, hem op wil geilen of wanneer ik het echt superhard nodig heb om een knuffel te krijgen. Ik snap het echt heel goed dat je daar boos om wordt..
Oud 19-01-2006, 08:14
Kali
Kali is offline
Klote
Ik vraag hem dinsdag om vrijdag voor mij vrij te houden, omdat hij niet moet werken en omdat ik een dagje vrij neem van het studeren om eens uit te waaien en alle stress los te laten.
Zegt hij deze ochtend dat hij nog dit en dat allemaal moet doen morgen, is het nu zo moeilijk van een dag vrij te houden als het daarna weer een week stress en niet zien is?
Oud 19-01-2006, 09:05
RedQueen
RedQueen is offline
Op dit moment ff kut... Zie hem twee weken niet Maar zodra hij weer terug is gaat alles weer helemaal toppie... Voor een weekendje dan want we zien elkaar maar 2 weekenden in de maand
Oud 19-01-2006, 09:41
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 19:41 :
Dan moet jij hem pesten en hem geen aandacht meer geven.
Tsja, dan gaat het denk ik helemaal fout. Maar ik ga hem in ieder geval niet meer kussen enz.
Binnenkort maar eens goed praten.

Rare droom gehad over mijn ex (die heeft sinds kort een vriendin)... dat hij en zijn vriendin en ik en mijn vriend op vakantie elkaar tegenkwamen.. en dat mijn ex mijn vriendje aanviel. Toen maakte zijn vriendin het uit en gaf ze mij de schuld.

Vreemd, vreemd, vreemd...
en om gek van te worden.

En ik ben ziek maar ik ga zometeen toch mijn schoolexamens maken.
Oud 19-01-2006, 09:50
mandi
mandi is offline
belachelijk \m/
Oud 19-01-2006, 10:05
Verwijderd
Het vriendje van mijn zusje is nu op vakantie en daardoor zien ze elkaar twee weken niet (ze zien elkaar sowieso niet doordeweeks). Soms denk ik 'kan mijn vriendje niet even op vakantie gaan?'. Niet omdat ik hem niet wil zien, maar juist omdat ik hem wil zien en me zo niet kan concentreren op mijn schoolwerk ...

Hij is trouwens nog steeds zo geweldig hoor. Hahaha.. Maar soms moet ik gewoon teveel aan m denken
Oud 19-01-2006, 11:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-01-2006 @ 08:44 :

Grrr... Gelukkig heb ik een vriendje die me supergoed aanvoelt en dat wel merkt en weet wanneer ik gewoon een knuffel wil, hem op wil geilen of wanneer ik het echt superhard nodig heb om een knuffel te krijgen. Ik snap het echt heel goed dat je daar boos om wordt..
Ik ben retejaloers!

Ik zie hem waarschijnlijk straks, heb echt zin om hem even flink uit te schelden. Getver, mij krijg je echt niet zo snel kokend van woede, maar ik was gister echt bloedlink! Nu wel wat minder, maar ja, tijd heelt wonden he.
Oud 19-01-2006, 11:41
Verwijderd
Het is zo raar, we hebben nog maar weer een maand contact sinds 4 jaar en nog korter een 'relatie' maar het voelt allemaal zo vertrouwd en goed dat ik me soms afvraag of het niet te fijn allemaal is. Ja, over dat soort dingen maak ik me druk. Ik ben vaker bij hem thuis dan in mijn eigen kamertje en mijn telefoonrekening is dramatisch hoog, maar ik ben er echt zo blij mee.

Ook wat 'duidelijkheid' over mijn ex, tenminste, over zijn persoon. Ik snap nu wat ik nooit aan hem begreep en wat datgene was waar ik me aan ergerde. Jammer alleen dat ik daarvoor weer contact met hem heb gezocht, waarom doe ik dat? Ik zit er niet op te wachten en eigenlijk is het alleen maar pesten van mijn kant.
Oud 19-01-2006, 11:54
-(L)-
Het voelt nog steeds goed
Oud 19-01-2006, 12:30
Verwijderd
Nog steeds goed, maar soms mag hij wat eerder thuis komen van het werk, vind ik. Hij werkt gemiddeld 10 uur per dag, 7 dagen per week. Dat is te veel
Oud 19-01-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-01-2006 @ 13:30 :
Nog steeds goed, maar soms mag hij wat eerder thuis komen van het werk, vind ik. Hij werkt gemiddeld 10 uur per dag, 7 dagen per week. Dat is te veel
Jemig, wat voor werk doet hij?!

Ontopic: hm, ik weet het niet.

M'n gevoel voor m'n exvriendje begint eindelijk iets af te nemen. Maar er is toch nog te veel over om eigenlijk gewoon ontzettend gefrustreerd en jaloers te zijn op zijn nieuwe relatie. Ik weet helemaal niet hoe het tussen ze gaat, maar vergeleken met onze relatie ziet het er picture perfect uit. En dat kan ik gewoon niet hebben. Want óf ik was gewoon degene die hij nodig had om een relatie mee te proberen en vervolgens alles goed te doen bij de volgende (ik heb 'm aan het einde maar al te goed verteld wat ik vond dat ie fout deed) óf ik ben gewoon onmogelijk om een relatie mee te hebben. En allebei de 'oplossingen' maken me niet veel vrolijker.

Positief: die ontzettend leuke jongen van m'n studie is wel weer terug van z'n stage in het buitenland. Nog steeds bezet (denk ik), maar dan heb ik weer iets anders om op te focussen
Oud 19-01-2006, 13:50
Verwijderd
Oeh, spontaan een lieve pm
Oud 19-01-2006, 15:02
groovy
groovy is offline
Hij was gister bij mij en het was zo lief en leuk.. Ik voelde me een beetje verdrietig en hij heeft me lief vastgehouden en me getroost en me opgebeurd.

Daarna zei hij dat hij van me houdt, en dat ik een ring om mijn vinger van hem heb, omdat hij dus van me houdt. Dat vond ik echt lief .

Hij was echt doodziek, de arme lieverd! Dus ik heb hem op tijd weggestuurd zodat hij zijn bed kon opzoeken

Net belde hij, omdat ik hem vandaag nog geen smsje had gestuurd (hij was bang dat ik had gesmst en dat het niet aangekomen was). Hij klonk gelukkig al een stuk beter! En hij heeft een nieuwe telefoon, dus ik heb hem allemaal lieve foto's van ons samen gestuurd, zodat hij die weer als achtergrond kan gebruiken

Morgen ga ik lekker naar hem toe en blijf ik bij hem slapen .

En hij gaat volgende week maar een uurtje naar zijn tante's verjaardag, zodat hij naar mij kan komen, zodat we dan een avondje voor ons saampjes hebben

En we gaan nog steeds een dagje naar Parijs en nog een keer een lang weekend naar Disneyland!
Oud 19-01-2006, 15:57
Qamra
Qamra is offline
Pff, hij is egocentrisch, oversexed en nog blind ook

Ik moest bijna in de verwarming kruipen om duidelijk te maken dat ik niet gedient ben van knietjevrijen op dit moment

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 15:59.
Oud 19-01-2006, 15:57
Verwijderd
ehm, leeg ?
Oud 19-01-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 19-01-2006 @ 10:41 :
Tsja, dan gaat het denk ik helemaal fout. Maar ik ga hem in ieder geval niet meer kussen enz.
Binnenkort maar eens goed praten.
goed zo.. stel je wat sterker op.

En niet zoveel op dromen letten, ze betekenen niet zoveel als men zegt.

ot: nog steeds goed. Heerlijk dat ik weer wat meer mezelf ben. En typisch dat ik me nu (vrijwel) hetzelfde voel als toen het aan was, alleen nu ben ik alleen. Ik mis wel dat liefde stukje.

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 16:56.
Oud 19-01-2006, 16:48
Verwijderd
Ik ben zo gelukkig. Samen door Milaan slenteren, ijsje eten, samen zijn. Het was zo fijn. En morgen komt 'ie naar huis. <3
Oud 19-01-2006, 17:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Morgenavond laat pas bij hem. Ik moet de hele dag werken en dan al de laatste trein nemen om half 9 (pff, en dan nog pas om 12 uur daar )

Maar: dan hebben we samen een heel weekend om van elkaar te genieten
Oud 19-01-2006, 17:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2006 @ 16:57 :
Pff, hij is egocentrisch, oversexed en nog blind ook

Ik moest bijna in de verwarming kruipen om duidelijk te maken dat ik niet gedient ben van knietjevrijen op dit moment
En je blijft bij hem want...?
Oud 19-01-2006, 18:22
Yolcu
Yolcu is offline
Pffffff
Oud 19-01-2006, 18:37
ST*R
ST*R is offline
ik weet het niet meer hoor...
aan de ene kant hou ik echt van hem en hij van mij.. maar aan de andere kant voelt het soms niet goed en ik ik ook wel een keer los van hem zijn
pff wat moet ik nou doen..
en het is ook echt kut voor hem, omdat ik de ene keer zeg: we stoppen, en een dag later: laten we toch maar weer verder gaan, en nu twijfel ik weer..
nouja gelukkig zie ik m morgen
Oud 19-01-2006, 18:57
Gothic
Gothic is offline

gelukkig had ik gelijk in wat ik dacht en kon hij z'n belofte gewoon niet nakomen, gelukkig was hij niet vergeten dat hij dat beloofd had en ik vind het toch wel heel erg leuk dat ik nu toch iets van hem hoor , damn dit hoort niet zo, maar ik herken het gevoel toch wel heel erg duidelijk
Oud 19-01-2006, 19:17
I C U
I C U is offline
Pfff... Jongens... Hopeloos...
Oud 19-01-2006, 19:41
Verwijderd
Jeetje, hij is echt geweldig. Kreeg opeens een sms of ik over één minuut de deur open wilde doen, want het was zo koud buiten. Stond ie dus even later voor m'n deur. Met een cadeautje. BonBonBloc, daar zou het leren vast beter door gaan.
Wat een schat toch ook. Zo fijn om hem even vast te houden, zijn armen om me heen te voelen en even mn tranen te kunnen laten gaan. Ik laat m echt niet meer gaan, hij is van mij
Oud 19-01-2006, 20:01
Roosje
Roosje is offline
Ik wil dat het morgen is. Einde discussie.
Oud 19-01-2006, 20:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roosje schreef op 19-01-2006 @ 21:01 :
Ik wil dat het morgen is. Einde discussie.
Morgenmiddag welteverstaan
Oud 19-01-2006, 20:41
T!ne
T!ne is offline
Ik voel me wel goed.. Soms zou ik graag nog bij hem willen zijn, in zijn armen liggen, hem kussen, samen zot doen.. Maar dat laatste kan nu ook al zonder "relatiegedoe"
Maar nee ik wil nog geen nieuwe relatie. Belange niet! Nu pas komt de fase van 'O wat een knappe kerel..' Maar verder niets!
Oud 19-01-2006, 20:48
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-01-2006 @ 21:25 :
Morgenmiddag welteverstaan
Ja, dat is beter, dan heb ik m'n proefwerken achter de rug.
Oud 19-01-2006, 20:50
Verwijderd
Als ik ook meer enigzins "twijfel" dan belt hij op de een of andere manier altijd . Dat voelt dan echt goed alsof het allemaal zo hoort te zijn!

Ik zie hem zaterdag pas weer... eindelijk... samen naar een feest, samen naar bed gaan en 's morgens sinds tijden weer eens samen uitslapen!! Ik heb er zin in.
Oud 19-01-2006, 20:57
Rioto
kut
Oud 19-01-2006, 21:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Maypole schreef op 19-01-2006 @ 21:57 :
kut
Ze gaan veel met elkaar om, en ze weet heus wel dat ik het vervelend vindt. Ze bedoelt het niet zo, dat weet ik. Maar toch.
Mamma krijgt deze maand haar geld niet en dat is behoorlijk klote, voor mij ook, maar voor haar, voor haar is het echt erg. Ze heeft al zoveel zorgen..
Oud 19-01-2006, 22:29
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-01-2006 @ 20:26 :
Ik voel een verandering aankomen,
en grote kans dat die positief is
Vermoeden bevestigd,

Heel lief en leuk een aardig vreindinnetje nu
Oud 19-01-2006, 23:38
miekmuis
miekmuis is offline
Ik was gister bij mijn vriendinnetjes en hij kwam ook langs. Zij kennen hem immers ook al heel lang, ook al hadden ze hem al jaren niet meer gezien. Het was superleuk. Vooral toen we even alleen waren Alleen jammer dat hij weer naar huis moest. Morgen ga ik weer naar hem toe en blijf ik slapen. Eerst een saaie dag op school zien te overleven en dan in de trein richting hem.
Oud 19-01-2006, 23:41
Verwijderd
hij wordt steeds liever en leuker.. heb zn lieve koppie in mn hoofd en echt dat beeld<3
begin m echt leuk te vinden
ikwil alleen zo graag weten wat hij nou echt van me vind, hoe hij me ziet.. ons.. weet het al wel.. maar toch. die twijfel
Oud 20-01-2006, 00:14
ikzelluf
ikzelluf is offline
eehm ,.. nou nogal k*t nu eigenlijk ,..
Oud 20-01-2006, 00:16
dead person
dead person is offline
Ik mis "iets" maar ik weet niet wat wil nog steeds met hem praten, maar het komt er maar niet van. Over 2 weken hebben we 2 jaar, echt enthausiast ben ik er niet over.

Afgelopen weekend was het heel leuk, maar daarna als hij weer weg is, is alles anders voor mijn gevoel and thats not right...
Oud 20-01-2006, 06:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-01-2006 @ 18:58 :
En je blijft bij hem want...?
We zijn niet eens samen, ghehe.

Hij wil gewoon te veel bewijzen aan de rest van de wereld. Zoveel dat ik ondergesneeuwd raak. Als we samen en alleen zijn gaat het perfect. Zelfs zijn onhebbelijkheden zijn dat gewoon goed. Maar met anderen erbij?! Word je helemaal gestoord van....

Maar goed, hij weet wat er is, hij mag er fijn een paar daagjes over nadenken, want excuses die na 10 seconden al gemaakt worden, die vertrouw ik voor geen cent! Zeker niet bij hem.
Oud 20-01-2006, 08:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 19-01-2006 @ 22:29 :
Vermoeden bevestigd,

Veel plezier samen
Oud 20-01-2006, 09:44
Verwijderd
Ik had vannacht weer een dipje. Ik bleef maar denken aan alle leuke momenten en dat het zo zonde is dat het over is.

maar dat zal ik nog wel vaker krijgen.
Oud 20-01-2006, 09:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 19-01-2006 @ 23:29 :
Vermoeden bevestigd,

Damn, dat m'n tip zoveel succes zouden hebben ... leuk joh !
Oud 20-01-2006, 12:03
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
mandi schreef op 19-01-2006 @ 10:50 :
belachelijk \m/
Oud 20-01-2006, 12:50
groovy
groovy is offline
Ik wil dat het vanavond is want dan ga ik naar hem toe en blijf ik lekker slapen..

Ik weet niet waarom, maar ik heb echt zo'n zin om lekker de hele nacht in zijn armen te liggen..ja dat is logisch, dat weet ik maar normaal heb ik het niet zo erg als nu, nu zat ik tijdens college de hele tijd van 'ik wil naar hem tooooeeee!'

Vandaag hoor ik alleen de hele dag niks van hem, want hij zit in een belangrijke vergadering van zijn werk ..zal hij vanavond wel flink moe zijn.. geeft niks, dan gaan we lekker op tijd naar bed

Ik wil dat het kwart voor 6 is, want dan rij ik met zijn vader mee

En dat het 10 uur ofzo is, want dan vind ik het de hoogste tijd om naar bed te gaan en de kleren van zijn lijf te scheuren
Oud 20-01-2006, 13:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mn vriend zou om half 3 bij mij zijn. Belde ie me net op of ik niet naar hem toe kon komen want dan zou het minder lang duren voordat we elkaar konden zien. Ik dus vragen waarom dat zo is. Omdat ie nog in bed ligt en zich nog moet aankleden enzo Doe dan $%#^## toch eens niet zo lui en kom dat klote bed eens uit. Hij heeft volgende week tentamens en heeft nog geen fuck gedaan. Meneer heeft de hele week in bed gelegen, zoals gewoonlijk.

Af en toe ben ik dat passieve gedrag van hem echt beu. Ja, totdat het avond is en hij in de kroeg kan lopen zuipen met zn vrienden.
Oud 20-01-2006, 13:23
da leentjuh
da leentjuh is offline
Als ik mijn verstand zou gebruiken zou ik zeggen: vraag het gewoon. Maar ik durf niet
Oud 20-01-2006, 13:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-01-2006 @ 13:14 :
Mn vriend zou om half 3 bij mij zijn. Belde ie me net op of ik niet naar hem toe kon komen want dan zou het minder lang duren voordat we elkaar konden zien. Ik dus vragen waarom dat zo is. Omdat ie nog in bed ligt en zich nog moet aankleden enzo Doe dan $%#^## toch eens niet zo lui en kom dat klote bed eens uit. Hij heeft volgende week tentamens en heeft nog geen fuck gedaan. Meneer heeft de hele week in bed gelegen, zoals gewoonlijk.

Af en toe ben ik dat passieve gedrag van hem echt beu. Ja, totdat het avond is en hij in de kroeg kan lopen zuipen met zn vrienden.
Klinkt gezellig
Oud 20-01-2006, 13:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-01-2006 @ 14:25 :
Klinkt gezellig
Nee Ik vind het af en toe best lekker hoor, in bed liggen. Op een zondag een keer ofzo. Maar niet de hele week. Pff En het kost hem dus blijkbaar haast nog te veel moeite om zich even aan te kleden zodat ie naar mij kan komen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten